SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Jaka odżywka dla chudzielca? :)

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 355

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 22 lat Na forum 207 dni Przeczytanych tematów 244
Cześć,
mam 22 lata i ważę niewiele ponad 47 kilo. Jestem kobietą, raczej aktywną (dość ciężka praca fizyczna, do tego siłownia 5 razy w tygodniu).
Wiem, że polecą hejty, bo powinnam dostarczać sobie odpowiednich wartości odżywczych z pokarmu a nie odżywek, ale mówię to w pełni świadomie,
że nie jestem w stanie tego dokonać. Mój tryb życia jest taki, że jem, kiedy mi się przypomni lub kiedy jestem głodna. Wtedy często wystarczy jabłko i banan, żeby mnie zapchać. Uwierzcie mi, próbowałam na milion sposobów przybrać na masie (i tłuszczowej, i mięśniowej), ale mój organizm buntuje się i reaguje odruchami wymiotnymi i złym samopoczuciem przez kilka godzin, jeśli się przejadam. Moje posiłki, zwłaszcza w tygodniu, gdy pracuję, wyglądają identycznie: 10.20 rano śniadanie: jabłko i banan. Obiad o 12.30- zazwyczaj dwie kanapki z białym serem typu Almette. Później zazwyczaj nie jem nic aż do wieczora, kiedy to po treningu wmuszam w siebie kanapki z masłem orzechowym. Oczywiście będąc totalnie szczerą, jem słodycze. To jest moja ogromna zmora, choć nie jem jakichś niemożliwych ilości.
Ale tu właśnie moje pytanie: jaką odżywkę powinnam stosować, aby dostarczać sobie odpowiednich makroskładników potrzebnych do budowania mięśni? Oraz które maszyny pomogą mi budować mięsnie na siłowni (jestem typową cardio-girl- 50 minut na bieżni, bo kocham biegać, później schodki, na końcu leg press lub inne ćwiczenia na nogi).
Z góry dziękuję za pomoc!
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4084 Napisanych postów 68466 Wiek 42 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 560687
Tylko ze Ty akurat nie jesz prawie nic . Śniadanie , obiad porażka .Mozna kupić gainera śle na takim jedzeniu to słabo to widzę
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 22 lat Na forum 207 dni Przeczytanych tematów 244
Wiem, jem niewiele. Ale problem tez leży u mnie trochę w psychice, ponieważ, gdy tylko widzę, że rośnie mi brzuch po posiłku (co zazwyczaj dzieje się po nawet niewielkiej ilości spożytego jedzenia), to od razu się zniechęcam i mam wrażenie, że moje treningi i wysiłek idą na marne, skoro brzuch po jedzeniu wygląda, jakbym zjadła 3 pudełka lodów, a nie spędziła godziny na bieżni wylewając siódme poty.


Zmieniony przez - Melaenel w dniu 2018-05-12 12:10:37
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4084 Napisanych postów 68466 Wiek 42 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 560687
Tutaj możesz przeczytać o podstawach:
http://potreningu.pl/articles/290/jakzabrac-sie-za-ukladanie-diety 
Zacznij od policzenia zapotrzebowania kalorycznego
http://www.sfd.pl/-t276436.html 
jeżeli masa to dodajesz Ok 300 kcal
http://www.sfd.pl/-t1135388.html - Źródła węglowodanów w diecie.
http://www.sfd.pl/-t1135440.html- Źródła białka w diecie.
http://www.sfd.pl/-t1135648.html - Źródła tłuszczu w diecie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7584 Napisanych postów 106747 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1235710
Ale to normalna sprawa że brzuch rośnie po posiłku, to pożywienie gdzieś się musi przecież podziać.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3453 Napisanych postów 8469 Wiek 43 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 407841
W tej diecie nie ma żadnego wartościowego posiłku. I od tego trzeba zacząć. Chyba, że dążysz do zaburzeń hormonalnych (albo już je masz). Mięso, ryby, jajka, kasze, ziemniaki, tłuszcze, a nie "ser" spulchniany azotem.

Reaktywacja czy falstart? http://www.sfd.pl/[BLOG]deja_vu-t1099661-s119.html#post-18195840

"Jeszcze nie jest ze mną tak żle, żeby robaki zaczynały mlaskać na mój widok, kiedy jadę wózkiem po łące..." nie moje tylko Sebastiana Fitzka z "Pasażera 23", ale sobie pożyczyłam.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5723 Napisanych postów 4956 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 255779
metodą małych kroków dokładaj co jakiś czas dodatkowy posiłek i więcej jedzenia do posiłku, jak masz teraz spowolniony metabolizm przez tak małe spożycie kalorii to stopniowo dokładająć będzie się rozpędzał i apetyt rósł
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 35 Na forum 194 dni Przeczytanych tematów 914
Kup "garnierka", a poza tym lepiej dodaj 1000 kcal do diety i będzie git.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4084 Napisanych postów 68466 Wiek 42 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 560687
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 35 Na forum 194 dni Przeczytanych tematów 914
Dieta to ogólno pojęte pojęcie związane z odżywianiem. Zapoznaj się ze słowem potem odpowiadaj.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4084 Napisanych postów 68466 Wiek 42 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 560687
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

średnio-zaawansowany