SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Jaka dieta jaki trening

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1107

Ankieta

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 211 dni Przeczytanych tematów 58
Czesc

Nazywam sie Alicja, jestem nowa na forum. Pojawiłam sie tutaj ze wzgledu na to ze chce zmienic swoj dotychczasowy tryb zycia, mowie o diecie i komponowaniu odpowiedniego treningu. Przeczytalam milion informacji co jak i z czym i szczerze mowiac, pogubilam sie w tym wszystkim, a informacje z internetu tez trzeba umiec segregowac, wiec mam nadzieje, ze udzielicie mi rzetelnych infomacji.

Jestem osoba od zawsze aktywna fizycznie, jak nie basen, to bieganie, jak nie bieganie to fitnessy, a ostatnio cwiczenia silowe.
Moj sposob odzywiania jest tragiczny (tak, wiem o tym i dlatego tutaj pisze, bo chce to zmienic).
Nie mam scisle okreslonej diety, co kiedy i o ktorej godzinie, moj tryb jest bardzo nieregularny, potrafie zjesc sniadanie o 8 rano, a potem jedyny i ostatnio posilek o 18, czesto jest tak ze to obydwa te same posilki, czesto jakies jogutry, kanapki albo serki, popijane hektolitrem kawy z mlekiem.
Mam tendencje do obiadania sie np raz na tydzien, kiedy chyba juz moj organizm domaga sie jakies energii.
Waze 52kg, jestem raczej osoba szczupla, nigdy sie nie mierzylam ani nic podobnego.

Chcialabym cos wreszcie zrobic ze swoja sylwetka, pewnie tak jak wiekszosc piszacych tutaj osob, chcialabym bardziej wyrzezbic i uksztaltowac swoje cialo, bo go nie akceptuje i moze zrzucic 2kg, bo zwyczajnie zle czuje sie w swojej skorze; i nawykami zywieniowymi, bo nie chce problemow w ukladzie trawiennym.

Generalnie uwazam ze mam zachwiany metabolizm, przy przyjmowaniu drastycznie malych ilsoci kalorii okolo 1000-1200 i ew dniami gdzie ta kalorycznosc mogla byc 3x wieksza, przy objadaniu sie.
Chcialabym zapytac, jak mam zaczac manipulowac swoja dieta, skoro wczesniej prowadzilam tak niezdrowy trb zycia przy niskiejkalorycznosci? Powinnam liczyc swoja PPM uwzglednic aktywnosc fizyczna i wtedy bedzie ok z rezultatami? jesli wczesniej byly to dietyniskokaloryczne i nadmierny wysilek fizyczny? Generalnie jak mam zaczac?

Dodam, ze bardzo duzo robilam cwiczen cardio i bieganie, a teraz chce przerzucic sie na treningi obwodowe.

Licze na pomoc :)


Zmieniony przez - Kropikus93 w dniu 2017-04-24 16:20:36
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
eveline SFD TEAM Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1335 Napisanych postów 15369 Wiek 30 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 214287
Wychodzisz z podobnego stanu jak wiele dziewczyn tutaj. Wszystko się da, ale trzeba zacząć jeść. Łatwiej będzie doradzić co do rozkładu jak nam wkleisz tutaj pełną ankietę + zrzuty z potreningu.pl (2-3 przykładowe dni) + zdjęcia
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 211 dni Przeczytanych tematów 58
Dane
Kobieta
23 lata
Staż treningowy: raczej amatorsko bieganie x3-tydz, ostatnio treningi obwodowe lub na maszynach x3,4/tydz, 2x tabata/tydz. (tak cwicze od około 1,5miesiaca)
Wczesniej byly zajecia fitness, bieganie i basen przez ok. 1,5 roku.

Parametry obwodów
waga 52 kg
wzrost 166cm
Uda: 54 cm
biodra 84cm
Obwód an wysokosci pepka 80cm

Cel:
Chce wyszczuplic, wyrzezbic cialo, zarysowac miesnie brzucha, i zrzucic 2kg

Stan zdrowia:
Nie choruje, ale uwazam ze mam problem z zalamaniem metabolicznym i rozlegulowany metabolizm poprzez dlugotrwale stosowanie restrykcyjnych diet.
Nie przyjmuje zadnych lekow, jedynie magnez.

Dieta
Nie wiem czy jest sens rozpisywania tutaj na godizny, bo moj sposob zywienia jest po prostu smieszny, ale w duzej mierze zalezy od godzin spedzonych na uczelnii i zajec dodatkowych, przezz to za niektore z nich trwaja po 4h bez przerw i za chwile zaczynaja sie kolejne, praktycznie w tym czasie nic nie jem.

Ogolnie wyglada to tak:
Sniadanie
serek wiejski + platki owsiane/zarodki przenne lub otreby/ dzem niskoslodzony
kawa z mlekiem

Obiad
zazwyczaj brak lub jakis owoc np jablko/pomarancz, czasem koktajl z 3 skladnikow (szpinak, marchew banan lub inne polaczenia)

Kolacja
Czasem taka jak sniadanie
czasem omlet ze szpinakiem
czasem jajecznica i platki owsiane
czasem zwykla ciemna bulka i serek

trening (podawany w tygodniu, czasem jest tego mniej)
obecnie
tabatax2
bieganie x 3,4 (5km lub dluzszy dystans do 10km)
trening silowy: zazwyczaj obwody, ustalam sobie 9/10 cwiczen, niektore z obciazeniem niektore bez i powtarzam wszytsko 3 lub cztery razy. Cwicze na ilosc powtorzen, nie na czas.

Czasem zamiast treningu obwodowego korzystam z maszyn lub wolnych ciezarów.

Co do treningu silwoego to bazuje na cwiczeniach z hantelkami na biceps, triceps, naramienne itp
martwy ciag, przysiady, jakies cwiczenia na klatke piersiowa + korzystanie z maszyn.


Co ciekawe, od okolo miesiaca, zauwazylam, ze przybieram na wadze i w obowdach tez.




Zmieniony przez - Kropikus93 w dniu 2017-04-24 17:07:38

Zmieniony przez - Kropikus93 w dniu 2017-04-24 17:08:40
napisał(a)
eveline SFD TEAM Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1335 Napisanych postów 15369 Wiek 30 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 214287
Chodziło o ankietę tego działu a nie innego jedzenie wklep proszę na potreningu.pl i wklejzrzuty
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 211 dni Przeczytanych tematów 58
Ok, dzieki, ale gdzie znajde ta ankiete? Ta znalazlam w podpietym temacie na forum Ladies u gory :)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 211 dni Przeczytanych tematów 58
Nie wiem czy dobrze to robie, ale wrzucam zrzut, ktory napisalam na portalu. Co do ankiety to w dalszym ciagu innej nie znalazlam.

Prosze o opinie, bo kombinuje ze swoim odzywianiem i treningami, ale w dalszym ciagu nie wiem czy w dobra strone patrze :)





Zmieniony przez - Kropikus93 w dniu 2017-04-25 15:55:42
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 109 Napisanych postów 880 Wiek 36 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 15053
Ankieta http://www.sfd.pl/REGULAMIN,_OBOWIĄZKOWA_ANKIETA-t1066636.html
Jesz tragicznie mało
edit: nie jesz mięsa?



Zmieniony przez - bazylia35 w dniu 2017-04-27 21:12:36
napisał(a)
bziubzius Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1050 Napisanych postów 12581 Wiek 29 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 195080
liczyłaś bardzo na oko prawda?
20g truskawek mrozonych to będzie 1szt pewnie, moze 2


Zmieniony przez - bziubzius w dniu 2017-04-27 21:34:35
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 211 dni Przeczytanych tematów 58
Racja, Liczylam na oko, bo nie mam zadnej wagi kuchennej ;/

Mieso jem, co prawda, strasznie mało, bo srednio pozwala mi to na moj plan dnia i cienko z czasem jesli chodzi o przyrzadzanie posilkow.

Pomyslalam sobie, ze moze gdy ustale caly jadlospis na dzien to wtedy bede sie go trzymala i przyrzadze te posilki dzien wczesniej.
Narazie to wyglada tak, ze staram sie zjesc cos na szybko, bo zaraz wychodze.


Zmieniony przez - Kropikus93 w dniu 2017-05-04 12:52:46
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Krem na ujędrnienie biustu

Następny temat

Powrót do formy z problemami, wada postawy

Dlaczego zmarł Rich Piana? Nadciśnienie - ukryty zabójca kulturysty Dlaczego zmarł Rich Piana? Nadciśnienie - ukryty zabójca kulturysty Nie mogę przytyć - dlaczego? Nie mogę przytyć - dlaczego? Schab czy kurczak? Schab czy kurczak? Odżywka białkowa - w jakich porach spożywać? Odżywka białkowa - w jakich porach spożywać? Rosyjski Popeye Rosyjski Popeye Co zamiast ryżu na masę? Co zamiast ryżu na masę? Żurawina - właściwości i zastosowanie Żurawina - właściwości i zastosowanie Jak szybko zwiększyć masę mięśniową? Jak szybko zwiększyć masę mięśniową?