;
 
Zadaj anonimowe pytanie i otrzymaj błyskawiczną odpowiedź
Temat został odczytany 20902 razy
  • Autor

    Jak zrobić duże mięśnie klatki pierśiowej ???

  •  
    Anonim

    Wysłano 08 lutego 2004 13:33

    zgłoś naruszenie

    Witam. Moze temat juz dosyć częśto poruszany na forum, ale interesuje mnie coś więcej. Zasadniczo to kazdy wie w jaki sposób rozbudować swoje mięśnie klatki piersiowej, natomiast ja chciałbym powiększyć je po wewnętrznych stonach. Mam taką dziwną budowę ciała, że od strony mostka mięśnie są bardzo płaskie, pozatym jest tam znaczna przestrzeń dzieląca oba mięśnie. Dlaczego??? Chciałbym spytac jak to zmienić, Czy się da?, czy jes to moja indywidualna bydowa ciała?? A także prosze o podanie mi jak najlepszych ćwiczeń do rozbudowy właśnie tej partii. z Góry dzięki pozdrawiam wszystkich...........:):):)
  • Wysłano 08 lutego 2004 13:44

    zgłoś naruszenie
    Polecamy zaufać naszym specjalistom, dobierając plan treningowy, plan odżywiania czy suplementację, potrzebujesz indywidualnego podejścia. Poproś o przygotowanie planu dla Ciebie http://potreningu.pl/plany. Profesjonalny, kompletny plan: diety + treningi + suplementacja, już od 149 69
    • Pochwały: 0
    • Nagany: 0
    • Postów: 467
    • Na forum: 11 lat
    • LPA: 4446

    Wysłano 08 lutego 2004 13:44

    zgłoś naruszenie
    Zapraszam do http://www.kulturystyka.pl/atlas/klatka.htm ...
    a twoj przypadek nie jest niczym nadzwyczajnymmm... to wszystko zalezy od genetyki ... z przeczytanych artykulow(bo z doswiadczenia nie moge...) moge wywnioskowac ze na ta dolegliwosc zawsze doradzają cwiczenia typu krzyzowanie linek wyciagu w staniu, rozpietki itp...
    "Gestorben dauer das ist gut"
    • Pochwały: 0
    • Nagany: 0
    • Postów: 1070
    • Na forum: 13 lat
    • LPA: 16736

    Wysłano 08 lutego 2004 22:15

    zgłoś naruszenie
    Przerwa na klacie do geny
    Ale mozesz nieco poprawic wewnetrzne czesci wyciskaniem w waskim uchwycie, wyciskaneim hantlami czy jak mowil cegla krzyzowanie linek
    Enzo
    • Pochwały: 0
    • Nagany: 0
    • Postów: 99
    • Na forum: 13 lat
    • LPA: 3254

    Wysłano 08 lutego 2004 23:02

    zgłoś naruszenie
    hmmmmmmmmmmmmm to zalezy bo moze to byc kwestia genetyki lub zlego doboru cwiczen. tez mialem ten problem na poczatku ze wzgledu na to ze nie stosowalem na klate niczego procz wyciskania w szerokim uchwycie. jak zaczalem robic cwiczenia takie jak rozpietki i wyciskanie sztangi waskim chwytem (uchwyt minimalnie mniejszy niz szerokosc barkow) to wszystko wrocilo do normy sprobuj bo byc moze w twoim przypadku jest podobnie i moze nie miec twoj problem nic wspolnego z genetyka. sam musisz to sprawdzic. zycze powodzenia w dazeniu do celu.
  •  
    Anonim

    Wysłano 08 lutego 2004 23:48

    zgłoś naruszenie
    Szczere dzięki za pomoc na pewno się przyda. Choć szczerze myśle, że to jednak genetyka...:( ale trudno. Bede sie stosował do porad w sumie to nigdy nie robiłem wyciskania wąsko. :) Jeszcze raz thx ) Pozdrawiam
  • ZASŁUŻONY
    • Pochwały: 0
    • Nagany: 0
    • Postów: 48745
    • Wiek: 40 lat
    • Na forum: 13 lat
    • Trenuje: "Oczko"...27 września mija...21 lat
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 91090
    • Status: Ekspert

    Wysłano 09 lutego 2004 12:57

    zgłoś naruszenie

    Witaj chętnie pomogę Ci konkretnie i INDYWIDUALNIE, ale daj

    COŚ O SOBIE ZANIM ZAPYTASZ O RADĘ wg tego szablonu:

    DZIĘKI INFORMACJOM, KÓRE PODASZ będzie można od razu przejść do konstruktywnej i KONKRETNEJ pomocy w Twojej sprawie.

    1.Ile czasu już trenujesz-czy robisz to systematycznie-jeśli tak-to ile czasu. Jeśli nie-to opisz jakie odstępy i jakie okresy treningów?
    2.Jak trenowałeś ostatnio:3-6 miesiecy-podaj konkretny plan treningowy zawierający:
    -rozkład tygodniowy treningów (z podziałem na grupy mięśniowe),
    -ćwiczenia, serie, powtórzenia, procentowe cięzary, długość przerw pomiędzy seriami jaką stosowałeś,
    -jakie efekty przyniósł ten trening-konkretnie:masa, tłuszczyk, rzeźba, wytrzymałość, siła, zmęczenie, spadek wagi, itd.???
    3.Opisz konkretnie swoje cele-co chcesz osiągnąć: siłę, masę, wytrzymałość, rzeźbę...???
    4.Podaj swoje możliwości czasowe i sprzętowe.
    5.Podaj przeciwwskazania medyczne o ile takie są.
    6.Opisz jaką stosowałeś do tego treingu diete-czy stosowałes?

    JEŻELI GDZIEŚ JUŻ ODPOWIADAŁEŚ NA TE PYTANIA- WKLEJ PROSZĘ LINKA OD ODPOWIEDZI
    PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
    ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473
  •  
    Anonim

    Wysłano 09 lutego 2004 22:43

    zgłoś naruszenie
    Witam bardzo dziękuję za zainteresowanie sie moją osobą, przejde moze od razu do odpowiedzi na pytania.
    - Trenuje już jakieś 1,5 roku z przerwami, bo wiadomo jak jest nie zawsze można, więć przyjmijmy że 1 rok.
    - Wznowiłem treningi zaprzestałem je po wakacjach, teraz już ćwiczę ok. 2 miesięcy. (ważne ćwicze w domowej siłowni znajduje sie tam wycią ławka skos i poziom hantle ogólnie jak ma ktoś wyobraźnię zrobi wszystko, no moze nogi mniej bo tylko przysiady :/)
    Wcześniej stosowałem sie do tego treningu :

    Poniedziałek: KLATKA
    Wyciskanie na poziomie 3s 10
    Wyciskanie na skosie 3s 10
    Wyciskanie hantli na skosie 4s 10
    Wyciskanie hantli na poziomie na dół. 4s 10
    Rozpiętki na ławce płaskiej 4s 10
    Pompki na poręczach 3s 8
    Przenoszenie hantli za głowę 4s 10
    Kaptury 4s 20
    Brzuch 3s 15

    Wtorek: NOGI
    *....Prostowanie 3s12
    *....uginanie 3s12
    *....łydki 3s 12
    Przysiady 3s 10
    Suwnica 4s 10
    Przedramię 3s 10
    Brzuch 3s 15

    Środa: PLECY
    Podciąganie na drążku za głowę 3s 10
    Ściąganie drążka do karku 4s 10
    Ściąganie uchwytu do brzucha 4s 10
    Podciąganie sztangi w opadzie 4s 10
    Hantle 3s 10
    Kaptury 4s 10
    Brzuch 3s 15

    Czwartek: BICEPS, TRICEPS
    Modlitewnik wąsko 4s10
    Sztanga prosta w staniu 3s 10
    Sztangielki w siedzeniu 3s 10
    -----------------------------------------------------------
    Francuskie w leżeniu 3s 10
    Ściąganie linek 3s 12
    Hantle jednorącz w siedzeniu 3 s 10
    Ściąganie linek jednorącz na bramie 3s 10
    Brzuch 3s 15

    Piątek: BARKI
    Wyciskanie sztangi z za karku 3s 10
    Unoszenie bokiem 3s 10
    Wyciskanie hantli 4s 10
    Unoszenie przodem 3s 10
    Pompki na poręczach 3s 10
    Przedramię 3s 10
    Kaptury 4s 10
    Brzuch 3s 15

    Z tym, ze na klatke zamieniałem ćwiczenie co tydzień bo jest ich dużo teraz tego wszystkiego nie zrobię bo nie jest to profesionalna siłka ale dla chcącego nic trudnego.:)
    -Trening ten dość morderczy lecz przyniósł oczekiwane rezultaty ok. 8 kg w 2 miesiace. Wstyd sie przyznac ale jestem po cyklu z metą 100 tab. były też odżywki Mega Mass 2000. NIe chce żebyś myślał ze jestem palantem, który sięga po koksy a nawet nie zna zasad treningu siłowego. Ni nie to nie zupełnie tak, w****.... mnie moje 48 kg wagi strasznie mało nie mogłe przytyć nic a jadłem strasznie dużo więć wziołem mete z Mega Masem żeby choć trochę podskoczyć na masie.
    - oczywiście w tym sporcie chodzi mi przedewszystkim o masę, sprzęt jest jaki jest można poćwiczyć, czas jest ciężko mam maturę i daje rade na 4 dni treningowe w tygodniu.
    -Przeciwskazań medycznych nie ma robiłem badania prze i po cyklu wszystko OK)
    -Dieta: stosowałem węglwodanowo-białkową w sumie to jadłem wszystko OK 5-6 posiłków dziennie. Na diecie tak bardzo się nie znam ale wiem ze jest bardzo ważnym czynnikiem, wpływającym na rozwój mięśni.

    To tyle bardzo prosze o pomoc z góry dziękuję Pozdrawiam wszystkich ))))))))))
  • ZASŁUŻONY
    • Pochwały: 0
    • Nagany: 0
    • Postów: 48745
    • Wiek: 40 lat
    • Na forum: 13 lat
    • Trenuje: "Oczko"...27 września mija...21 lat
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 91090
    • Status: Ekspert

    Wysłano 10 lutego 2004 11:55

    zgłoś naruszenie
    Masę to zrobiłeś niestety ale dzięi mecie, a nie dzięki temu treningowi i pewnie tylko "dzięki" chemii jeszcze nie padłeś na twarz

    Sorki, za te gorzkie słowa, ale to fakty- trening jest marny a suplementacja metką....bez komentarza.

    Jeśli zależy Ci na zmaksymalizowaniu efektów treningowych oraz ukierunkowaniu swoich wysiłków-

    ZAPRASZAM do udziału w akcji "Trenuj z nami CYKLICZNIE" TUTAJ TRENUJEMY NA POWAŻNIE

    MASZ WSZYSTKO PODANE NA TACY-TYLKO TRENUJ, JADAJ I ODPOCZYWAJ, NO I...PATRZ W LUSTRO

    http://www.kulturystyka.pl/artykuly/120

    a tutaj dyskutujemy ogólnie o tej akcji:

    http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=102412

    ilu nas jest w Akcji:

    http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=105827

    NO I

    SUPLEMENTACJA:

    http://www.sfd.pl/topic.asp?whichpage=1000&topic_id=105681

    DAWKOWANIE ODZYWEK/SUPLEMENTÓW W POSZCZEGÓLNYCH GRUPACH:

    http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=105681&whichpage=4&crc=322163#post57

    ORAZ ODŻYWIANIE CYKL I-IV:

    http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=105824

    I CYKL V :

    http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=121899 
    PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
    ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473