logo
zamknij zamknij

Jak zrobić duże mięśnie klatki pierśiowej ???

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 23987

0 5 0
napisał(a)
Anonim
Ekspert
Szacuny 10587 Napisanych postów 41603 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
Witam. Moze temat juz dosyć częśto poruszany na forum, ale interesuje mnie coś więcej. Zasadniczo to kazdy wie w jaki sposób rozbudować swoje mięśnie klatki piersiowej, natomiast ja chciałbym powiększyć je po wewnętrznych stonach. Mam taką dziwną budowę ciała, że od strony mostka mięśnie są bardzo płaskie, pozatym jest tam znaczna przestrzeń dzieląca oba mięśnie. Dlaczego??? Chciałbym spytac jak to zmienić, Czy się da?, czy jes to moja indywidualna bydowa ciała?? A także prosze o podanie mi jak najlepszych ćwiczeń do rozbudowy właśnie tej partii. z Góry dzięki pozdrawiam wszystkich...........:):):)
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
cegla16
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 467 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 4446
Zapraszam do http://www.kulturystyka.pl/atlas/klatka.htm ...
a twoj przypadek nie jest niczym nadzwyczajnymmm... to wszystko zalezy od genetyki ... z przeczytanych artykulow(bo z doswiadczenia nie moge...) moge wywnioskowac ze na ta dolegliwosc zawsze doradzają cwiczenia typu krzyzowanie linek wyciagu w staniu, rozpietki itp...
1

"Gestorben dauer das ist gut"

napisał(a)
Enzo
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 1070 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 16736
Przerwa na klacie do geny
Ale mozesz nieco poprawic wewnetrzne czesci wyciskaniem w waskim uchwycie, wyciskaneim hantlami czy jak mowil cegla krzyzowanie linek
1

Enzo

napisał(a)
dorik
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 99 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 3254
hmmmmmmmmmmmmm to zalezy bo moze to byc kwestia genetyki lub zlego doboru cwiczen. tez mialem ten problem na poczatku ze wzgledu na to ze nie stosowalem na klate niczego procz wyciskania w szerokim uchwycie. jak zaczalem robic cwiczenia takie jak rozpietki i wyciskanie sztangi waskim chwytem (uchwyt minimalnie mniejszy niz szerokosc barkow) to wszystko wrocilo do normy sprobuj bo byc moze w twoim przypadku jest podobnie i moze nie miec twoj problem nic wspolnego z genetyka. sam musisz to sprawdzic. zycze powodzenia w dazeniu do celu.
napisał(a)
Anonim
Ekspert
Szacuny 10587 Napisanych postów 41603 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
Szczere dzięki za pomoc na pewno się przyda. Choć szczerze myśle, że to jednak genetyka...:( ale trudno. Bede sie stosował do porad w sumie to nigdy nie robiłem wyciskania wąsko. :) Jeszcze raz thx ) Pozdrawiam
napisał(a)
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 204 Napisanych postów 48745 Wiek 42 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 91090
Witaj chętnie pomogę Ci konkretnie i INDYWIDUALNIE, ale daj

COŚ O SOBIE ZANIM ZAPYTASZ O RADĘ wg tego szablonu:

DZIĘKI INFORMACJOM, KÓRE PODASZ będzie można od razu przejść do konstruktywnej i KONKRETNEJ pomocy w Twojej sprawie.

1.Ile czasu już trenujesz-czy robisz to systematycznie-jeśli tak-to ile czasu. Jeśli nie-to opisz jakie odstępy i jakie okresy treningów?
2.Jak trenowałeś ostatnio:3-6 miesiecy-podaj konkretny plan treningowy zawierający:
-rozkład tygodniowy treningów (z podziałem na grupy mięśniowe),
-ćwiczenia, serie, powtórzenia, procentowe cięzary, długość przerw pomiędzy seriami jaką stosowałeś,
-jakie efekty przyniósł ten trening-konkretnie:masa, tłuszczyk, rzeźba, wytrzymałość, siła, zmęczenie, spadek wagi, itd.???
3.Opisz konkretnie swoje cele-co chcesz osiągnąć: siłę, masę, wytrzymałość, rzeźbę...???
4.Podaj swoje możliwości czasowe i sprzętowe.
5.Podaj przeciwwskazania medyczne o ile takie są.
6.Opisz jaką stosowałeś do tego treingu diete-czy stosowałes?

JEŻELI GDZIEŚ JUŻ ODPOWIADAŁEŚ NA TE PYTANIA- WKLEJ PROSZĘ LINKA OD ODPOWIEDZI

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

napisał(a)
Anonim
Ekspert
Szacuny 10587 Napisanych postów 41603 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
Witam bardzo dziękuję za zainteresowanie sie moją osobą, przejde moze od razu do odpowiedzi na pytania.
- Trenuje już jakieś 1,5 roku z przerwami, bo wiadomo jak jest nie zawsze można, więć przyjmijmy że 1 rok.
- Wznowiłem treningi zaprzestałem je po wakacjach, teraz już ćwiczę ok. 2 miesięcy. (ważne ćwicze w domowej siłowni znajduje sie tam wycią ławka skos i poziom hantle ogólnie jak ma ktoś wyobraźnię zrobi wszystko, no moze nogi mniej bo tylko przysiady :/)
Wcześniej stosowałem sie do tego treningu :

Poniedziałek: KLATKA
Wyciskanie na poziomie 3s 10
Wyciskanie na skosie 3s 10
Wyciskanie hantli na skosie 4s 10
Wyciskanie hantli na poziomie na dół. 4s 10
Rozpiętki na ławce płaskiej 4s 10
Pompki na poręczach 3s 8
Przenoszenie hantli za głowę 4s 10
Kaptury 4s 20
Brzuch 3s 15

Wtorek: NOGI
*....Prostowanie 3s12
*....uginanie 3s12
*....łydki 3s 12
Przysiady 3s 10
Suwnica 4s 10
Przedramię 3s 10
Brzuch 3s 15

Środa: PLECY
Podciąganie na drążku za głowę 3s 10
Ściąganie drążka do karku 4s 10
Ściąganie uchwytu do brzucha 4s 10
Podciąganie sztangi w opadzie 4s 10
Hantle 3s 10
Kaptury 4s 10
Brzuch 3s 15

Czwartek: BICEPS, TRICEPS
Modlitewnik wąsko 4s10
Sztanga prosta w staniu 3s 10
Sztangielki w siedzeniu 3s 10
-----------------------------------------------------------
Francuskie w leżeniu 3s 10
Ściąganie linek 3s 12
Hantle jednorącz w siedzeniu 3 s 10
Ściąganie linek jednorącz na bramie 3s 10
Brzuch 3s 15

Piątek: BARKI
Wyciskanie sztangi z za karku 3s 10
Unoszenie bokiem 3s 10
Wyciskanie hantli 4s 10
Unoszenie przodem 3s 10
Pompki na poręczach 3s 10
Przedramię 3s 10
Kaptury 4s 10
Brzuch 3s 15

Z tym, ze na klatke zamieniałem ćwiczenie co tydzień bo jest ich dużo teraz tego wszystkiego nie zrobię bo nie jest to profesionalna siłka ale dla chcącego nic trudnego.:)
-Trening ten dość morderczy lecz przyniósł oczekiwane rezultaty ok. 8 kg w 2 miesiace. Wstyd sie przyznac ale jestem po cyklu z metą 100 tab. były też odżywki Mega Mass 2000. NIe chce żebyś myślał ze jestem palantem, który sięga po koksy a nawet nie zna zasad treningu siłowego. Ni nie to nie zupełnie tak, w****.... mnie moje 48 kg wagi strasznie mało nie mogłe przytyć nic a jadłem strasznie dużo więć wziołem mete z Mega Masem żeby choć trochę podskoczyć na masie.
- oczywiście w tym sporcie chodzi mi przedewszystkim o masę, sprzęt jest jaki jest można poćwiczyć, czas jest ciężko mam maturę i daje rade na 4 dni treningowe w tygodniu.
-Przeciwskazań medycznych nie ma robiłem badania prze i po cyklu wszystko OK)
-Dieta: stosowałem węglwodanowo-białkową w sumie to jadłem wszystko OK 5-6 posiłków dziennie. Na diecie tak bardzo się nie znam ale wiem ze jest bardzo ważnym czynnikiem, wpływającym na rozwój mięśni.

To tyle bardzo prosze o pomoc z góry dziękuję Pozdrawiam wszystkich ))))))))))
napisał(a)
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 204 Napisanych postów 48745 Wiek 42 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 91090
Masę to zrobiłeś niestety ale dzięi mecie, a nie dzięki temu treningowi i pewnie tylko "dzięki" chemii jeszcze nie padłeś na twarz

Sorki, za te gorzkie słowa, ale to fakty- trening jest marny a suplementacja metką....bez komentarza.

Jeśli zależy Ci na zmaksymalizowaniu efektów treningowych oraz ukierunkowaniu swoich wysiłków-

ZAPRASZAM do udziału w akcji "Trenuj z nami CYKLICZNIE" TUTAJ TRENUJEMY NA POWAŻNIE

MASZ WSZYSTKO PODANE NA TACY-TYLKO TRENUJ, JADAJ I ODPOCZYWAJ, NO I...PATRZ W LUSTRO

http://www.kulturystyka.pl/artykuly/120

a tutaj dyskutujemy ogólnie o tej akcji:

http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=102412

ilu nas jest w Akcji:

http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=105827

NO I

SUPLEMENTACJA:

http://www.sfd.pl/topic.asp?whichpage=1000&topic_id=105681

DAWKOWANIE ODZYWEK/SUPLEMENTÓW W POSZCZEGÓLNYCH GRUPACH:

http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=105681&whichpage=4&crc=322163#post57

ORAZ ODŻYWIANIE CYKL I-IV:

http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=105824

I CYKL V :

http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=121899 

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Prosze o pomoc przy ułożeniu planu treningowego na mase

Następny temat

NIC TYLKO SIŁA

Kurczak z czerwoną fasolą w sosie pomidorowym

Oddawanie krwi a suplementacja, SAA i aktywność fizyczna

Top 10 mężczyzn z branży fitness wg Magdy Kalety

Szybko schudnę - będę piękna

Niespodziewane oświadczyny!

Czy SAA działają neurodegeneracyjnie?

“Mówi się, że” - najpopularniejsze obiegowe mity dotyczące treningu

Spalacz tłuszczu dla początkujących