SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Jak zmniejszyć obwód ud ?

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 37581

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10617 Napisanych postów 43355 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
Cześć !
Mam do was nietypowe pytanie. Mianowicie czy trening który stosuję jest skuteczny na zmniejszenie obwodu ud:
Mój trening wygląda następująco: 2 x w tygodniu chodzę na aerobik (2x po 1 godzinie w poniedziałek i czwartek). Do tego we wtorek i środę oraz czasem w piątek ćwiczę na steperze stacjonarnym (20 - 30 minut) a sobotę i niedzielę mam wolną.
Zastanawia mnie tylko czy takie ćwiczenie przy spaleniu tkanki tłuszczowej nie spowoduje wzrostu mięśni ud. Mimo że ćwiczę w ten sposób ok. 1,5 miesiąca to nie widzę efektów w postaci zmniejszenia obwodu.
Czy aby ćwiczenie na steperze nie spowoduje zwiększenia masy mięśniowej na czym oczywiście mi w żaden sposób nie zależy?
Proszę o odpowiedzi i z góry dziękuję !
Kotek
PS dodam jeszcze że regularnie stosuję (3 x dziennie) preparat L-karnityna + firmy OLIMP.




Zmieniony przez - Kotek77 w dniu 2002-01-30 07:59:37
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Biniu NUTRIFARM
Ekspert
Szacuny 248 Napisanych postów 41357 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 126047
Mój trening wygląda następująco: 2 x w tygodniu chodzę na aerobik (2x po 1 godzinie w poniedziałek i czwartek). Do tego we wtorek i środę oraz czasem w piątek ćwiczę na steperze stacjonarnym (20 - 30 minut) a sobotę i niedzielę mam wolną.
Zastanawia mnie tylko czy takie ćwiczenie przy spaleniu tkanki tłuszczowej nie spowoduje wzrostu mięśni ud.

JESLI NAWET (NIE ZNAM OBECNEGO STOPNIA WYTRENOWANIA)TO NIE BEDZIE TO WZROST DUZY

Mimo że ćwiczę w ten sposób ok. 1,5 miesiąca to nie widzę efektów w postaci zmniejszenia obwodu.

ABY UZYSKAC ZMNIEJSZENIE OBWODU MIESNI, NALEZALOBY JE STALE PRZETRENOWYWAC (DOPROWADZIC DO ZMNIEJSZENIA ICH OBWODY PRZEZ POWODU ZUZYCIA), A TO WIAZE SIE Z INNYMI PROBLEMAMI (BOLE STAWOW , NADERWANE MIESNIE, ITP)

dodam jeszcze że regularnie stosuję (3 x dziennie) preparat L-karnityna + firmy OLIMP.

MOIM ZDANIEM NIEPOTRZEBIE WYRZUCASZ PIENIADZE, CHOC KIERUNEK Z DIETA JEST GODNY POLECENIA W TWOIM PRZYPADKU

Fakty, nie mity

TWORCA ALTERNATYWNEJ DROGI (i nie tylko) - zaprasza do dzialu NUTRIFARM
i lektury magazynu PERFECT BODY http://www.perfectbody.pl

Dieta JEM / NIE JEM pozwala na wiecej !
http://www.sfd.pl/JEM_/_NIE_JEM_dieta_by_Biniu_oficjalny_watek_Q&A_Patrz_str_1-t931736.html 

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10617 Napisanych postów 43355 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
Moim zadaniem jestś na dobrej drodze. Steper + aerobik i wogóle ćwiczenia aerobowe są znakomite na utratę tłuszczyku. Jedyne co moge ci doradzić to spróbuj zwiększyć czas ćwiczenia na steperze do 40 min jeśli dasz radę.
Przy ćwiczeniach aerobowych nie może być mowy o wzroście umięśnienia więc o to się raczej nie martw.
Stosujesz L-carnityne+ i bardzo dobrze choć zdania są na ten temat podzielone. Może zwiększ trochę dzienną dawkę i kup sobie do tego Chrom choć ten preparat o ile dobrze pamiętam chyba zawiero ten składnik. Możesz też spróbować jakiegoś dobrego preparatu typu Fat Burn. Do tego wszystkiego możesz dodać rowerek oraz ewentualnie bieganie (jeżeli będziesz miała wystarczająco siły )
Ćwiczysz dobiero 1,5 miesiąca ! To b krótko aby miec wyraźne efekty ! To wszystko wymaga cierpliwości.
napisał(a)
Biniu NUTRIFARM
Ekspert
Szacuny 248 Napisanych postów 41357 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 126047
Moim zadaniem jestś na dobrej drodze. Steper + aerobik i wogóle ćwiczenia aerobowe są znakomite na utratę tłuszczyku.

PROSZE POLICZYC ILE KALORII JESTES W STANIE STRACIC DZIEKI TAKIEJ AKTYWNOSCI (ZAPEWNIAM, ZE NIEWIELE). JEST TO DOBRY SPOSOB NA ZRZUCENIE DODOATKOWYCH KALORII, ALE PRZY GLOWNEJ UTRACIE WAGI DZIEKI DIECIE

Jedyne co moge ci doradzić to spróbuj zwiększyć czas ćwiczenia na steperze do 40 min jeśli dasz radę.

JA NIE WIEDZE TAKIEJ POTRZEBY- CHYBA, ZE CHESZ ZACZAC TRACIC TKANKE MIESNIOWA W DUZYM STOPNIU WRAZ Z TLUSZCZEM

Przy ćwiczeniach aerobowych nie może być mowy o wzroście umięśnienia więc o to się raczej nie martw.

JAK PISALEM ZALEZY TO OD OGOLNEGO STOPNIA WYTRENOWANIA (OSOBNIK ZACZYNAJACY JAKIKOLWIEK RUCH ZYSKA NIEWIELKA ILOSC TKANKI MIESNIOWEJ)

Stosujesz L-carnityne+ i bardzo dobrze choć zdania są na ten temat podzielone. Może zwiększ trochę dzienną dawkę i kup sobie do tego Chrom choć ten preparat o ile dobrze pamiętam chyba zawiero ten składnik.

MOZE POMOC, ALE PIENIEDZY NA TO PRZEZNACZYSZ SPORO, GLOWNY PROBLEM TO USTAWIENIE ODPOWIEDNIEJ DIETY

Możesz też spróbować jakiegoś dobrego preparatu typu Fat Burn.

TAKI PREPARAT LEGALNIE DOSTEPNY NA RYNKU W POLSCE NIE ISTNIEJE

Do tego wszystkiego możesz dodać rowerek oraz ewentualnie bieganie (jeżeli będziesz miała wystarczająco siły )

PATRZ POWYZEJ UWAGA O UTRACIE MIESNI I EWENTUALNIE ZUZYCIE MIESNI (CZYLI MOZLIWE KONTUZJE)

Ćwiczysz dobiero 1,5 miesiąca ! To b krótko aby miec wyraźne efekty ! To wszystko wymaga cierpliwości.

NO WLASNIE

Fakty, nie mity

TWORCA ALTERNATYWNEJ DROGI (i nie tylko) - zaprasza do dzialu NUTRIFARM
i lektury magazynu PERFECT BODY http://www.perfectbody.pl

Dieta JEM / NIE JEM pozwala na wiecej !
http://www.sfd.pl/JEM_/_NIE_JEM_dieta_by_Biniu_oficjalny_watek_Q&A_Patrz_str_1-t931736.html 

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10617 Napisanych postów 43355 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
Tak ale przede wszystkim zależy mi na zmniejszeniu obwodu ud które są raczej naturalnie dość dobrze umięśnione ! Czy w związku z tym można stosować trening który wykonywałam do tej pory ?
A może poradzicie mi coś innego !
napisał(a)
Biniu NUTRIFARM
Ekspert
Szacuny 248 Napisanych postów 41357 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 126047
Tak jak pisalem powyzej, aby trenigiem zmiejszyc obwod miesni musisz je przetrenowywac- nie polecam, ale jesli musisz zmniejszyc wiekosc MIESNI (nie tkanki tluszczowej) to jest to jedyny sposob.
Sprobuj cwiczyc przysiady oraz wyprosty nog w duzej ilosci powtorzen i kilka razy w tygodniu, albo w ogole zaprzestac treningu nog, a one same zmniejsza swoj rozmiar (zalecane)

Fakty, nie mity

TWORCA ALTERNATYWNEJ DROGI (i nie tylko) - zaprasza do dzialu NUTRIFARM
i lektury magazynu PERFECT BODY http://www.perfectbody.pl

Dieta JEM / NIE JEM pozwala na wiecej !
http://www.sfd.pl/JEM_/_NIE_JEM_dieta_by_Biniu_oficjalny_watek_Q&A_Patrz_str_1-t931736.html 

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10617 Napisanych postów 43355 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
Biniu chyba się z tobą nie dokońca zgodzę !
Sądzę że należy regularnie poddawać tą grupę mięśniową (nogi) częstemu umiarkowanemu wysiłkowi. Uważam że nawet codzienny trening na steperze przy umiarkowanej intensywności spowoduje spalenie tkanki tłuszczowej bez ryzyka wystąpienia kontuzji. Jedynym efektem ubocznym może być najwyżej poprawa kondycji i wydolności tlenowej organizmu
Natomiast polecane przez ciebie bardzo częste wykonywanie przysiadów może rzeczywiście doprowadzić do kontuzji.
Dlatego reasumując:
steper+rower+dieta = zdrowie i utrata wagi.
2
napisał(a)
Biniu NUTRIFARM
Ekspert
Szacuny 248 Napisanych postów 41357 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 126047
Sądzę że należy regularnie poddawać tą grupę mięśniową (nogi) częstemu umiarkowanemu wysiłkowi. Uważam że nawet codzienny trening na steperze przy umiarkowanej intensywności spowoduje spalenie tkanki tłuszczowej bez ryzyka wystąpienia kontuzji. Jedynym efektem ubocznym może być najwyżej poprawa kondycji i wydolności tlenowej organizmu

OWSZEM, ALE NIE DOCZYTALES, IZ KOLEDZE PYTAJACEMU ZALEZY NA UTRACIE TKANKI MIESNIOWEJ !!!!!!
A NA TO STEPEREM NIE PORADZISZ ZBYT DUZO

Fakty, nie mity

TWORCA ALTERNATYWNEJ DROGI (i nie tylko) - zaprasza do dzialu NUTRIFARM
i lektury magazynu PERFECT BODY http://www.perfectbody.pl

Dieta JEM / NIE JEM pozwala na wiecej !
http://www.sfd.pl/JEM_/_NIE_JEM_dieta_by_Biniu_oficjalny_watek_Q&A_Patrz_str_1-t931736.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 977 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 4791
do KOTKA
sluchaj zeby zmniejszyc uda musisz poprostu ograniczyc ilosc kalori w pozywieniu tzn ogolnie musisz zmniejszyc ich mase miesniowa jesli tluszcz juz spalilas
polega to natym ze duzo cwiczysz na nogi aerobik steper itd to powoduje obciazenie miesni ud dos czesto wiec jaki z tego wniosek-organizm z pozywienia pobiera duzo niezbednych skl.budulcowych do odbudowy twoich uszkodzonych tkanek(bo podczs treningu niszczy sie miesien a potem jak go odzywisz to on sie odbudowywuje) proponuje ci zebys na steperku nie chodzila tylko zamiast tego 2 razy w tygodniu wyjdz sobie pobiegaj na dlugim dyztansie spokojnym tempem minimum bieg musi trwac 30 minutjesli sie podczas biegu zmeczysz to sie nie zatrzymuj tylko idz szybkim krokiem atyak na marginesie KOTKu napakowane uda u lasek sa uwazam swietne


kolagen

kolagen

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 122 Napisanych postów 6135 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 30354
Biniu ma rację - przez forsowanie włókien mięśniowych odpowiedzialnych za wytrzymałość tylko one będą się regenerować, a nie włókna dające siłę i masę. Z tym że ćwiczenia wytrzymałościowe trzeba robić od razu PO aerobiku czy stepperze. Np. przysiady bez obciążenia mało komu mogą zaszkodzić. Odrębnymi cwiczeniami można modelować przód, tył, wewn. część ud czy pośladki. A w diecie wystarczy dołożyć warzyw kosztem białka.

"Wszystko jedno gdzie się żyje,
Raz się chudnie, raz się tyje..."

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10617 Napisanych postów 43355 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
1. Preparat Fat Burn jest dozwolony i ma atest GIS, co nie zmienia faktu ze dziala mizernie - a chrom w tym przypadku to prawie placebo. Ow preparat zacznie dzialac jezeli sie go uzupelni o 1000mg L-karnityny / dzien. a i tak efekt jest nie warty kosztow.
2. Jakos sie nie doczytale, aby pytajacy chcial zmniejszyc ilosc masy miesniowej. Z duzym prawdopodobienstwem mozna powiedzec, ze to raczej tluszcz niz masa miesniowa odpowiada w tym przypadku za owa nieporzadana mase. W przypadku kobiet jest to na tyle trudne, ze jest to miejsce biologicznie uwarunkowane do gromadzenia tkanki tluszczowej, do tego trzeba by przeanalizowac Twoja budowe kostna, bo pewnych rzeczy i tak nie przeskoczysz.

Co robic? Zmienic diete, areobik pozostawic, stepper - tu sie zastanow, mam kolezanke ktore zbudowala sobie calkiem spore uda na tym - nie nalezy przesadzac tam z obciazeniem.
A dieta - zrob bilans dzienny - zobacz co jesz, wywal produkty maczne, slodycze, ciastka i bulki. Jedz czesciej a mniej, pij duzo wody. L-karnityne mozesz brac dalej, aczkolwiek nie wiem ile tego tam jest w tych 3x - czy nie jest tego za malo.
Reasumujac - bez radykalnych zmian w diecie (i dlugotrwalych) nie zmienisz sylwetki.

bst
Happy HIT follower
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

trening 100 powtórzeń

Następny temat

Biniu,BST Bardzo Proszę o Pomoc !!!

Najlepsze witaminy dla początkujących Najlepsze witaminy dla początkujących 73 - latek, który swoim ciałem zawstydził większość mężczyzn, nie tylko w swoim wieku! 73 - latek, który swoim ciałem zawstydził większość mężczyzn, nie tylko w swoim wieku! Duże i silne mięśnie grzbietu, czyli trzeba mieć plecy! Duże i silne mięśnie grzbietu, czyli trzeba mieć plecy! Tajemniczy zabieg Alexandry Stasiak Tajemniczy zabieg Alexandry Stasiak Katarzyna Kozakiewicz-Kowalik - ocena sylwetki Katarzyna Kozakiewicz-Kowalik - ocena sylwetki Plan treningowy na masę dla ektomorfika Plan treningowy na masę dla ektomorfika Subway a dieta. Jak wpływa na zdrowie? Subway a dieta. Jak wpływa na zdrowie? Efedryna - stosowanie, działanie Efedryna - stosowanie, działanie