SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Jak zbudować własną siłownię

temat działu:

Po siłowni, o siłowni

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 272315

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 384 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 12773
Ostatnio dużo ludzi pyta się z czego zrobić obciążenie, jak zrobić gryf itp. więc pomyślałem sobie, ze zrobie temat gdzie wsadze "wszystkie" potrzebne informacje dostępne na sfd odpowidające na temat jak zbudować własną siłownie. Mam nadzieje, że się to komuś przyda i ktoś doceni moją prace (do 3 nad ranem siedziałem przy tym)
Dobra zaczynam:

Projekty:

http://www.sfd.pl/temat71149/  - Największy post o projektach na sfd
http://www.sfd.pl/temat179929/ - Projekt ławeczki by playand1
http://www.sfd.pl/temat151549/ - Projekty stojaków
http://www.sfd.pl/temat190167/ - Projekt przyrządu do ćwiczenia przedramienia by mawi90
http://www.sfd.pl/temat187017/ - Jak zrobić suwnice?? Niewiele tutaj jest ale może komuś ułatwi sprawe
http://www.sfd.pl/temat195228/ - Fajny opis jak zrobić kilka przyżądów na siłke
http://www.sfd.pl/temat185533/ - Mała porada na temat linek do wyciągu
http://www.sfd.pl/temat198715/ - Rozmowa na temat gdzie można dostać krążki linowe do wyciągu
http://www.sfd.pl/temat149267/ - Fotostory jak to QuaTro zrobił modlitewnik
http://www.sfd.pl/temat70299/  - Ładne zdjęcia Wyciągu
http://www.sfd.pl/temat185576/ - Fajne jest urządzenie na pierwszym zdjęciu


Odważniki:

http://www.sfd.pl/temat203164/ - Bardzo dobry temat o obciążeniach do wyciągu i na sztangę
http://www.sfd.pl/temat182563/ - Następny duży temat o odważnikach domowej roboty
http://www.sfd.pl/temat206123/ - Temat o odważnikach
http://www.sfd.pl/temat206731/ - Odważniki z lini trakcyjnych pkp - nielegalne ale tanie
http://www.sfd.pl/temat133346/ - Jak rozwiącać problem ciężarów ?? Oto odpowiedź (beton)


Sztangi:

http://www.sfd.pl/temat171677/ - Rozmowa o sztangach
http://www.sfd.pl/temat167540/ - Patrz wyżej
http://www.sfd.pl/temat30661/  - Ekstremalne sposoby na zrobienie sztangi bez większych wkładów finansowych


Inne:

http://www.sfd.pl/temat209094/ - Temat o tym jak zrobić domową siłownie bynajmniej takie było chyba jego załorzenie
http://www.sfd.pl/temat207383/ - Konwersacja na temat co najlepiej kłaść pod ciężary
http://www.sfd.pl/temat186209/ - Gdzie kupić lustra do siłowni


Fotki: (tutaj wstawie kilka przykładów siłowni robionych przez ich posiadaczy aby pokazać ze samemu też można)

http://www.sfd.pl/temat210475/  - Sposób na małe pomieszczenie
http://www.sfd.pl/temat72052/  - Zaj**sta robota
http://www.sfd.pl/temat189027/  - Ta też fajna
http://www.sfd.pl/temat122304/  - Ładna siłka w plenerze

Ufff... skończyłem... nareszcie. Ide spać. Miłego oglądania

Zmieniony przez - rudy_lysy w dniu 2005-07-15 03:03:32
4

Nie wszyscy dostaną sie do raju ale patrzeć na gwiadzdy ma prawo każdy

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 437 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 9244
ladny spis tresci :) sog sie nalezy
2

yyy?

napisał(a)
Znawca
Szacuny 48 Napisanych postów 19678 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 52778
Fajne i moze is ekomus przydac
2

Czy jest forma Czy nie!
Ja i tak KOKSUJE!
--==GAINER TEAM==--
AllianceBJJ

napisał(a)
Znawca
Szacuny 34 Napisanych postów 1668 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 40413
dobre, łap soga, może by podwiesić
1

NIE DAWAĆ MI SOGÓW !!

napisał(a)
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 7776 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 40778
good
1

Mam przyjazną materie i jem węglowodany

napisał(a)
Znawca
Szacuny 35 Napisanych postów 13181 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 86307
sog się należy
1

trening -> ból -> rozwój

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 384 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 12773
Dzięki chłopaki. Sogi oczywiscie odbijam
1

Nie wszyscy dostaną sie do raju ale patrzeć na gwiadzdy ma prawo każdy

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 1328 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 15841
Leci sog za prace

"Motywacja jest tym, co pozwala Ci zacząć, nawyk tym, co pozwala Ci wytrwać"


Pozdrawiam,

Promass

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 17451 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 99459
no nalezy się hehehe nawet moje 2 tematy są
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 8441 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 59133
Dobra robota

Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni.
http://www.pajacyk.pl
http://www.polskieserce.pl 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 61 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2285
swietna robota wlasnie tego szukalem
SOG
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

BUŁGARIA WYPOCZYNEK BYL KTOS?

Następny temat

siłownie w Poznaniu

Kettlebell ćwiczenia i trening Izotonik czy woda? Postępy na siłowni, jak je kontrolować? Czy sen jest ważny? Jaka galaretka ma najmniej cukru? Jakie ciastka na diecie? Motywacja do ćwiczeń - skąd ją czerpać? Kreatyna a przeziębienie - czy ma wpływ?