Zadaj anonimowe pytanie i otrzymaj błyskawiczną odpowiedź
Temat został odczytany 794 razy
  • Autor

    Jak zatrzymac tzw efekt jojo.

  • Vaxol
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 238
    • Wiek: 18 lat
    • Na forum: 1 rok
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 9156

    Wysłano 23 marca 2013 08:59

    zgłoś naruszenie

    Witam podczas drastycznych głodówek schudłem do wagi 58kg przy wzroście 180cm, od miesiąca kiedy zacząłem normalnie jeść mimo tego, że jestem bardzo aktywny ponieważ mam nawet 5x w tyg treningi muay thai, moja waga wzrosła do 68kg czyli 10kg w miesiąc..... Wiem, że to moja wina ponieważ organizm przyzwyczaił się do tego że dostaje bardzo mało kcal a, że teraz tak podskoczyłem z kcal to odkłada, ale moje pytanie brzmi jak długo będzie to trwać i kiedy zacznie się okres stabilizacji, w znaczeniu, że moja waga albo będzie stała w miejscu albo nie będę tak drastycznie tyć.
  • Wysłano 23 marca 2013 09:12

    zgłoś naruszenie
    Polecamy zaufać naszym specjalistom, dobierając plan treningowy, plan odżywiania czy suplementację, potrzebujesz indywidualnego podejścia. Poproś o przygotowanie planu dla Ciebie http://potreningu.pl/plany. Profesjonalny, kompletny plan: diety + treningi + suplementacja, już od 149 69
  • Koniu151
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 39477
    • Wiek: 102 lat
    • Na forum: 8 lat
    • Trenuje: 10 lat
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 205981
    • Status:Ekspert

    Wysłano 23 marca 2013 09:12

    zgłoś naruszenie
    wklej ankietę działu i sposób w jaki się odżywiasz w formie http://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_Z_POTRENINGU__INFO_JAK_TO_ZROBI%C4%86_-t922820.html, przydadzą się także poglądowe zdjęcia i historia wcześniejszego odżywiania.
    POMOC W UKŁADANIU DIET/TRENINGÓW ONLINE.

    KONTAKT koniu151.sfd@o2.pl

    PROFIL TRENERA/DIETETYKA(ZDJĘCIA PODOPIECZNYCH, KONTAKT ):
    [http://www.sfd.pl/-t907935.html]
  • Vaxol
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 238
    • Wiek: 18 lat
    • Na forum: 1 rok
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 9156

    Wysłano 23 marca 2013 10:04

    zgłoś naruszenie
    Płeć : mężczyzna
    Wiek : 17
    Waga : 68
    Wzrost : 182
    Obwód klatki :brak przedmiotów do pomiaru obwodów
    Obwód ramienia :
    Obwód talii :
    Obwód uda :
    Obwód łydki :
    Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej :12-15%
    Aktywność w ciągu dnia : szkoła, praktyki
    Uprawiany sport lub inne formy aktywności : do 5x w tyg muay thai
    Odżywianie : nie ciągnie mnie do słodyczy, mogę się zdrowo odżywiać, uwielbiam owoce
    Cel : stabilizacja wagi lub wzrost tkanki mięśniowej
    Ograniczenia żywieniowe : brak
    Stan zdrowia : regeneracja organizmu po licznych głodówkach trwająca od 11 lutego do tej pory (zarzuciłem dosyć duzo kcal czym jestem efekt jojo 10kg z 58kg do 68kg)
    Preferowane formy aktywności fizycznej : siłownia + muay thai
    Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty :Aktualnie: magnez b6, BCAA, plusssz z żeń szeniem
    Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : tak
    Stosowane wcześniej diety : liczne głodówki, dieta poniżej 1000kcal


    Zrzut Aktualnej diety:




    Stosowana wcześniej dieta: a mianowicie potrafiłem jechać cały dzień na samych napojach, posiłki albo potrafiłem nie jeść nic przez 2 dni albo jadłem parę jabłek dziennie.


    I tak jak zacząłem temat od miesiąca podbiłem kcal i to bardzo dużo, ale po miesiącu czasu uważam że organizm już powinien się zaadoptować do takiej ilości kcal jak zapotrzebowania dziennego, no chyba że się myle... Więc narazie mam efekt jojo 10kg, w sumie nie widać po mnie tego ale po prostu czuję się jakoś inaczej...



    Jak mogę dokonać stabilizacji wagi lub wzrostu tkanki mięśniowej?

    Moim planem jest plan FBW 2x w tyg + 3x w tyg muay thai

    Plan Treningowy:

    Plan A:
    Nogi: Przysiady ze sztangą na barkach 3x12
    Plecy: Wiosłowanie Sztangi 3x2
    Klatka: Wyciskanie sztangi na płaskiej 3x12
    Triceps: Pompki na poręczach 3x max
    Biceps: Uginanie sztangi podchwytem 3x12
    Brzuch: Unoszenie nóg w podporze 3x max


    Plan B:
    Nogi: Przysiady Wykroczne 3x12
    Plecy: Ściąganie drążka wyciągu nachwytem 3x12
    Klata: Wyciskanie sztangi na płaskiej 3x12
    Triceps: wyciskanie francuskie sztangi 3x12
    Biceps: Uginanie ramienia ze sztangielką w siadzie 3x12
    Brzuch: Scyzoryki 3x50



    Skoro masa idzie przez efekt jojo czy warto jest to wykorzystać do wzrostu masy mięśniowej?
  • Dietetyk-SFD
    faftaq
    • Pochwały:5
    • Nagany:brak
    • Postów: 33385
    • Wiek: 31 lat
    • Na forum: 7 lat
    • Trenuje: 10 lat z przerwami
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 129939
    • Status:Znawca

    Wysłano 23 marca 2013 10:32

    zgłoś naruszenie
    Znaczną cześc odrobionych kilogramów stanowią: glikogen, woda, a także zwiększona ilośc treści pokarmowej. Dodatkowo pewnie trochę przybyło Ci mięsni i tłuszczu.

    Uwzględnij w diecie rybę i orzechy

    Nikt Ci nie powie kiedy Twoja waga się zatrzyma. Zwikeszk ilość tłuszczu, a trochę zmniejsz białko i węgle.
    CHCESZ PODNIEŚĆ SWOJE KWALIFIKACJE, DOWIEDZIEĆ SIĘ WIĘCEJ NA TEMATY ZWIĄZANE Z ŻYWIENIEM, TRENINGIEM I SUPLEMENTACJĄ? ZAPRASZAM NA KURSY I SZKOLENIA:

    [http://edukacja.sfd.pl/]

    POTRZEBUJESZ POMOCY W DIECIE, SUPLEMENTACJI I TRENINGU?

    pisz: diet.sportowa@gmail.com

    EFEKTY JAKICH MOŻESZ SIĘ SPODZIEWAĆ: [http://www.sfd.pl/Krata_na_lato__wed%C5%82ug__RafalRRRR-t928364-s47.html#post7]

  • Vaxol
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 238
    • Wiek: 18 lat
    • Na forum: 1 rok
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 9156

    Wysłano 23 marca 2013 11:21

    zgłoś naruszenie
    Postanawiam usunąć ok 40g białka oraz 120g weglowodanow, dodajac do tego ok 50g tluszczy
  • Dietetyk-SFD
    faftaq
    • Pochwały:5
    • Nagany:brak
    • Postów: 33385
    • Wiek: 31 lat
    • Na forum: 7 lat
    • Trenuje: 10 lat z przerwami
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 129939
    • Status:Znawca

    Wysłano 23 marca 2013 11:43

    zgłoś naruszenie
    no to zmniejszysz podaż energii. Dodaj 20 - 30g tłuszczu i odejmij 20 - 30g węgli i tyle samo protein jeśli chcesz zostać +/- przy aktualnym bilansie.
    CHCESZ PODNIEŚĆ SWOJE KWALIFIKACJE, DOWIEDZIEĆ SIĘ WIĘCEJ NA TEMATY ZWIĄZANE Z ŻYWIENIEM, TRENINGIEM I SUPLEMENTACJĄ? ZAPRASZAM NA KURSY I SZKOLENIA:

    [http://edukacja.sfd.pl/]

    POTRZEBUJESZ POMOCY W DIECIE, SUPLEMENTACJI I TRENINGU?

    pisz: diet.sportowa@gmail.com

    EFEKTY JAKICH MOŻESZ SIĘ SPODZIEWAĆ: [http://www.sfd.pl/Krata_na_lato__wed%C5%82ug__RafalRRRR-t928364-s47.html#post7]