SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jak zacząć przygodę z siłownią?

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 634

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 30
Od nowego roku postanowiłem zabrać się za siebie mam już prawie 18lat 185cm wzrostu i ważę ok 63kg. Mam siłownię trochę sprzętu może nie ma tego dużo ale zawsze coś. Mam najprostszy atlas, modlitewnik, prasę do nóg, ławeczki, hantle, sztangę, gryf łamany, orbitreka, rower stacjonarny oraz gruszkę bokserską (jeśli w ogóle jest przydatna). Jeśli jakiś sprzęt by się przydał to prosiłbym o propozycję co prawda nie chcę wydawać pieniędzy ale coś własnoręcznie można zrobić z niewielką pomocą. Chciałbym nabrać na masie mięśniowej na chwilę obecną mam jakieś tam mięśnie ale to nie wygląda jak u faceta tylko jak u dziewczyny. Więc chciałbym prosić o pomoc bo ja w tym jestem zupełnie zielony nie chce kupować jakiś odżywek itp. tylko jeść jak zawsze tylko żebym wiedział co lepiej jeść i ile i jak ćwiczyć. Ćwiczę już od 2 miesięcy ale tylko czuję przyrost siły a mięsie nic a nic nie rosną a chciałbym żebym miał więcej siły i mięśni.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6496 Napisanych postów 62289 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 777518

Początki w każdej dziedzinie życia nie są łatwe, podobnie jest z treningiem siłowym sporo rzeczy trzeba ogarnąć, a wśród tych najważniejszych jest trening i dieta.

Zacznijmy od odżywiania. W zależności jak do tej pory jedliśmy inaczej nieco musimy podejść do tematu odżywiania. Jeśli odżywialiśmy się źle to na początek powinniśmy zmienić nawyki żywieniowe. Czyli zwracać uwagę na to co jemy, jeść więcej warzyw i owoców, mniej przetworzonej żywności, więcej stołować się w domu i więcej posiłków przygotowywać samodzielnie.