pracuję w sklepie sportowym, który posiada dodatkowo własną siłownię i wydajemy klientom kompletnie bezpłatnie darmowe wejściówki na fitness klub bez limitu, dla znajomych, jako prezent itd.
Moje pytanie sprowadza się do tego- jak efektywniej mogę zaoferować ludziom wejściówkę aby nie odmówili, tak żeby trafić w potrzeby każdej osoby- dzieci, dorosłych, starszych ludzi, grubych i chudych, tych którzy mówią że nie potrzebują, nie mają czasu itd. Jakich argumentów mogę użyć aby wpłynąć na to, że zechcą tą darmową wejściówkę. Siłownia, na która wydajemy wejściówki posiada bardzo nowoczesny sprzet, szereg zajęć fitness/tanecznych itp, indoor cycling, salę do ćwiczeń typu yoga/pilates oraz zajęcia dla dzieci,seniorów i kobiet w ciąży. dodatkowo jest możliwość skorzystania z sauny za free dzięki wejściówce.
ZA wszelkie rzeczowe porady z góry dziękuję bardzo :)