SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Jak z dietą w nocy

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 371

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 10 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1750
Mam nie lada problem, ponieważ kilka dni temu rozpocząłem redukcje a pracuje zmianowo na szpitalnym SORze.
Zjadam dziennie te swoje 2500 kalorii w dzień, no a co mam rozbić jak idę na noc i spać pójdę o 9 rano następnego dnia.
Czy powiedzmy, po 12 uznać że to już kolejny dzień i ładować kolejne kalorie, czy rozbić te 2500 na dzień i noc, ale jakoś nie wyobrażam sobie 1250 kalorii na dzień tym bardziej w dzień treningowy (ćwicze 2dni przerwa dwa dni)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2265 Napisanych postów 48793 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 285191
dziel na czas aktywności nie kolejne doby, czyli jesz normalnie.

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE. KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 10 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1750
Dziękuję za odzew ale nie do końca rozumie Twoją poradę. Czy mógłbyś mi szerzej wyjaśnić?
napisał(a)
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2265 Napisanych postów 48793 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 285191
tzn, że jesz jak jesteś aktywny - nie śpisz, nie zależnie czy to 2 w nocy czy 14 po południu, a kaloryczność liczysz od wstania do położenia się spać.

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE. KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

napisał(a)
Znawca
Szacuny 29 Napisanych postów 3154 Wiek 31 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 24717
Też mam zmiany nocne i idzie to ogarnąć jak już się przyzwyczaisz.
Ułatwieniem będzie jak na godziny późne / nocne zostawisz sobie jakieś lekkie i "łatwe" potrawy - typu owsianka, różnego rodzaju mixy z mlekiem, wpc, owosami, orzechami, ulepszone kanapki z mięsem i warzywami.

Powód jest taki że nie każdy mimo aktywności w nocy ma ochotę na schabowego / kurczaka z makaronem / wołowinę o 3 w nocy...

Jak mam nockę w pracy to za dnia jem "ciężki" kaliber a na nocke reszta.

Zmieniony przez - Detoxik w dniu 2013-10-28 17:12:25
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Rozkład BTW w diecie

Następny temat

Prośba o ocenę diety.

Alicja Pyszka-Bazan na ostatniej prostej Alicja Pyszka-Bazan na ostatniej prostej Jaglane Rafaello w wersji fit Jaglane Rafaello w wersji fit Najlepsze ćwiczenia w seriach łączonych na tricepsy Najlepsze ćwiczenia w seriach łączonych na tricepsy Kaja Rybicka - ocena sylwetki Kaja Rybicka - ocena sylwetki Migrena a dieta - co jeść a czego unikać? Migrena a dieta - co jeść a czego unikać? Rozciąganie po treningu - czy jest konieczne? Rozciąganie po treningu - czy jest konieczne? Ten przyrząd pozwoli ci schudnąć bez ujawniania Twojej wagi Ten przyrząd pozwoli ci schudnąć bez ujawniania Twojej wagi Pamela powiedziała TAK! Pamela powiedziała TAK!