SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Jak z dietą w nocy

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 361

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 10 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1750
Mam nie lada problem, ponieważ kilka dni temu rozpocząłem redukcje a pracuje zmianowo na szpitalnym SORze.
Zjadam dziennie te swoje 2500 kalorii w dzień, no a co mam rozbić jak idę na noc i spać pójdę o 9 rano następnego dnia.
Czy powiedzmy, po 12 uznać że to już kolejny dzień i ładować kolejne kalorie, czy rozbić te 2500 na dzień i noc, ale jakoś nie wyobrażam sobie 1250 kalorii na dzień tym bardziej w dzień treningowy (ćwicze 2dni przerwa dwa dni)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2223 Napisanych postów 48371 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 269125
dziel na czas aktywności nie kolejne doby, czyli jesz normalnie.

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE. KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 10 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1750
Dziękuję za odzew ale nie do końca rozumie Twoją poradę. Czy mógłbyś mi szerzej wyjaśnić?
napisał(a)
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2223 Napisanych postów 48371 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 269125
tzn, że jesz jak jesteś aktywny - nie śpisz, nie zależnie czy to 2 w nocy czy 14 po południu, a kaloryczność liczysz od wstania do położenia się spać.

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE. KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

napisał(a)
Znawca
Szacuny 29 Napisanych postów 3154 Wiek 30 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 24717
Też mam zmiany nocne i idzie to ogarnąć jak już się przyzwyczaisz.
Ułatwieniem będzie jak na godziny późne / nocne zostawisz sobie jakieś lekkie i "łatwe" potrawy - typu owsianka, różnego rodzaju mixy z mlekiem, wpc, owosami, orzechami, ulepszone kanapki z mięsem i warzywami.

Powód jest taki że nie każdy mimo aktywności w nocy ma ochotę na schabowego / kurczaka z makaronem / wołowinę o 3 w nocy...

Jak mam nockę w pracy to za dnia jem "ciężki" kaliber a na nocke reszta.

Zmieniony przez - Detoxik w dniu 2013-10-28 17:12:25
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Rozkład BTW w diecie

Następny temat

Prośba o ocenę diety.

Leksykon suplementacji: Gotu Kola Cellulit - co jest jego przyczyną i jak się go pozbyć? Ania Nawrot absolutną zwyciężczynią Ben Weider Legacy Cup Kłopoty Pauli i Piotrka! Leksykon suplementacji: Dwuwinian choliny Dieta, dlaczego utrudniamy sobie życie? Odchudzanie - jak długo mam czekać na efekty? Natalia Czajkowska - ocena sylwetki