SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jak wyszczuplić uda i brzuch?

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 975

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Wiek 32 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 3
Cześć! Na siłownię zapisałam się parę miesięcy temu więc można powiedzieć że jestem jej początkującym użytkownikiem. Robię trening siłowy- przysiady ze sztangą, ćwiczenia ze sztangielkami, ćwiczenia na maszynach na dolne partie ciała itd. i faktycznie w połączeniu z dietą daje to satysfakcjonujące efekty. Wyglądałam tragicznie a zaczynam wyglądać jak człowiek :D Jednak w mojej ocenie za bardzo rozbudowuję uda, a wolałabym je wyszczuplić. Czy jest jakaś szansa na wysmuklenie ich, czy ćwicząc przysiady jestem skazana na ich rozbudowę? :P Drugi punkt wrażliwy to brzuch. Udało mi się go wyszczuplić a do wakacji chciałbym go jakoś umięśnić, a słyszałam że brzuszki nic nie dają. Jest tu jakiś ekspert, który może mi coś poradzić? :D Pozdrawiam!
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 125 Napisanych postów 6135 Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 30354
Możesz spokojne robić pzysiady pod warunkiem że obciążenie pozwoli Ci wykonywać 15 i więcej powtórzeń w serii. Odwrotnie z brzuchem - żeby uwidocznić mięśnie trzeba zwiększać obciążenie, dla mnie najlepsze ćwiczenie to http://www.kulturystyka.pl/atlas/brzuch.asp#9 

"Wszystko jedno gdzie się żyje,
Raz się chudnie, raz się tyje..."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 134 Napisanych postów 20191 Wiek 12 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 69241
Witam,