Temat został odczytany 28968 razy

Jak wyszczuplić kostki u nóg?

zgłoś naruszenie
  • Anonim
  • Pochwały:
  • Nagany:
Mam pytanie dotyczące efektywnych (Waszym zdaniem ) ćwiczeń pozwalających na wyszczuplenie kostek u nóg - oczywiście nie samej kości, ale miejsc wokół nich. Chodzi mi o ćwiczenia dla dziewczyny, które można wykonywać w domu (z obciążeniem lub bez).
Wszyscy piszą o udach i łydkach, a o kostkach nic nie znalazłem (prócz rowerka).
Czekam na Wasze ćwiczenia, sposoby ich wykonania i proponowaną liczbe powtórzeń i serii-wszystko co może być przydatne.

Zapamiętaj:
Jak Strzelają - To Się Kładziesz!!!

1029909069000
zgłoś naruszenie
  • Anonim
  • Pochwały:
  • Nagany:
Witaj:)
Nie wiem, czy Ci to coś pomoże... bo co do ćwiczeń - nie wiem, natomiast wydaje mi się, że przydatny może być masaż, robiony codziennie. Czy nie masz przypadkiem poczucia, że kostki są jakby spuchnięte?

3
1029913578000
zgłoś naruszenie
  • Anonim
  • Pochwały:
  • Nagany:
To nie o moje kostki chodzi!!!
Ale pomasować mogę. Tylko czym? Kremem wyszczuplającym czy czymś innym?

Zapamiętaj:
Jak Strzelają - To Się Kładziesz!!!
1029913841000
zgłoś naruszenie
  • Anonim
  • Pochwały:
  • Nagany:
Podejrzewam, że może chodzić o taki kłopot, że kostki są jakby napuchnięte. Dowiedz się, czy to o to chodzi. Bo na solidnie zbudowane kości nic nie pomoże. Co do tego puchnięcia - dzieje się tak na skutek m.in. słabego krążenia. Najlepiej byłoby wybrać się na masaż profesjonalny, i podejrzeć, jak się to robi;) Masować trzeba 1 lub 2x dziennie, wystarczy kilka minutek, ale regularnie. masować całe stopy, kostki, aż do łydek. Najlepiej wypróbować i uciskanie, i głaskanie, i ruchy okrężne palcami. Szczególnie może zadziałać taki motyw: z tyłu, troszkę ponad kostką, jest ścięgno. przy nim, z obu stron, tam gdzie miękko - przyłożyć palce z obu stron, i lekko ściskając, przesuwać palce od dołu do góry, tam gdzie jest najbardziej miękko. Nie wiem, czy dobrze to opisałam. Dodatkowo - głaskanie (z lekkim uciskiem) pod kolanami (przy lekko zgiętych). Kremy - albo na ociężałe nogi (np. emo-żel, kilka zł w Carrefour, albo droższe - w aptece), albo coś z rodzaju wyszczuplających, ale takie, gdzie jest napisane, że pobudzają mikrokrążenie (czyli nie nadaje się np. rodzaj gluko-stop itp.).
pozdrawiam:)

1
1029915625000
zgłoś naruszenie
  • Anonim
  • Pochwały:
  • Nagany:
Dzięki za rady nt. masażu. + ode mnie. Widzę, że jesteś nowa-więc tym bardziej się należy.
Jednak cały czas czekam na propozycje ćwiczeń.

Zapamiętaj:
Jak Strzelają - To Się Kładziesz!!!
2
1029916128000
zgłoś naruszenie
  • Si2uiel
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 3655
  • Wiek: 74 lat
  • Na forum: 14 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 20217
  • Trenuje: Kilka
Coz, najlepsze w tej kwesti bedzie bieganie ! Spali tluszcz, zmniejszy odjetosc okolic kostki,podniesie lydke do gory,ujedrni ja i sprawi ze calosc prezentowac sie bedzie bardzo dobrze.

***Moderator Działów : Dla Zupełnie "Zielonych" & Fitness***
1029931864000
zgłoś naruszenie
  • Anonim
  • Pochwały:
  • Nagany:
A żadnych ćwiczeń nie polecisz?

Zapamiętaj:
Jak Strzelają - To Się Kładziesz!!!
1029932596000
zgłoś naruszenie
  • Si2uiel
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 3655
  • Wiek: 74 lat
  • Na forum: 14 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 20217
  • Trenuje: Kilka
Jesli problemem jest za duzy obwod okolic kostki oznacza to spore zatluszczenie tamtych okolic. Nie ma co koncentrowac sie na cwiczeniu lydek by zniwelowac roznice miedzy gorna i dolna czesci podudzia bo nie bedzie to wygladac ladnie. Co prawda mozna osiagnac JAKIES efekty ale jak juz pisalem najwiecej porzytku osiagniemy cwiczac nogi podczas dlugotrwalego wysilku aerobowego a w tym przypadku najlepsze bedzie bieganie.

***Moderator Działów : Dla Zupełnie "Zielonych" & Fitness***
1029936097000
zgłoś naruszenie
  • kulmar
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 241
  • Na forum: 14 lat
  • LPA: 3405
Wg mnie to nic na to nie poradzisz. Taka budowa ciała. Moja żona jest szczupła, wysportowana. A za kostkami zamiast dołeczków jest trochę ciała. I tak już jest, zmienić się tego chyba nie da. Zresztą pooglądaj sobie nogi kobiet jedne są szczupłe w kostce inne grube (chociaż tych jest mniej).
Nie sądzę żeby to był poważny defekt urody

Pozdrawiam
Pozdrawiam
3
1030098305000
zgłoś naruszenie
  • kontakt
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 130
  • Na forum: 14 lat
  • LPA: 3893
Może po prostu masz krótkie achillesy. Gdy ścięgna te są krótkie to mięśnie łydki, szczególnie płaszczkowaty są długie i sprawiają toporne wrażenie. Długie achillesy nadają całemu podudziu zgrabny kształt, choć jest jeden problem - trudności w nabieraniu masy. Prawie wszyscy murzyni mają problem krótkich achillesów - taka cecha genetyczna tej rasy. Z tobą jest prawdopodobnie odwrotnie: krótkie ścięgna, długie mięśnie - niezgrabny kształt ale w zamian za to żadnych problemów z nabieraniem masy i siły w tych rejonach. Sprawdź typ swej budowy, prawdopodobnie jesteś endomorfem lub mezomorfem z lokalnymi odchyleniami w stronę -endo.
Tak jak powiedział Si2uiel - bieganie. To czynność aerobowa najbardziej angażująca rejon łydek, lepszego ćwiczenia nie ma. Ja dodatkowo zalecałbym wykonywanie wspięć na palce w górnym zakresie ruchu (w dolnym położeniu pięty na 3 cm od ziemi i nie niżej) - takie częściówki. Ilość powtórzeń = max.

H C H T X C czyli

Hard Core
Hard Tail
Cross Country
1
1030133206000
zgłoś naruszenie
  • Anonim
  • Pochwały:
  • Nagany:
Pisałem już, że chodzi o damskie nogi, a ja kobietą nie jestem .
Ale oczywiście dziękuję za wszystkie rady. Masażem się już zająłem..



Zapamiętaj:
Jak Strzelają - To Się Kładziesz!!!
1030168055000