logo
zamknij zamknij

Jak wyszczuplić kostki u nóg?

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 35499

5 5 4
napisał(a)
Anonim
Ekspert
Szacuny 10593 Napisanych postów 42058 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
Mam pytanie dotyczące efektywnych (Waszym zdaniem ) ćwiczeń pozwalających na wyszczuplenie kostek u nóg - oczywiście nie samej kości, ale miejsc wokół nich. Chodzi mi o ćwiczenia dla dziewczyny, które można wykonywać w domu (z obciążeniem lub bez).
Wszyscy piszą o udach i łydkach, a o kostkach nic nie znalazłem (prócz rowerka).
Czekam na Wasze ćwiczenia, sposoby ich wykonania i proponowaną liczbe powtórzeń i serii-wszystko co może być przydatne.

Zapamiętaj:
Jak Strzelają - To Się Kładziesz!!!
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Anonim
Ekspert
Szacuny 10593 Napisanych postów 42058 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
Witaj:)
Nie wiem, czy Ci to coś pomoże... bo co do ćwiczeń - nie wiem, natomiast wydaje mi się, że przydatny może być masaż, robiony codziennie. Czy nie masz przypadkiem poczucia, że kostki są jakby spuchnięte?
5
napisał(a)
Anonim
Ekspert
Szacuny 10593 Napisanych postów 42058 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
To nie o moje kostki chodzi!!!
Ale pomasować mogę. Tylko czym? Kremem wyszczuplającym czy czymś innym?

Zapamiętaj:
Jak Strzelają - To Się Kładziesz!!!
2
napisał(a)
Anonim
Ekspert
Szacuny 10593 Napisanych postów 42058 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
Podejrzewam, że może chodzić o taki kłopot, że kostki są jakby napuchnięte. Dowiedz się, czy to o to chodzi. Bo na solidnie zbudowane kości nic nie pomoże. Co do tego puchnięcia - dzieje się tak na skutek m.in. słabego krążenia. Najlepiej byłoby wybrać się na masaż profesjonalny, i podejrzeć, jak się to robi;) Masować trzeba 1 lub 2x dziennie, wystarczy kilka minutek, ale regularnie. masować całe stopy, kostki, aż do łydek. Najlepiej wypróbować i uciskanie, i głaskanie, i ruchy okrężne palcami. Szczególnie może zadziałać taki motyw: z tyłu, troszkę ponad kostką, jest ścięgno. przy nim, z obu stron, tam gdzie miękko - przyłożyć palce z obu stron, i lekko ściskając, przesuwać palce od dołu do góry, tam gdzie jest najbardziej miękko. Nie wiem, czy dobrze to opisałam. Dodatkowo - głaskanie (z lekkim uciskiem) pod kolanami (przy lekko zgiętych). Kremy - albo na ociężałe nogi (np. emo-żel, kilka zł w Carrefour, albo droższe - w aptece), albo coś z rodzaju wyszczuplających, ale takie, gdzie jest napisane, że pobudzają mikrokrążenie (czyli nie nadaje się np. rodzaj gluko-stop itp.).
pozdrawiam:)
1
napisał(a)
Anonim
Ekspert
Szacuny 10593 Napisanych postów 42058 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
Dzięki za rady nt. masażu. + ode mnie. Widzę, że jesteś nowa-więc tym bardziej się należy.
Jednak cały czas czekam na propozycje ćwiczeń.

Zapamiętaj:
Jak Strzelają - To Się Kładziesz!!!
2
napisał(a)
Si2uiel
Specjalista
Szacuny 61 Napisanych postów 3655 Wiek 75 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 20217
Coz, najlepsze w tej kwesti bedzie bieganie ! Spali tluszcz, zmniejszy odjetosc okolic kostki,podniesie lydke do gory,ujedrni ja i sprawi ze calosc prezentowac sie bedzie bardzo dobrze.

***Moderator Działów : Dla Zupełnie "Zielonych" & Fitness***
napisał(a)
Anonim
Ekspert
Szacuny 10593 Napisanych postów 42058 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
A żadnych ćwiczeń nie polecisz?

Zapamiętaj:
Jak Strzelają - To Się Kładziesz!!!
napisał(a)
Si2uiel
Specjalista
Szacuny 61 Napisanych postów 3655 Wiek 75 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 20217
Jesli problemem jest za duzy obwod okolic kostki oznacza to spore zatluszczenie tamtych okolic. Nie ma co koncentrowac sie na cwiczeniu lydek by zniwelowac roznice miedzy gorna i dolna czesci podudzia bo nie bedzie to wygladac ladnie. Co prawda mozna osiagnac JAKIES efekty ale jak juz pisalem najwiecej porzytku osiagniemy cwiczac nogi podczas dlugotrwalego wysilku aerobowego a w tym przypadku najlepsze bedzie bieganie.

***Moderator Działów : Dla Zupełnie "Zielonych" & Fitness***
2
napisał(a)
kulmar
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 241 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 3405
Wg mnie to nic na to nie poradzisz. Taka budowa ciała. Moja żona jest szczupła, wysportowana. A za kostkami zamiast dołeczków jest trochę ciała. I tak już jest, zmienić się tego chyba nie da. Zresztą pooglądaj sobie nogi kobiet jedne są szczupłe w kostce inne grube (chociaż tych jest mniej).
Nie sądzę żeby to był poważny defekt urody

Pozdrawiam
4

Pozdrawiam

napisał(a)
kontakt
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 130 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 3893
Może po prostu masz krótkie achillesy. Gdy ścięgna te są krótkie to mięśnie łydki, szczególnie płaszczkowaty są długie i sprawiają toporne wrażenie. Długie achillesy nadają całemu podudziu zgrabny kształt, choć jest jeden problem - trudności w nabieraniu masy. Prawie wszyscy murzyni mają problem krótkich achillesów - taka cecha genetyczna tej rasy. Z tobą jest prawdopodobnie odwrotnie: krótkie ścięgna, długie mięśnie - niezgrabny kształt ale w zamian za to żadnych problemów z nabieraniem masy i siły w tych rejonach. Sprawdź typ swej budowy, prawdopodobnie jesteś endomorfem lub mezomorfem z lokalnymi odchyleniami w stronę -endo.
Tak jak powiedział Si2uiel - bieganie. To czynność aerobowa najbardziej angażująca rejon łydek, lepszego ćwiczenia nie ma. Ja dodatkowo zalecałbym wykonywanie wspięć na palce w górnym zakresie ruchu (w dolnym położeniu pięty na 3 cm od ziemi i nie niżej) - takie częściówki. Ilość powtórzeń = max.
1

H C H T X C czyli

Hard Core
Hard Tail
Cross Country

napisał(a)
Anonim
Ekspert
Szacuny 10593 Napisanych postów 42058 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
Pisałem już, że chodzi o damskie nogi, a ja kobietą nie jestem .
Ale oczywiście dziękuję za wszystkie rady. Masażem się już zająłem..



Zapamiętaj:
Jak Strzelają - To Się Kładziesz!!!
Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

tabele IG

Następny temat

sos do obiadów(miesa, ryzu itp)

Kolejne oświadczyny!

Ćwiczenia na maszynach vs wolne ciężary

Ketoza - jak działa, jak na nią przejść i jak trenować?

Spalanie tłuszczu leżąc przed telewizorem

Sałatka z soczewicy

Mariusz Janucik - ocena sylwetki

Głodówka, dieta 1000 kalorii oraz inne mity z pierwszych stron gazet

Kreatyna - czy dobrze ją dawkujesz?