Zadaj anonimowe pytanie i otrzymaj błyskawiczną odpowiedź
Temat został odczytany 16949 razy
  • Autor

    Jak wyszczuplić kostki u nóg?

  •  
    SFD

      Wysłano 21 sierpnia 2002 07:51

      zgłoś naruszenie

      Mam pytanie dotyczące efektywnych (Waszym zdaniem ) ćwiczeń pozwalających na wyszczuplenie kostek u nóg - oczywiście nie samej kości, ale miejsc wokół nich. Chodzi mi o ćwiczenia dla dziewczyny, które można wykonywać w domu (z obciążeniem lub bez).
      Wszyscy piszą o udach i łydkach, a o kostkach nic nie znalazłem (prócz rowerka).
      Czekam na Wasze ćwiczenia, sposoby ich wykonania i proponowaną liczbe powtórzeń i serii-wszystko co może być przydatne.

      Zapamiętaj:
      Jak Strzelają - To Się Kładziesz!!!
    •  Odżywki i suplementy

      Wysłano 21 sierpnia 2002 09:06

      Koniecznie sprawdź te produkty:



      sprawdź pozostałe odżywki, odżywki białkowe, odżywki na masę
    •  
      SFD

        Wysłano 21 sierpnia 2002 09:06

        zgłoś naruszenie
        Witaj:)
        Nie wiem, czy Ci to coś pomoże... bo co do ćwiczeń - nie wiem, natomiast wydaje mi się, że przydatny może być masaż, robiony codziennie. Czy nie masz przypadkiem poczucia, że kostki są jakby spuchnięte?

      •  
        SFD

          Wysłano 21 sierpnia 2002 09:10

          zgłoś naruszenie
          To nie o moje kostki chodzi!!!
          Ale pomasować mogę. Tylko czym? Kremem wyszczuplającym czy czymś innym?

          Zapamiętaj:
          Jak Strzelają - To Się Kładziesz!!!
        •  
          SFD

            Wysłano 21 sierpnia 2002 09:40

            zgłoś naruszenie
            Podejrzewam, że może chodzić o taki kłopot, że kostki są jakby napuchnięte. Dowiedz się, czy to o to chodzi. Bo na solidnie zbudowane kości nic nie pomoże. Co do tego puchnięcia - dzieje się tak na skutek m.in. słabego krążenia. Najlepiej byłoby wybrać się na masaż profesjonalny, i podejrzeć, jak się to robi;) Masować trzeba 1 lub 2x dziennie, wystarczy kilka minutek, ale regularnie. masować całe stopy, kostki, aż do łydek. Najlepiej wypróbować i uciskanie, i głaskanie, i ruchy okrężne palcami. Szczególnie może zadziałać taki motyw: z tyłu, troszkę ponad kostką, jest ścięgno. przy nim, z obu stron, tam gdzie miękko - przyłożyć palce z obu stron, i lekko ściskając, przesuwać palce od dołu do góry, tam gdzie jest najbardziej miękko. Nie wiem, czy dobrze to opisałam. Dodatkowo - głaskanie (z lekkim uciskiem) pod kolanami (przy lekko zgiętych). Kremy - albo na ociężałe nogi (np. emo-żel, kilka zł w Carrefour, albo droższe - w aptece), albo coś z rodzaju wyszczuplających, ale takie, gdzie jest napisane, że pobudzają mikrokrążenie (czyli nie nadaje się np. rodzaj gluko-stop itp.).
            pozdrawiam:)

          •  
            SFD

              Wysłano 21 sierpnia 2002 09:48

              zgłoś naruszenie
              Dzięki za rady nt. masażu. + ode mnie. Widzę, że jesteś nowa-więc tym bardziej się należy.
              Jednak cały czas czekam na propozycje ćwiczeń.

              Zapamiętaj:
              Jak Strzelają - To Się Kładziesz!!!
            • ZASŁUŻONY
              Si2uiel
              • Pochwały:0
              • Nagany:0
              • Postów: 3655
              • Wiek: 72 lat
              • Na forum: 12 lat
              • Trenuje: Kilka
              • Płeć: Mężczyzna
              • LPA: 20217
              • Status:Specjalista

              Wysłano 21 sierpnia 2002 14:11

              zgłoś naruszenie
              Coz, najlepsze w tej kwesti bedzie bieganie ! Spali tluszcz, zmniejszy odjetosc okolic kostki,podniesie lydke do gory,ujedrni ja i sprawi ze calosc prezentowac sie bedzie bardzo dobrze.

              ***Moderator Działów : Dla Zupełnie "Zielonych" & Fitness***
              "...a jakie plany mialem... ze bedzie jedyny... a potem powiedzialem sobie... przeciez moge zrobic 2... a potem... przeciez moge zrobic 2 masowe i 1 wycinkowy... a potem... ahh..."
            •  
              SFD

                Wysłano 21 sierpnia 2002 14:23

                zgłoś naruszenie
                A żadnych ćwiczeń nie polecisz?

                Zapamiętaj:
                Jak Strzelają - To Się Kładziesz!!!
              • ZASŁUŻONY
                Si2uiel
                • Pochwały:0
                • Nagany:0
                • Postów: 3655
                • Wiek: 72 lat
                • Na forum: 12 lat
                • Trenuje: Kilka
                • Płeć: Mężczyzna
                • LPA: 20217
                • Status:Specjalista

                Wysłano 21 sierpnia 2002 15:21

                zgłoś naruszenie
                Jesli problemem jest za duzy obwod okolic kostki oznacza to spore zatluszczenie tamtych okolic. Nie ma co koncentrowac sie na cwiczeniu lydek by zniwelowac roznice miedzy gorna i dolna czesci podudzia bo nie bedzie to wygladac ladnie. Co prawda mozna osiagnac JAKIES efekty ale jak juz pisalem najwiecej porzytku osiagniemy cwiczac nogi podczas dlugotrwalego wysilku aerobowego a w tym przypadku najlepsze bedzie bieganie.

                ***Moderator Działów : Dla Zupełnie "Zielonych" & Fitness***
                "...a jakie plany mialem... ze bedzie jedyny... a potem powiedzialem sobie... przeciez moge zrobic 2... a potem... przeciez moge zrobic 2 masowe i 1 wycinkowy... a potem... ahh..."
              • kulmar
                • Pochwały:0
                • Nagany:0
                • Postów: 241
                • Na forum: 12 lat
                • LPA: 3405

                Wysłano 23 sierpnia 2002 12:25

                zgłoś naruszenie
                Wg mnie to nic na to nie poradzisz. Taka budowa ciała. Moja żona jest szczupła, wysportowana. A za kostkami zamiast dołeczków jest trochę ciała. I tak już jest, zmienić się tego chyba nie da. Zresztą pooglądaj sobie nogi kobiet jedne są szczupłe w kostce inne grube (chociaż tych jest mniej).
                Nie sądzę żeby to był poważny defekt urody

                Pozdrawiam
                Pozdrawiam
              • kontakt
                • Pochwały:0
                • Nagany:0
                • Postów: 130
                • Na forum: 12 lat
                • LPA: 3893

                Wysłano 23 sierpnia 2002 22:06

                zgłoś naruszenie
                Może po prostu masz krótkie achillesy. Gdy ścięgna te są krótkie to mięśnie łydki, szczególnie płaszczkowaty są długie i sprawiają toporne wrażenie. Długie achillesy nadają całemu podudziu zgrabny kształt, choć jest jeden problem - trudności w nabieraniu masy. Prawie wszyscy murzyni mają problem krótkich achillesów - taka cecha genetyczna tej rasy. Z tobą jest prawdopodobnie odwrotnie: krótkie ścięgna, długie mięśnie - niezgrabny kształt ale w zamian za to żadnych problemów z nabieraniem masy i siły w tych rejonach. Sprawdź typ swej budowy, prawdopodobnie jesteś endomorfem lub mezomorfem z lokalnymi odchyleniami w stronę -endo.
                Tak jak powiedział Si2uiel - bieganie. To czynność aerobowa najbardziej angażująca rejon łydek, lepszego ćwiczenia nie ma. Ja dodatkowo zalecałbym wykonywanie wspięć na palce w górnym zakresie ruchu (w dolnym położeniu pięty na 3 cm od ziemi i nie niżej) - takie częściówki. Ilość powtórzeń = max.

                H C H T X C czyli

                Hard Core
                Hard Tail
                Cross Country
              •  
                SFD

                  Wysłano 24 sierpnia 2002 07:47

                  zgłoś naruszenie
                  Pisałem już, że chodzi o damskie nogi, a ja kobietą nie jestem .
                  Ale oczywiście dziękuję za wszystkie rady. Masażem się już zająłem..



                  Zapamiętaj:
                  Jak Strzelają - To Się Kładziesz!!!