SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Jak wyciskać więcej?

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1505

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 264 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 3547
Witajcie. Mam taki problem ktory trapi mnie dlugi czas. Odkad cwicze klata bardzo wolno progresuje. Cwicze ogolnie parenascie miesięcy ale z dieta i profesjonalna silownia jakies 7 miesięcy. Progresja w seriach z progresja ciezaru jest okolo 5 -7 kg a przy metodzie 5x5 z 60kg jest 72.5 . mysle ze ćwicząc juz nawet te paręnaście miesięcy lepiej lub gorzej progres powinien byc wiekszy. Duzo osob cwiczy w piwnicznych warunkach olewaja diete przyjdą pomachac troche a progres i tak w ich przypadku jest szybki
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 92 Napisanych postów 289 Wiek 19 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 11126
Na brak progresu w WL wplywa bardzo duzo czynników, czesto słabe barki, triceps, pozycja, mobilnosc itd itp. Prawie nigdy nie jest to spowodowane złym planem czy dietą. Wiekszosc osób po prostu nie potrafi tego cwiczenia wykonywać. Wiecej powiem, prawidłowa pozycja nawet odejmuje na poczatku kilogramy z tego wzgledu, że przyzwyczaja sie dana osoba do pozycji w której cwiczy a jest ona niepoprawna. Na dłuższą mete prowadzi do kontuzji lub wlasnie ''stagnacji'' w boju o ile można w tym przypadku tego słowa użyć bo z wynikiem 72.5kg stagnacja nie istnieje.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 264 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 3547
Jesli chodzi o technikę zdaje mi sie ze wykonuje poprawnie. Lekki mostek. Stopy i dupa dolega spiete lopatki klatka do gory . przy opuszczaniu lokcie w skos powolny ruch w dol do srodka klatki. Co do treningu caly czas cwicze i triceps i barki. Głównie wiciskania ohp francuzy. Dziwi mniw to gdyz zawsze myślałem ze problem jest w diecie przez co dodalem więcej kcal i w sumie zalewalem sie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 92 Napisanych postów 289 Wiek 19 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 11126
Tak to nie mam jak tego ocenic, zrób filmik na nastepnym treningu z przodu, z boku żeby można było to ocenić bo barki i triceps to każdy cwiczy, ale to nie o to chodzi. Aby móc cos wiecej powiedziec to musiałbym na żywo zobaczyć tak to jedyne co moge polecić to filmik zrób i zobaczymy czy problem leży w technice.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2777 Napisanych postów 48902 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 610007
Czasem po prostu wl nie jest naszym ćwiczeniem i nie będziemy w nim bardzo dobrzy.
Jak dla mnie za szybo wskoczyłeś na 5x5.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7379 Napisanych postów 105859 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1190468
rozpisz moze cały trening jakim trenujesz, rozumiem że progresja, w siadach, wiosłach, mc itp cały czas do przodu a jedynie klatka nie idzie ?

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3143 Napisanych postów 41447 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 319370
A ile dołożyłeś kg na ławe w przeciągu ostatnich dwóch miesięcy?

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Szacuny 2764 Napisanych postów 39486 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 308972
Jak zrobiłeś 12,5kg w ciągu 7 miesięcy w seriach to fakt, że szału nie ma. Ale też nie ma co rozpaczać że w ogóle nie idzie.

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"
Instruktor Kulturystyki

http://www.sfd.pl/[blog]_Brudna_miska_by_georgu-t1156013.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 827 Napisanych postów 4243 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 112030
Jakie k***a 5x5 przy takim poziomie zaawansowania?

Chłopie, zostaw takie siłówki i buduj objętość treningową. Zejdź do 50% CM i zacznij 4x12 stałym ciężarem.

Progres stanie? Tydzień przerwy, cofka z ciężarami i znowu 4x12. Progres znowu stanie? Schodzisz na 4x10. Progres stanie? Itd.

Już nie da się dokładać na 4x5? Rampa na 12 powt. Progres stanie? Rampa na 10 powt. ITD

Progres stanie w rampie 5? Zaczynasz na 3x12- stałym ciężarem:) Progres stanie? 3x10-stałym ciężarem:)

Masz progres rozpisany na co najmniej rok. PO roku powinieneś lecieć 100 kg na serie

Będzie ciężko, będziesz wołał mamę o litość, płakał z zakwasów i modlił się o zbawienie. Ale jeśli zadbasz o spanie, jedzenie i regenerację, powoli i systematycznie dokładał... progres będzie


Zmieniony przez - Gats 2 w dniu 2018-07-10 10:13:36
1

,,Ludzie chwytają za miecz, by ukoić rany na duszy, których doznali w przeszłości. I by umrzeć z uśmiechem na ustach".

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 264 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 3547
Jesli chodzi o progresje zobacze w czwartek przy treningu bo nie robiłem ostatnio z progresja tylko 5x5.

Jesli chodzi o ogolna progresje to przykladowo Przysiad powoli idzie okolo 5kg w seriach co 3 tygodnie. A np. W martwym w styczniu moj max 125kg a jakis miesiac temu 150 poszlo.

Jesli chodiz o plan to podzielony sila hipetrofia przod tyl

1 dzien

Wyciskanie na klate 5x5
Przysiad 5x5
Wyciskanie na nogi 4x8
Ohp 5x5
Uginanie sztangi na biceps 4x8

2 dzien

Wioslowanie nachwyt 4x12
Przeciąganie malego drazka do klaty 4x12
Face pull 3x20
Uginanie kolan na maszynie na dwojki 4x15
Wyciskanie francuskie sztangi siedzac 4x10

4 dzien

Wyciskanie hantli na lawce 4x12
Wyciskanie hantli na lawxe skosnej 45 stopni
Przysiad 4x12
Wyciskanie na maszynie na nogi 4x15
Wyciskanie na barki hantli 3x12 polaczone z Unoszenie na boki 3x15
Uginanie hantli na biceps 4x12

5 dzien

Martwy ciag 5x5
Wioslowanie nachwyt 4x12
Szrugsy 3x10
Uginanie podudzi na dwojki 3x15
Prostowanie rak na wyciagu gornym 4x12
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2777 Napisanych postów 48902 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 610007
Powiem Ci szczerze, że dla mnie wykonywanie treningu z podziałem na siłę i hipertrofię z Twoim stażem to jest jakieś nieporozumienie. Za szybko wziąłeś się za takie podziały.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening 5x5 i 3x12 razem ?