SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Jak to jest z tym spalaniem mięsni.

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 495

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 61
Witam!
Ćwiczę w domu ( drązek hantle domator)od 3,5 miesięcy, nie narzekam, nabralem 5-6 kg generalnie widac, ze przestałem siedziec calymi dniami przed komputerem i wziąłem się za siebie. Jestem szalenie zadowolony, bo wszystko ładnie rośnie i sylwetka robi się zdrowsza. Jednak brzuch... zasmiecany przez cale wakacje. Góra pod żebrami- okej, nawet widac zarys mięsni, jednak od pępka w dół...dno i dwa metry mułu. Opona jak do traktora :D Jako, że zleciało troche śniegu na łąkach, mam możliwośc biegania(no dobra wczesniej mi sie nie chciało) generalnie tydzien wygląda tak.
1.trening siłowy
2.interwały
3.trening silowy
4.interwaly
5.trening silowy
6.interwaly/takie sobie truchtanie
7.wolne
Na diecie skupię się po maturach. Na razie wyeliminowalem slodycze, nocne podzeranie, nie pamiętam jak smakuje cola. Jem często, zdrowo a mniejsze porcje, co jakies 2-3 godzinki. Tu rodzi sie kilka pytan- gdy szukalem odpowiedzi na forach dostalem tylko zawrotów glowy.
1. Interwaly robię od 2 tyg. fajnie poleciałem w pasie z cm, ale czy to dobry pomysl, aby przeplatac je z treningami siłowymi?( po nogach daje dzien wolnego)
2. Czy budowanie masy będzie strasznie trudne(złowieszczy katabolizm ;>)? Bo na ''chlopski'' rozum to organizm ma świetny zapas energii w ''oponce'', więc dlaczego mialby zzerac mięcho?
3. Dieta nie jest stricte masowa ( jak mówiłem bedę mial do niej glowe od konca maja)więc brzuch powinien leciec, a mięsnie zawsze cos rosnąc przy sumiennym treningu. Wyplaszcze brzuch- ograniczenie biegania i miesnie rosną szybciej-dobrze rozumuje?
Mam tyle wątpliwosci po przeczytaniu wielu postów, gdzie niektórzy piszą iż zrezygnowali z 2h tygodniowo grania w piłkę zeby uchronic się od spalania mięsni...
Gdy odkryłem moc interwalów wydawalo mi się, że trening siłowy+spalanie zbędnego tluszczu taką katorgą jaką niewątpliwie są int. + jedzenie z głową to klucz do sukcesu.
Gdyby ktoś doświadczony(który przeżył podobne eksperymenty na własnej skórze, a nie nasłuchał sie szwagra)wytlumaczyl mi tak ogólnie czy dobrze mi się WYDAJE, bylbym szalenie wdzięczny.
piona.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
napisał(a)
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4991 Napisanych postów 134660 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 803851
1. Interwaly robię od 2 tyg. fajnie poleciałem w pasie z cm, ale czy to dobry pomysl, aby przeplatac je z treningami siłowymi?( po nogach daje dzien wolnego)
jest OK tak jak rozpisales
2. Czy budowanie masy będzie strasznie trudne(złowieszczy katabolizm ;>)? Bo na ''chlopski'' rozum to organizm ma świetny zapas energii w ''oponce'', więc dlaczego mialby zzerac mięcho?
dlatego, ze zbyt dlugotrwaly wysilek sprzyja rozkladaniu tkanki miesniowej, organizmowi brakuje paliwka w postaci amin i dopiera sie do muskulatury, jak dieta bedzie OK, nie powinno byc tragedii
3. Dieta nie jest stricte masowa ( jak mówiłem bedę mial do niej glowe od konca maja)więc brzuch powinien leciec, a mięsnie zawsze cos rosnąc przy sumiennym treningu. Wyplaszcze brzuch- ograniczenie biegania i miesnie rosną szybciej-dobrze rozumuje?

nie, tluszcz palimy na minusowym bilansie kalorycznym, a mase budujemy na plusie, wiec troche sie wyklucza to
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 23 Wiek 33 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 410
nie, tluszcz palimy na minusowym bilansie kalorycznym, a mase budujemy na plusie, wiec troche sie wyklucza to
Czyli jeśli nie wypalę np. "całego" tłuszczu z brzucha, to nigdy nie zobaczę kaloryfera? Nawet jeśli jestem już ogólnie chudy i robię masę, bo to jest wskazane, to i tak niezależnie od tego ile ćwiczę, kaloryfera nie będzie, bo tłuszczu w żaden sposób nie spalę jeśli bilans kaloryczny jest dodatni?
napisał(a)
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4991 Napisanych postów 134660 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 803851
odpisujac twardo NIE, nie zobaczysz troche bym cie oklamal
jest takie cos jak rekomp, ale wymaga doswiadczenia treningowego i perfekcyjnej znajomosci swojego organizmu. wiec nie wiem czy jestes w stanie go przeprowadzic, mysle, ze nie bo bys nie pytal u nas w dziale

wiec proponuje wypalic fat, i budowac mase
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 23 Wiek 33 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 410
Ok. Możesz w takim razie napisać, czy wypaliłem już fat, czy może jeszcze nie ;)? Moje parametry i zdjęcia są tutaj: http://www.sfd.pl/Prośba_amatora_o_ocenę_diety-t930050-s2.html 
napisał(a)
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4991 Napisanych postów 134660 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 803851
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

2 dieta

Następny temat

nie za dużo ćwiczę?

Fruktoza - zdrowa czy niezdrowa? Fruktoza - zdrowa czy niezdrowa? Andrew Jones- model fitness, który nosił swoje serce w plecaku! Andrew Jones- model fitness, który nosił swoje serce w plecaku! Czy deca durabolin jest lekiem na stawy? Czy deca durabolin jest lekiem na stawy? 3 powody dla których warto odwiedzić fizjoterapeutę 3 powody dla których warto odwiedzić fizjoterapeutę Debiuty Kulturystyczne 2018 - informacja Debiuty Kulturystyczne 2018 - informacja Trening cardio. Na czym polega i co daje Trening cardio. Na czym polega i co daje Czy tracimy masę mięśniową, gdy nie trenujemy i spożywamy zbyt mało białka? Czy tracimy masę mięśniową, gdy nie trenujemy i spożywamy zbyt mało białka? Odżywka białkowa WPC - dlaczego warto ją stosować? Odżywka białkowa WPC - dlaczego warto ją stosować?