Zadaj anonimowe pytanie i otrzymaj błyskawiczną odpowiedź
Temat został odczytany 45695 razy
  • Autor

    Jak to jest z L-karnityna

  • SAMURAY-ka
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 512
    • Na forum: 9 lat
    • LPA: 1233

    Wysłano 28 maja 2006 15:50

    zgłoś naruszenie

    Witam. Interesuje mnie w jaki sposob przyjmowac L-karnityne, zeby byly pozadane efekty. Slyszalam i czytalam rozne opinie: ze 45min przed treningiem, albo 1h przed treningiem , albo 3h przed treningiem... Chcialabym sie dowiedziec ktora wersja jest prawdziwa, po jakim czasie od spozycia L-karnityna sie wchlania i ma najlepsze dzialanie?
    Jaka dawke organizm jest w stanie przyswoic bo ostatnio sprzedawca w aptece powiedzial ze lepiej brac jedna kapsulke 1000mg niz dwie 600mg bo organizm i tak moze przysoic tylko 1000mg. Czy to prawda?
    Czy L-karnityna z firmy Activita jest rzeczywiscie skuteczna? Bralam kiedys z firmy MLO i rzeczywiscie czulam ze dziala a ty niebardzo chociaz przyjmuje taka sama dawke.
    Dlaczego trzeba ja przyjmowac na pusty zoladek i co bedzie jak nie zastosuje sie do tej reguly?
    Dlaczego L-karnityne nalezy brac jak nie przed treningiem to przed snem? przed treningiem to rozumiem ale zastanawia mnie jakie dzialanie ma L-karnityna podczas snu?
    Bardzo prosze o odpowiedzi osob ktore sa naprawde kompetetne w tym temacie :)
    Dopóki walczysz - jesteś zwycięzcą !!!
  •  Odżywki i suplementy

    Wysłano 28 maja 2006 16:02

    Koniecznie sprawdź te produkty:



    sprawdź pozostałe odżywki, odżywki białkowe, odżywki na masę
  • Hicior
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 878
    • Na forum: 10 lat
    • Trenuje: Już troche sie ćwiczy
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 36744

    Wysłano 28 maja 2006 16:02

    zgłoś naruszenie
    Stosować 3 tabletki 3 godziny przed planowanym wysiłkiem, spożywać na pusty żołądek. Po przyjęciu nic nie jeść przez ok. 30 min. Suplementacja powinna trwać minimum 3-4 tyg. Popić wodą.
  • SAMURAY-ka
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 512
    • Na forum: 9 lat
    • LPA: 1233

    Wysłano 28 maja 2006 18:32

    zgłoś naruszenie
    to informacje z opakowania ale na roznych jest napisane inaczej
    prosze o dpowiedz na pozostale pytania
    z gory dziekuje
    Dopóki walczysz - jesteś zwycięzcą !!!
  • Grasik
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 22600
    • Wiek: 12 lat
    • Na forum: 12 lat
    • Trenuje: Od 1994 r.
    • Płeć: Kobieta
    • LPA: 112291
    • Status:Ekspert

    Wysłano 28 maja 2006 20:22

    zgłoś naruszenie
    Jaka dawke organizm jest w stanie przyswoic bo ostatnio sprzedawca w aptece powiedzial ze lepiej brac jedna kapsulke 1000mg niz dwie 600mg bo organizm i tak moze przysoic tylko 1000mg

    nie wiem, skąd wziął to sprzedawca... nie spotkałam się z czymś takim

    Slyszalam i czytalam rozne opinie: ze 45min przed treningiem, albo 1h przed treningiem , albo 3h przed treningiem... Chcialabym sie dowiedziec ktora wersja jest prawdziwa, po jakim czasie od spozycia L-karnityna sie wchlania i ma najlepsze dzialanie?

    największe stężęnie karnityny w krwiobiegu jest uzyskiwane właśnie po ~1,5-3h (źroodła roożnie podają)

    Zmieniony przez - Grasik w dniu 2006-05-28 20:25:56
    28:06:42:12
    That is when the world will end.
  • SAMURAY-ka
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 512
    • Na forum: 9 lat
    • LPA: 1233

    Wysłano 29 maja 2006 22:16

    zgłoś naruszenie
    czyli 45-60 min to za krotki odstep czasu miedzy przyeciem l-karnityny a treningiem...
    OK a co z pozostalymi pytaniami
    Prosze o odpowiedz
    Dopóki walczysz - jesteś zwycięzcą !!!
  • NUTRIFARM
    apokalipsa
    • Pochwały:2
    • Nagany:brak
    • Postów: 35584
    • Na forum: 10 lat
    • Trenuje: od 1988/9 z wieloma jednak przerwami
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 116390
    • Status:Ekspert

    Wysłano 29 maja 2006 22:46

    zgłoś naruszenie
    myslę, że godzina, półtorej będzie dobrą porą- stężenie będzie duże a trening jeszcze wspomoże jej wykorzystywanie no i co za tym idzie i wchłanianie
    "Każdy ma w swoim życiu swoje Westerplatte"
    Jan Paweł II
    "Gorzki to chleb jest polskość"
    C. K. Norwid

    [http://www.ivrozbiorpolski.pl/index.php]

    [http://www.zolnierzewykleci.pl/?p=979#more-979]
  • giecik
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 10280
    • Wiek: 29 lat
    • Na forum: 9 lat
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 52603
    • Status:Ekspert

    Wysłano 29 maja 2006 22:50

    zgłoś naruszenie
    z doswiadczenia powiem ze ok 2-3h przed treningiem
    dzienna dawka 3g
    najlepiej dorzucic do elki jakis termogenik.
  • SAMURAY-ka
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 512
    • Na forum: 9 lat
    • LPA: 1233

    Wysłano 29 maja 2006 23:14

    zgłoś naruszenie
    A 1 gram nie starczy? Trenuje 1 godz 30 min (karate) srednie tetno 130, chodzi mi o efekt spalenia tkanki tluszczowej
    Dopóki walczysz - jesteś zwycięzcą !!!
  • giecik
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 10280
    • Wiek: 29 lat
    • Na forum: 9 lat
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 52603
    • Status:Ekspert

    Wysłano 30 maja 2006 10:49

    zgłoś naruszenie
    jak napisalem wyzej, 1g to lipa
    połacz l-karnityne np z thermo speed extreme
  • Grasik
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 22600
    • Wiek: 12 lat
    • Na forum: 12 lat
    • Trenuje: Od 1994 r.
    • Płeć: Kobieta
    • LPA: 112291
    • Status:Ekspert

    Wysłano 30 maja 2006 10:58

    zgłoś naruszenie
    nie polecam w przypadku samurayki thermo speeda
    28:06:42:12
    That is when the world will end.
  • giecik
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 10280
    • Wiek: 29 lat
    • Na forum: 9 lat
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 52603
    • Status:Ekspert

    Wysłano 30 maja 2006 11:00

    zgłoś naruszenie
    dlaczego grasia nie polecasz? jakies przeciwskazania?
    celem jest redukcja wiec...