Zadaj anonimowe pytanie i otrzymaj błyskawiczną odpowiedź
Temat został odczytany 47368 razy
  • Autor

Jak sobie zrobić fryzurę?

• Sepiroth
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Na forum: 11 lat
    • LPA: 3266

Wysłano 25 czerwca 2004 12:50

zgłoś naruszenie

Ello

Dzisiaj sobie stwierdziłem, że dosyć "klapniętych" włosów, czas się wziąć w garść i je jakoś postawić . Nigdy nie stosowałem żadnego żelu itp. więc nie mam doświadczenia .

Nie chcę mieć efektu mokrych włosów, chciałbym mieć postawione kudły ale tak, żeby nie było widać że to jest zrobione za pomocą jakiegoś żelu czy coś.

Co polecacie?

Żel - Słyszałem że niszczy włosy? No i trzeba nakładać na wilgotne włosy (fryzjerka mi powiedziała że jak się nakłada na suche to się pory na skórze głowy zatykają i potem włosy wypadają)... Do tego chyba po nałożeniu żelu trzeba rozczesać włosy, żeby włosy nie wyglądały "mokro"?

Pianka - O tym niewiele słyszałem. Tylko tyle, że trzyma włosy gorzej niż żel, ale nie niszcz włosów...

Wosk - Raz usłyszałem żeby ktoś sobie woskował włosy? O co chodzi?
  •  Odżywki i suplementy

Wysłano 25 czerwca 2004 13:41

Koniecznie sprawdź te produkty:

sprawdź pozostałe odżywki, odżywki białkowe, odżywki na masę
  • Gosia_p
    • Na forum: 10 lat
    • LPA: 30419

Wysłano 25 czerwca 2004 13:41

zgłoś naruszenie
    ja najbardziej polecam trzy produkty:
    pierwszy to specjalny produkt z firmy LOREAL "out of bed" za ok. 22 zl
    ale na dlugo starcza bo daje sie go troszke na wlosy, fajnie sie nim uklada wlosy i mocno trzyma, nie skleja wlosow (chyba ze go nalozysz tyle ze nie beda mialy wyjscia)
    drugi preparat to "guma do wlosow" z firmy JOANNA za ok.6-7 zl
    tez fajnie sie uklada wlosy nia, jest mocno klejaca ale nie skleja wlosow i fajnie sie trzymaja wlosy po niej
    trzeci produkt to zel do wlosow specjalny dla mezczyzn z firmy TAFT
    bardzo mocny i tez polecam
    sama wszystkie sprawdzilam na sobie i nie tylko