Siemka Mam 14 lat i gram w piłkę w klubie Chciałbym abyście mi pomogli troche nabrac masy bo wzaze 43kg i mam 156m. A wiecie jak to w pilce trzeba się umiec zastawic itp.A ja jak na swój wiek jestem bardzo chudy.Chciałbym abyście mi poradzili co mam jeść jak czesto,abym mógł przytyc o kilka kg i jakie ćwiczenia mam robić aby ogólnie się wzmocnić. Z góry dzięki za rady;]
Szczerze mówiąc w twoim wieku 2,5 roku temu mialem duzo lepsze parametry. I również gram w piłkę nożną od 10 lat xD Mialem okolo ponad 1,70 cm wzrostu i waga tez niczemu sobie kolo 60 paru kilo. Chodzi o dzienne zapotrzebowanie na kalorie. Jest odwzorowane w zaleznosci od masy ciala. Jesli chcesz zwiekszyc mase musisz jesc ponad limit, jesli zmniejszyc, to trzeba spozywac mniej zapotrzebowania. Ty sobie zwiększ... W tym wieku jeszcze nie masz sie co zalamywac, poczekaj na intensywny okres dojrzewania, urosniesz, waga podskoczy. Bedziesz mogl pomyslec powazniej o swoich parametrach. Mysle ze w twoim przypadku kolo 17/18 roku jezeli dalej bedzie ci zalezalo na graniu w pilke i zwiekszeniu masy. Wtedy mozesz pomyslec o powazniejszej diecie i siłowni. Na twoim miejscu nie załamywałbym się na tym etapie. Poczekaj...
1262637658000
maciejuu77
Wysłana - 10 stycznia 2010 11:38
Nie przejmuj się tym szlifuj technikę bo waga i wzrost same przyjdą później a jak będziesz dobrze wyszkolony technicznie zaowocuje to w przyszłości. W tym wieku szybko masy nie nabierzesz ale staraj się jeść dużo nabiałów, mięs warzyw i owoców. Unikaj bezwartościowych produktów typu chipsy,frytki fast foody itp. Po prostu staraj się zdrowo odżywiać i jedz ile wlezie
trening czyni mistrza...
1263119896000
diakonos_0
Wysłana - 11 stycznia 2010 19:31
W Twoim wieku tylko ogólnorozwojówka i zdrowa dieta- nic więcej bo sobie zaszkodzisz.. Żadnych siłowni, suplementów, itp..
Nie było zamiarem autora zawarcie w w/w wyrażeniach związku z celebrowaniem rytuału prokreacyjnego
1263234670000
kubson85
Wysłana - 19 stycznia 2010 10:25