SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jak przerobić 10 kg tłuszczu na mięśnie?

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 27289

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 165 Wiek 43 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 1703
W związku z problemami rodzinnymi musiałem przerwać treningi na ok 6 miesięcy. W tym czasie przybrałem na wadze ok 8 kg. Rozpocząłem tydzień temu regularne treningi i zależy mi na szybkiej redukcji tego tłuszczyku przy jednoczesnym budowaniu masy. Jaką odżywkę/suplement mógłbym w tym celu stosować?
A może ktoś ma jeszcze pomysł na jakiś skuteczny w tym przypadku trening?
Dla informacji podaję, że z przerwami trenuję już od ok 5 lat więc ciężary nie są mi zbytnio straszne.
1

"Można osiągnąć wszystko, to wymaga jedynie odrobiny samodyscypliny"
Arnold

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6266 Napisanych postów 76018 Wiek 39 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 754780
Każdy z nas chciał uzyskać jak najlepsze i najszybsze efekty zmiany swojej sylwetki. Idealnie by było, gdyby tkankę tłuszczową można było zmienić na mięśnie. Niestety jest to niemożliwe. Fizjologia naszego organizmu nie pozwala nam na to. Pierwszym krokiem zdecydowanie powinna być redukcja tkanki tłuszczowej, a dopiero z niskiego poziomu budowa masy mięśniowej. Wynika to z tego, że budując masę mięśniową z poziomu tkanki tłuszczowej powyżej 15%, spory procent masy będzie to tłuszcz. Dlatego też warto zredukować nisko i dopiero wtedy budować dobrej jakości mięśnie. Więcej na ten temat możemy poczytać tutaj:

https://www.sfd.pl/Body_fat__znaczenie_w_budowaniu_masy_mięśniowej-t1132868.html