SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jak prawidłowo i skutecznie wyrzeźbić klatkę piersiową i brzuch

temat działu:

Trening dla początkujących

Ilość wyświetleń tematu: 2749

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 11
Witam, piszę bo chciałbym uzyskać kilka porad.
Mam 17 lat i pragnę zabrać się do ćwiczeń na klatkę piersiową oraz mięśnie brzucha.
Problem jest taki, że nie mam dostępu do siłowni i pozostaje mi trenować w domowym zaciszu.
Jestem zielony w tym temacie. Byłbym wdzięczny za porady odnośnie typu ćwiczeń, jakiejś diety oraz innych pomysłów które mogłyby mi pomóc.
Mój wzrost : 183cm
Moja waga : 78kg
Dołączam też dwa zdjęcia.
Z góry dziękuję za poświęcanie czasu.




Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6501 Napisanych postów 62292 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 777591
Kolego ale Ty nie masz co tam rzeźbić brakuje Ci mięśni więc zacznij ćwiczyć i jeść aby co nieco zbudować.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 44 Wiek 37 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1586
dokładnie , nie ma co rzeźbić. Zrób ze 3 cykle masowe po 6 tyg , razem 18tyg X 0,5kg = 9kg. Potem 2 miechy redukcji i zobaczysz efekty. Ale do tego jest potrzebna dieta i siłownia.



Zmieniony przez - roland86 w dniu 2015-02-03 14:45:52
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 97 Napisanych postów 20120 Wiek 20 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 184405