SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Jak pozbyć się tłuszczu z brzuchu i klatki?

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1833

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 27
Witam wszystkich!

Mam 17 lat (skończę niedługo) ważę 63,5 kg, wzrost 166cm(postaram jak najszybciej się zmierzyć i podam aktualne).

Problem w sumie jest taki, że chciałbym zrzucić może nie tyle brzuch, bo lekko tylko wystaje, no jest tłuszczyk ale głównie chodzi o klatę a konkretniej - cycki :D Zapewne od tego tłuszczyku po prostu są takie odstające, czytałem, że to jakieś tam 2 choroby czy coś mogą być, w sumie jak jest mi zimno to są mniejsze, ale w moim przypadku to na pewno od tłuszczu. Chociaż jak założę np, bluzkę czy koszulę to nikt by nie powiedział, że coś tam mi wystaje albo, że jestem jakiś tam gruby :)

Zbliżają się wakacje, mam zamiar przez te 2 miesiące spóbować coś zmienić. Zwracam się do Was o pomoc - jak odchudzić brzuch i klatkę piersiową?

Staram się odżywiać zdrowo, nie głodzę się ani nic bo moim zdaniem (może źle uważam) jeśli nawet sobie zjem sporo kanapek czy jakiejś zupy to chyba tragicznie nie jest, nie objadam się w fast foodach a taka kanapka np. z serem żółtym, swoimi hodowanymi pomidorami i swoją sałatą nie zaszkodzi.

Mam jedynie hantle, a mam zamiar kupić drążek i skakankę (skakanka na brzuch nie pomoże, ale też można poćwiczyć). Od razu zaznaczam - nie ma mowy o siłowni, mieszkam w takim "zadupiu" po prostu.
Ćwiczę na w-f w szkole oczywiście, w piłkę raczej nie gram no chyba, że w szkole. Ale mieszkam na wsi i przy tym mam sporo fizycznej pracy, także w te wakacje jak i w każde próżnować nie będę, chodzi głównie o noszenie czy to łubianek czy czegokolwiek innego, nachodzić też się trzeba.

Szukam porady, co ćwiczyć, a6w? Chcę spalić po prostu tłuszcz, nie chcę żadnych odżywek. Jak połączyć tą pracę fizyczną z odżywianiem i potem ewentualnie dodatkowymi ćwiczeniami?

Witamin też mi nie brakuje, bo warzyw i owoców to mi nie brakuje :)

Brzuszki, pompki? Czytałem gdzieś, że można robić nie wiadomo ile brzuszków, mięśnie będą - tylko, że pod tłuszczem.

Liczę na rady od Was!


Płeć: Mężczyzna

Wiek: 17

Waga: 63,5

Wzrost: 166

Obwód klatki: 91

Obwód ramienia: 30

Obwód talii: 83

Obwód uda: 50

Obwód łydki: 37

Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej: BMI: 23,2

Aktywność w ciągu dnia: szkoła, praca fizyczna

Uprawiany sport lub inne formy aktywności: ćwiczenie na w-f, raz na jakiś czas w domu jakieś pompki/brzuszki, przy pracy fizycznej najczęściej przenoszenie czegoś ciężkiego lub też nie.

Odżywianie: Ogólnie mówiąc, jem wszystko, średnio przepadam za ziemniakami, ale zjem, nie lubię tylko kotletów mielonych. Staram się w miarę jeść mało, ale sporo powinienem "spalić" przy jakiejś tam pracy fizycznej w sensie przenoszenia czegoś itp. Staram się jeść zdrowo, swoje warzywa, owoce, których mam pod dostatkiem.

Cel: redukcja rozłożona w czasie

Ograniczenia żywieniowe: brak alergii, rzadko ale zdarzy się, że przy bieganiu (bez wcześniejszej jakiejkolwiek rozgrzewki - szkolny w-f) poczuję serce chwilowo, ale jest to rzadko i mija.

Stan zdrowia: brak chorób

Preferowane formy aktywności fizycznej: 30 - 60 minut dziennie, najlepiej ćwiczenia bez potrzeby sprzętu, posiadam tylko hantle (2x2kg), mam zamiar kupić skakankę i drążek.

Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty: Nie stosuję i nie chciałbym stosować.

Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów: Raczej nie.

Stosowane wcześniej diety: Brak.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 392 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 2761
Pomacaj cycki i jesli wyczujesz jakies zgrubienie twarde to jest to ginekomastia i tego cwiczeniami nie zredukujesz, jesli zas jest to tkanka miekka to jest to zwyczajna woda badz tluszcz a do tego wystarczy odpowiednia dieta trening + lekkie aeroby. Poczytaj w podwieszonych o sposobie odzywiania i podstawach treningu bo nikt za Ciebie ukladal nie bedzie... mozemy Cie poprawic, powiedziec co robisz zle a co mozna zrobic lepiej.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 27
No ok będę szukał i czytał, ale jakieś szczególnie polecicie ćwiczenia na tą klatkę?

No macałem w sumie sam nie wiem niby wszystko miękkie i się "buja" ale jak tak mocniej nacisnę to jakby twardsze..
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 43 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 409
Nie przejmuj się - jeśli "się buja" to raczej nie masz żadnej choroby. Ograniczaj tłuszcze i ćwicz regularnie. Rób pomki ,a jak masz taką możliwość to wyciskaj na ławeczce - klatka na pewno Ci się trochę podniesie
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

redukcja, ustabilizowanie apetytu, po zaburzeniach odżywiania

Następny temat

Zle policzony kcal

Słodkiewicz vs Lech starcie weteranów Wojciech Pasiut - ocena sylwetki Trening siłowy - absurdalne teorie Jak radzić sobie z bezsennością? 30.09-01.10.2017 IFBB DIAMOND CUP KATOWICE Suplementacja okołotreningowa Boostery testosteronu a badania hormonalne - dlaczego są ważne? Anna Nawrot - ocena sylwetki