Zadaj anonimowe pytanie i otrzymaj błyskawiczną odpowiedź
Temat został odczytany 13240 razy
  • Autor

    Jak poprawić kondycję

  • dbsciak
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 19
    • Na forum: 10 lat
    • LPA: 365

    Wysłano 15 sierpnia 2005 18:17

    zgłoś naruszenie

    Witam! Może Wy mi pomożecie i doradzicie jak to zrobić żeby poprawić sobie kondycję. Jestem w trakcie odbywania zasadniczej służby wojskowej i po jej ukończenie chciałbym pójść do szkoły podoficerskiej o kierunku takim jak desant. Jak wiadomo kierunek ten wymaga bardzo dużej sprawności fizycznej a ja takiej jak na razie nie mam ale mam nadzieję że uda mi się ją zdobyć.

    Moje dotychczasowe wyniki są następujące:

    podciąganie na drążku nachwytem - 10 razy
    brzuszki - 45 w ciągu minuty
    marszobieg na 3 000 m. - 12 minut 28 sekund

    bardzo chciałbym poprawić te wyniki a w szczególności bieganie ponieważ jak miałem marszobieg na 3 000 m z bronią to wysiadłem po przebiegnięciu jednego kilometra.
  • Wysłano 15 sierpnia 2005 18:45

    zgłoś naruszenie
    Polecamy zaufać naszym specjalistom, dobierając plan treningowy, plan odżywiania czy suplementację, potrzebujesz indywidualnego podejścia. Poproś o przygotowanie planu dla Ciebie http://potreningu.pl/plany. Profesjonalny, kompletny plan: diety + treningi + suplementacja, już od 149 69
  • Faz1
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 167
    • Na forum: 9 lat
    • LPA: 56360

    Wysłano 15 sierpnia 2005 18:45

    zgłoś naruszenie
    najlepiej na silowni zrobic trening na wytrzymalosc. a co do biegania to chyba najlepszy sposob to biegac, im wiecej bedziesz biegal tym kondycja lepsza bedzie
  • vlad88
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 2336
    • Na forum: 9 lat
    • LPA: 11009

    Wysłano 15 sierpnia 2005 21:17

    zgłoś naruszenie
    kondycje najlepiej poprawisz biegajac.
    rozwiniesz ploca,zwiekszysz wytrzymalosc ogolna,
    >>SAPSP<<
  • FatBoySlim
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 872
    • Wiek: 26 lat
    • Na forum: 9 lat
    • Trenuje: ..Ja przedwczoraj ściszałem telewizor
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 32898

    Wysłano 15 sierpnia 2005 22:54

    zgłoś naruszenie
    skipingi, bieganie, skakaneczka + interwały. Mi pomogło znacznie. Na siłce możesz robić act.

    Zmieniony przez - fatboyslim w dniu 2005-08-15 22:59:27
  • Tux
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 19
    • Na forum: 9 lat
    • LPA: 2157

    Wysłano 16 sierpnia 2005 00:06

    zgłoś naruszenie
    Hmmm... najbardziej poprawilbys kondycje w gorach :) Wtedy we krwi tworzy sie wiecej czerwonych krwinek... ACT daje bardzo duzo... ja siegnalem do niego ponownie... z podciaganiem Zastosuj program z ZSRR kiedys cos bylo na forum o tym by Tyka :) Chodzi o to ze ile razy bedziesz przechodzil kolo drazka podciagaj sie 0.5xMAX (czyli podziel maksymalna liczbe podciagniec na pol i zaokraglij w gore :D jesli 1 to 1:2=0.5 czyli 1 Milego!
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 176
    • Na forum: 11 lat
    • Trenuje: 2 lata (z przerwami)
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 1691

    Wysłano 16 sierpnia 2005 09:30

    zgłoś naruszenie
    http://www.sfd.pl/temat145100/ nic dodac nic ujac sam testowalem pieknie dzialalo ,tylko bez szlugow,alkocholu i uzywek.. pozdro
    "..:: www.tampabjj.com ::.."
    "...each person who puts on the kimono and believes in
    jiu jitsu that myself and my family teaches is
    the realization of my life's work." Carlos Gracie (1902-1994)

  • vlad88
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 2336
    • Na forum: 9 lat
    • LPA: 11009

    Wysłano 16 sierpnia 2005 11:27

    zgłoś naruszenie
    gesior ten plan to dla poczatkujacych a chlopaczek na 3km ma 12min28s czyli dobrze i jabym polecil taki trening napoczatek pozniej doda sie inne zeczy i zwiekszy obwody ale biegaj sobie tak

    pon-40min
    wt-------------
    sr-40min+10x100m
    czw-------
    pt-50min
    sob-30min+10x100m
    nid------------

    TETNO masz miec 26uderzen serca /10s !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    nic szybciej narazie biegaj tak nabiezesz troszke kondycji i zobaczysz jak ci sie biega na ciezszy trening przydzie czas
    >>SAPSP<<