logo
zamknij zamknij

Jak poprawić kondycję

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 14956

0 5 0
napisał(a)
dbsciak
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 365
Witam! Może Wy mi pomożecie i doradzicie jak to zrobić żeby poprawić sobie kondycję. Jestem w trakcie odbywania zasadniczej służby wojskowej i po jej ukończenie chciałbym pójść do szkoły podoficerskiej o kierunku takim jak desant. Jak wiadomo kierunek ten wymaga bardzo dużej sprawności fizycznej a ja takiej jak na razie nie mam ale mam nadzieję że uda mi się ją zdobyć.

Moje dotychczasowe wyniki są następujące:

podciąganie na drążku nachwytem - 10 razy
brzuszki - 45 w ciągu minuty
marszobieg na 3 000 m. - 12 minut 28 sekund

bardzo chciałbym poprawić te wyniki a w szczególności bieganie ponieważ jak miałem marszobieg na 3 000 m z bronią to wysiadłem po przebiegnięciu jednego kilometra.
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Faz1
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 171 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 56515
najlepiej na silowni zrobic trening na wytrzymalosc. a co do biegania to chyba najlepszy sposob to biegac, im wiecej bedziesz biegal tym kondycja lepsza bedzie
napisał(a)
vlad88
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 2336 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 11009
kondycje najlepiej poprawisz biegajac.
rozwiniesz ploca,zwiekszysz wytrzymalosc ogolna,

>>SAPSP<<

napisał(a)
FatBoySlim
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 872 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 33000
skipingi, bieganie, skakaneczka + interwały. Mi pomogło znacznie. Na siłce możesz robić act.

Zmieniony przez - fatboyslim w dniu 2005-08-15 22:59:27
napisał(a)
Tux
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2157
Hmmm... najbardziej poprawilbys kondycje w gorach :) Wtedy we krwi tworzy sie wiecej czerwonych krwinek... ACT daje bardzo duzo... ja siegnalem do niego ponownie... z podciaganiem Zastosuj program z ZSRR kiedys cos bylo na forum o tym by Tyka :) Chodzi o to ze ile razy bedziesz przechodzil kolo drazka podciagaj sie 0.5xMAX (czyli podziel maksymalna liczbe podciagniec na pol i zaokraglij w gore :D jesli 1 to 1:2=0.5 czyli 1 Milego!
napisał(a)
Gesior
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 176 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1691
http://www.sfd.pl/temat145100/ nic dodac nic ujac sam testowalem pieknie dzialalo ,tylko bez szlugow,alkocholu i uzywek.. pozdro

"..:: www.tampabjj.com ::.."
"...each person who puts on the kimono and believes in
jiu jitsu that myself and my family teaches is
the realization of my life's work." Carlos Gracie (1902-1994)

napisał(a)
vlad88
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 2336 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 11009
gesior ten plan to dla poczatkujacych a chlopaczek na 3km ma 12min28s czyli dobrze i jabym polecil taki trening napoczatek pozniej doda sie inne zeczy i zwiekszy obwody ale biegaj sobie tak

pon-40min
wt-------------
sr-40min+10x100m
czw-------
pt-50min
sob-30min+10x100m
nid------------

TETNO masz miec 26uderzen serca /10s !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nic szybciej narazie biegaj tak nabiezesz troszke kondycji i zobaczysz jak ci sie biega na ciezszy trening przydzie czas
1

>>SAPSP<<

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Na podstawie "Porusz swoje..." pare pytan

Następny temat

HELP ME

Zdrowe odżywianie - jak zacząć? Podstawy żywienia dla początkujących

Dlaczego warto jadać kiełki?

Fakty i mity dotyczące zdrowej diety

Siedem symptomów przetrenowania

Omlet z mozzarellą i oliwkami

Salted caramel brownie bez pieczenia

Kabanosy - porównanie okiem dietetyka

Powrót do formy po wakacjach, jak zacząć?