SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Jak mogę sobie dobrze zaplanować trening 3 dniowy - w większości na maszynach

temat działu:

Trening dla początkujących

Ilość wyświetleń tematu: 197

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

Wiek

Waga

Wzrost

Cel treningowy

Staż treningowy na siłowni

Uprawiane inne sporty

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

Dieta

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

Zażywane suplementy

Ostatnio przerabiany plan

Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Wiek 35 lat Na forum 165 dni Przeczytanych tematów 3
Witam wszystkich,

Zwracam się do was z prośba o podpowiedzenie mi lub ew zaplanowania 3 dniowego planu treningowego.
Cos o mnie : mam 34 lata, za młodych lat ćwiczyłem amatorsko na "siłowni w plebani" uprawiałem dużo sportu(piłka nożna itp) a później wyjazd za granice i wszystko się urwało waga doszła do ponad 130kg - do tego miedzy czasie złamany łokieć (proteza w łokciu) co ogranicza mi większość ćwiczeń na wolnych ciężarach.
I w końcu jednak przełamanie dietetyk(dobra dieta) sporo cardio na siłowni więcej aktywności fizycznej i udało mi się zrzucić okolo 25kg w ciągu 8miesięcy.
Aktualnie 105kg i cel to jednak 100kg ale już jest zaje... należę do osób grubokościstych wiec przy 175cm i tej wadze jest ok i dodam ze dietetyczka obliczyła ze po spaleniu tkanki tłuszczowej i pozbyciu sie wody moja waga będzie oscylowała w granicach 95kg...

Moja prośba to jak wspominałem : podpowiedzenie mi lub ew zaplanowania 3 dniowego planu treningowego.
- ławeczka odpada z powodu łokcia
- hantle , sztaga wygieta ok
- aktualnie próbuje ćwiczyć na wszelakich maszynach i tu akurat nawet jak łokieć dokucza to mam możliwość dać mniejszego obciążenia i jest ok

CEL to na pewno utrzymanie wagi (ew -5kg) i przede wszystkim rzeźbą bo wraz ze spadkiem wagi spadła masa mięśniowa i nad tym chce pracować.

Z góry dziękuję za wskazówki i rady.

Pozdrawiam
Krzysztof
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3147 Napisanych postów 41462 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 319443
Proponowałbym FBW, trzy sesje w tygodniu. Przykładowo :

1.Wykroki z hantlami
2.Wyciskanie hantli na klatke
3.Ściąganie na wyciągu górnym lub wiosłowanie z hantlą
4.Wyciskanie hantli siedząc na barki
5.Uginanie ze sztangą stojąc
6.Prostowanie z liną wyciągu

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Zakwasy