Temat został odczytany 3708 razy

Jak dobrze przytyć

zgłoś naruszenie
  • zurus
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 432
  • Wiek: 27 lat
  • Na forum: 12 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 8061
  • Trenuje: 5
Elo mam 16 lat na silce trenie ~~rok mam ~~185cm wzrostu i waze tylko ~~68kg co zrobic zeby niezle przytyc?Odzywy?Jesli tak to jakie?Dieta chyba nie ma sensu trzeba wpierdzielac duzo zarcia zeby przytyc...nie wiem...help plx :>



1112801284000
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

Indywidualne plany dietetyczne i treningowe

  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
zgłoś naruszenie
  • .ttkf.
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 352
  • Na forum: 12 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 10668
  • Trenuje: fd
no no dobrze gadasz moj kumpel codziennie jadl kebaby i pizze i w miecha przytyl 10kg i nawet na silownie nie chodzil


a tak na marginesie to chyba nie ten dzial koleszko

Zmieniony przez - .ttkf. w dniu 2005-04-06 17:42:00
Wiec chodz pamluj moj swiat na żółto i na... czerwono !!! 19{J}20
1112801780000
zgłoś naruszenie
  • Colter
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 3045
  • Na forum: 14 lat
  • LPA: 30004
dieta+trening
www.theanimalrescuesite.com - daj 6 misek pokarmu dla głodujących zwierząt!
www.thehungersite.com - daj 1,1 ciepły posiłek dla głodujacych na świecie!
www.therainforestsite.com - uratuj 10m2 lasów tropikalnych!
www.thechildhealthsite.com - pomóż chorym dzieciom!
[http://www.pajacyk.pl/] - nakarm glodne dziecko
[http://www.sfd.pl/temat209527/] - ZAPRASZAM
1112802228000
zgłoś naruszenie
  • user 1985
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 570
  • Na forum: 12 lat
  • LPA: 4003
no dział z lekka Ci się pomylił ale odpowiedzieć można ..
jako że jesteś początkujący to nie widze przeszkód żebyś zaczął ćwiczyc jeżlei będizesz robil to wydajnie i z glową to masa zacznie rosnąć będzie to wywołane tym ze przez intensywny trening na początku sam bedizesz odczuwał potrzebe jedzenia tak wiec na początku specjalna dieta ci nie jest potrzebna bo masa i bez tego powoli idzie jeżlei chcesz ten proces wzmocnić to polecam carbo i jakieś białko do tego

polecam trening na mase dla początkujących bardzo dobra sprawa jeżlei bedziesz zainteresowany to napisz a ja Ci go podam

jezłei natomiast cchesz sę wziać powanzie za mase no to niezbędne będize podliczenie wszytkiego co jesz ułżenie diety dieta wcale nie kojarzy się z jedzeniem większych ilości ... nie jesz poprsotu tego co powoduje powstanei tłuszczu a jesz to co przynosi tą mase mięśniową twaroki tuńczyki i inne rzeczy bogare w białko i inne niezbędne rzeczy do zrobienia masy .... jak widzisz temat rzeka tak więc przemyśl wszytko i napisz na czym Ci zalezy

pozdrawiam
w końcu będe duży i silny :)
1112802456000
zgłoś naruszenie
  • Damixxx
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 23102
  • Wiek: 28 lat
  • Na forum: 12 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 106412
dieta masowa
oblicz zapotrzebowanie kcal i dozuc 400-500kcal
trening na mase
z supli/odzywek:carbo/bulk/gainer/kreatyna/zma
[http://www.sfd.pl/Sweter_Tommy_Hilfiger_Czerwony_i_Szary_XL__Nowe_TANIO!!!-t819504.html] TOMMY HILFIGER TANIO NOWE
1112804494000
zgłoś naruszenie
  • Duke16
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 442
  • Wiek: 29 lat
  • Na forum: 13 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 7492
  • Trenuje: 4
Mozna tez dodawac do jedzenia oliwe z oliwek tez mozna przytyc na takim jedzeniu zapytaj Jaguara on to stosował.
-M-A-F-I-A- -Ś-L-Ą-Z-A-Q-F


<duke> pozdrawia


1112808159000
zgłoś naruszenie
  • Jaguar
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 2060
  • Na forum: 13 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 57818
Typisz, oliwa z oliwek to podstawa diety Zdrowe tłuszcze muszą być, nie ma wała.
1112808352000
zgłoś naruszenie
  • .corleone.
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 2044
  • Na forum: 12 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 23953
  • Trenuje: kilka.
popieram wszystkich powyzej, bo pewnie w akcie desperacji napisali wszystko co trzeba - kolego, własnie dieta to podstawa!! Zadnymi odzywkami nie osiągniesz nic pozytywnego, jesli nie bedziesz odpowiednio sie odzywial.....

polecam lekture wszystkich postów podwiesoznych, linków, odwołan tudziez załączników z działu dieta
Stary:
[http://www.tinyurl.pl?0MzgUdiE]
1112808918000
zgłoś naruszenie
  • zurus
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 432
  • Wiek: 27 lat
  • Na forum: 12 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 8061
  • Trenuje: 5
user 1985 no dobra zalezy mi na tym żeby pożądnie sie wziąć za mase i co teraz??:P


1112813694000
zgłoś naruszenie
  • user 1985
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 570
  • Na forum: 12 lat
  • LPA: 4003
na początek małe uświadomienie i te najważniejsze sprawy
1)dieta bez dostarczania zwiększonych ilośći białka węgli i ograniczneia tego co szkodzi nie zbudujesz masy mięśniowej dieta to punkt pierwszy i najważniejszy w budowaniu masy jeżlei nie stać CIę na zbudowanie masy od zera to proponuje zaopatrzyć sie a jakiegoś gainerka albo białko i carbo z tego zawsze moze zrobić mieszanke narazie nie pakuj sie w kreatyne ani inne mocniejsze supementy białko i carbo na początku w zupełności wystarcza
2)regeneracja czyli przynajmneij 8 godzin snu musisz wiedzieć zę miesnie rosną głównie wtedy kiedy odpoczywają po treningu
3) no i wreszcie to od czego jest ten dział czyli trening
tutaj też musisz pamiętac o kliku zasadach nie mozęsz przesadzać na trneingach jeżlei za bardzo bedizesz obciażał mięsnie to nic dobrego z tego nie wyniknie masz sotsunkowo słaby staż tak więc polece Ci plan ktory juz dzisiaj gdizes podałem jest to sprawdzany przezemnie plan i nie powiem przynosi on efekty jedna ważna rzecz że każdy kolejny trening powinien być lepszy od poprzedniego (też już to gdiześ dzisiaj psiałem )
podam Ci plan ktory wydaje mi się bedize w sam raz dla Ciebie
PONIEDZIAŁEK
Klatka
1)siedząc na ławce skośnej (kąt 45 stopni) wyciskanie sztangi w górę 4 serie po 7 powtórzeń
2)leżąc na ławce poziomej odchylanie ramion ze sztangielkami (rozpiętki) 4 serie po 7 powtórzeń
Triceps
1)siedząc, francuskie wyciskanie sztangą łamaną 4 serie po 7 powtórzeń
2)wyciskanie fransuskie leżąc na ławeczce sztangielka 3 serie po 7 powtórzeń
Brzuch
1) spięcia brzucha 4 serie 12 powtorzeń
2) uginanie nóg do klatki w leżeniu 4 serie 12 powtórzeń
3) skrętoskłony 4 serie 12 powtórzeń

WTOREK
Barki
1)siedząc, wyciskanie sztangielek w górę 3 serie po 7 powtórzeń
2)stojąc, wznosy sztangielek bokiem w górę 3 serie po 7 powtórzeń
3)w pochyleniu tułowia, odchylanie jednej ręki ze sztangielką w górę 3 serie po 7 powtórzeń
CZWARTEK
Grzbiet
1)podciąganie się na drążku (do karku) 3 serie po 7 powtórzeń
2)wiosłowanie sztangą 4 serie po 7 powtórzeń
Biceps
1)stojąc, przemienne uginanie ramion ze sztangielkami 4 serie po 7 powtórzeń
2)stojąc, uginanie ramion ze sztangą łamaną 3 serie po 7 powtórzeń
PIĄTEK
Łydki
1)stojąc, wspięcia na palce ze sztangą na plecach 4 serie po 12 powtórzeń
2)Uda stojąc w lekkim rozkroku, przysiady ze sztangą na plecach 4 serie po 7 powtórzeń
3)siedząc na maszynie, uginanie nóg w stawach kolanowych 4 serie po 7 powtórzeń
martwy ciąg na prostych nogach 4 serie po 7 powtórzeń
Brzuch
4) spięcia brzucha 4 serie 12 powtorzeń
5) uginanie nóg do klatki w leżeniu 4 serie 12 powtórzeń
6) skrętoskłony 4 serie 12 powtórzeń


przerwy między seriami

staraj się wykonywać ćwcizenia tak żebys po trneingu czuł partie którą ćwiczyles jest to trening masowy ale siły też przy nim zyskasz pamiętaj że ćwcizenia na siłowni to walka z żelastwem a chyba nie chces zżeby CIę jakiś głupi kawał żelaza pokojnal ... chyba nie chcsz żeby Ci jakiś kazał sztangi udowdonił ze go nie podniesiesz ....

pozdrawiam i pisz jełzei będziesz mial wątpliwości
w końcu będe duży i silny :)
1112814875000
zgłoś naruszenie
  • zurus
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 432
  • Wiek: 27 lat
  • Na forum: 12 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 8061
  • Trenuje: 5
dzieki tak naprawde to Ci powiem że juz to wszystko wiem co napisales bo duzo czytam na ten temat grafiki zwykle biore z MH sa niezle robie klate we wtorek i sobote i jest spoko wyciskam 80kg.A ten temat zalozylem dlatego ze moj koloega choc jest rok mlodszy to wazy 10kg wiecej niz ja i wyciska wiecej taki desperadzki krok wiesz...:P


1112816390000