SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Jak dlugo trening z wysoka intensywnością?

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 352

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 265 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 3588
Część. Mam takie pytanie. Ogólnie pierwszy kontakt z silownia mialem w styczniu 2017 roku. Byl to trening czesto 4 x w tyg w piwnicznych warunkach. Malo wiedziałem i raczej trening i dieta byly mocno do poprawy. W grudniu 2017 zapisalem sie na profesjonalna siłownię i jechałem jakos 3 miesiące rowniez push pull x4 jednak rowniez bez liczenia az tak kcal. Od marca przeszedłem na fbw x3 z dieta na 100% i dobrym treningiem. W tym miesiącu przeszedlem na mase ale trening ten sam . od 4 miesięcy trening na duzych ciężarach i nie opuscilem zadnego treningu. Czy dobrym ruchem bedzie jesZcze tydzien pociagnac pozniej 2 tygodnie zrobic trening 3x taki sam ale ciezary 50% okilo 15 powtórzeń a w lipcu przejsc na 4 dniowy push pull sila hipertrofia dosc duze ciężary?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6066 Napisanych postów 140259 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 996243
jak najbardziej mozesz tego typu deload sobie zastosować,
mozesz tez z 8-10 dni calkowicie odpoczac od ciezarow i zregenerowac sie w pelni
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 265 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 3588
Chodze w pon sr i piatki. Widzialem ze za tydzien w piatek nie będę mogl isc jak również w sobote i niedzielę. Wiec poszedlem dzisiaj i wyszlo 4xfbw w tym tyg. Wiem, glupi byłem bo cały trening wogole sili nie miałem. Nauczylo mnie to ze jesli wiem ze przepadnie mi 1 trening to nie trzeba go nadrabiać. Taka nauczka.

Wracając dontematu jest jakis schemat po jakim czasie trzeba sobie odpocząć albo obniżyć intensywność i kg dosc znacznie czy trzeba sluchac ciala?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2780 Napisanych postów 48945 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 612276
Najlepiej słuchać swojego ciała ono daje najlpsze sygnały. Nie każdy potrzebuje tak często luzu trenigoego czy przerw.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6066 Napisanych postów 140259 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 996243
jw jest to dosc indywidualna sprawa.
ja nauczyles sie traktowac wszelkie dlugie weekendy, urlopy, jako wlasnie ten czas na odpoczynek.
nie mysle wtedy o silce, robie luz w diecie i nie marnuje sobie urlopu na to, by myslec, gdzie w miescie do ktorego wyjezdzam zrobie klate, czy gdzie bede mogl dobrze zjesc, dietetycznie

nie jestesmy zawodowcami i nasze zycie powinno byc na pierwszym miejscu a silka powinna byc w to w komponowana.
jak wkomponujemy zycie w silke to bedzie ciezko nam ze wszystkim
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Rok treningów, co teraz