SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

JESTEM NOWY CZY TAK MOGE CWICZYC???

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 719

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 336
pon:
klatka sztangą na lawce prostej 3 serie x8(to samo na skosie)
wyciskanie hantlamina lawce prostej 3 serie x8(to samo na skosie)

wtorek:biceps triceps
triceps: hantel za glowe 3 serie x8
podnoszenia francuskie 3 serie x8
pompki tricepsowe 3 serie x10

środa:barki kaptur
tulów w pionie-podnoszenie sztangi 3 serie x8 i z przodu i z tyłu
ruch skrzydlowy barkow z hantelkami 3 serie x8
unoszenie hantla w gore na siedzaca 3 serie x8
kaptury: wyprostowana sylwetka,sztanga w rekach unoszenie samymi barkami 3 serie x8
czwartek: biceps triceps
piatek: klatka
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Cię zainteresować:
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1303 Wiek 26 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 11175
a gdzie nogi??
niezadużo razy w tygodniu łapy,klatka ??
http://www.kulturystyka.pl/atlas/  <<<--------- polecam bo sie napewno przyda

Jesteśmy tymi, którzy muszą rozkazywać by być wolnymi...

napisał(a)
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 207 Napisanych postów 48745 Wiek 43 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 91090
Witaj.

Na poczatek poczytaj troszkę, by wiedziec "w czym szum"

TRENING:

ĆWICZENIA I ZASADY TRENINGOWE: http://www.kulturystyka.pl/atlas/

JAK UŁOŻYĆ WŁASNY PROGRAM TRENINGOWY PORADNIK KROK PO KROKU NA KAŻDYM POZIOMIE ZAAWANSOWANIA:

http://www.sfd.pl/temat214525/


PIERWSZY TRENING: Trening ACT http://www.sfd.pl/Topic.asp?topic_id=18564&forum_id=8&Topic_Title=&forum_title=Trening



Zacznij od właściwego odżywiania - jesteś TYM CO JADASZ.

ODŻYWIANIE:

PODSTAWY: http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=50408

I: http://www.sfd.pl/topic.asp?whichpage=1&topic_id=89657

Więcej w Dziale "Odżywianie"

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

półpowtórzenia ??

Następny temat

Moje HST:

Roller piankowy wspomaga także układ krwionośny Roller piankowy wspomaga także układ krwionośny Ćwiczenia typu PULL, jako wsparcie dla barków i grzbietu Ćwiczenia typu PULL, jako wsparcie dla barków i grzbietu Owoc granatu obniża kortyzol Owoc granatu obniża kortyzol 6 ćwiczeń na męskie pośladki 6 ćwiczeń na męskie pośladki Trening typu split może ograniczać przyrosty mięśniowe Trening typu split może ograniczać przyrosty mięśniowe Magnez chroni przed miażdżycą, cukrzycą i nadciśnieniem Magnez chroni przed miażdżycą, cukrzycą i nadciśnieniem Lekkie śniadanie sprzyja odchudzaniu Lekkie śniadanie sprzyja odchudzaniu Proteineo Bread - chrupkie pieczywo FIT Proteineo Bread - chrupkie pieczywo FIT