SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

JAK DODAĆ ZRZUT Z POTRENINGU - NOWA WERSJA !

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 41945

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 642 Wiek 21 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 14290
Wersja przystosowana do nowych profili po aktualizacji.

1. Wchodzimy na sfd.pl i klikamy nazwę naszego profilu:



2. Wybieramy pozycję dzienniki.




3. W pozycji dziennik żywieniowy wybieramy dodaj wpis.

Uwaga potrzeba najpierw skonfigurować swój profil aby dziennik żywieniowy był widoczny!




4. 1 Jeśli chcemy zmienić datę. 2 Jeśli chcemy dodać posiłek. 3 Jelsi chcemy dodać posiłek z którego wcześniej wykonaliśmy sobie szablon, np taki posiłek u nas często się pojawia to z niego robimy szablon.




5. Wpisujemy nazwę posiłku i jego godzinę. 1 Wyszukujemy nowy produkt. 2 Mozemy dodać własny jeśli takiego w bazie nie ma




6. Np wyszukaliśmy pierś z kurczaka, klikamy na 100g i zmieniamy jego wagę której użyliśmy.



7. Klikamy 1 dodaj kolejny posiłek w celu dodania kolejnych. 2 Jeśli zakończyliśmy już dodawanie wszystkich posiłków i podaliśmy gramaturę każdego




8.Nasz wpis został już dodany, klikamy ikonkę zrzut JPG i zapisujemy zrzut na dysku.



9. Gdy pobierzemy nasz zrzut dodajemy zdjęcie do naszego tematu klikajac wyślij odpowiedz na dole tematu.




10. Wybieramy nasz zrzut z dysku. Nie musimy już zmieniać rozmiaru ani rozszerzenia bo plik jest przystosowany do wgrania na forum.



11.Szukamy folderu w którym zapisaliśmy nasz zrzut i dodajemy go klikając otwórz.




12. Gdy skończyliśmy klikamy wyślij na dole strony.
W zależności od prędkości łącza może to chwilkę potrwać.







Zmieniony przez - PAKUS w dniu 2013-09-05 20:34:24

Zmieniony przez - anubis84 w dniu 2016-12-07 22:00:20

Nowy dziennik treningowy w dziale Activlab:
http://www.sfd.pl/DT__PAKUS_-t977027.html#




Jeżeli pomogłem ->> Przyznaj SOG'a

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

Ocena mojego REFEED DAY

Następny temat

Brak efektow.

Jakie owoce jeść po treningu? Jakie owoce jeść po treningu? Kwas mlekowy chroni komórki Kwas mlekowy chroni komórki John David Glaude - od otyłego do bestii John David Glaude - od otyłego do bestii Zespół skrzyżowania górnego - rozpoznanie i leczenie Zespół skrzyżowania górnego - rozpoznanie i leczenie Fit Lovers wystąpią w popularnym reality show! Fit Lovers wystąpią w popularnym reality show! Żucie mięsa, a wykorzystanie aminokwasów Żucie mięsa, a wykorzystanie aminokwasów SERM zwiększają poziom testosteronu tylko u mężczyzn SERM zwiększają poziom testosteronu tylko u mężczyzn Trzymaj swój apetyt w ryzach! Trzymaj swój apetyt w ryzach!