SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

JAK BRAĆ TO WSZYSTKO

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2125

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
boogie ZASŁUŻONY
Początkujący
Szacuny 25 Napisanych postów 6905 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 80672
Ponieważ RANKING cieszył się nienajgorszą popularnością, pozwolę sobie zapodać Wam moje bazgroły z notatnika odnośnie dawkowania. Mam nadzieję, że również pomoże to kilku osobom w rozpisce. I tak:

GAINER - jako "wspomagacz" zmasowanej diety:
50-100g po treningu i porcje 50 gramowe pomiędzy posiłkami
BIAŁKO - obowiązkowe w diecie (2-3g białka/1kg wagi ciała) każdego ćwiczącego. Popijać (jednorazowa porcja ok.30-40g białka) jako jej uzupełnienie i przed snem.
AMINOKWASY - wspomagają dietę białkową:
-całodzienne brać po 2-3g na 20 minut przed posiłkami
-rozgałęzione (BCAA) łykać głównie po treningu: 1g na 10 kg masy ciała (można podzielić porcję i część wziąć przed treningiem)
KREATYNA - 5g na czczo (ok. pół godz. przed śniadaniem) i 5g po treningu
Przy ładowaniu: pierwsze 5 dni 20-30g dziennie w równych (5g) dawkach pomiędzy posiłkami (najlepiej w odstępach ok. 1h od posiłków)
Do każdej porcji dodajemy 20-30g glukozy lub 3-5g rybozy
l-GLUTAMINA - najważniejsza porcja ok. 10g po treningu.
Dziennie jednak można brać nawet 20-40g w równych dawkach (rano, przed i po treningu, przed snem).
HMB - minimum 3 g dziennie w dawkach 1g do (lub po) posiłków. Generalnie im więcej tym lepiej. Można brać dawki i 12 g dziennie. Ogólnie zabawa na dłuższy dystans (np.3 miesiące) i dla osób z grubszym portfelem
l-KARNITYNA - 4-5 tabl. dziennie (2 na czczo i 2-3 ok. godziny przed treningiem)
Dobrze jest do niej "dorzucić" HCA i Chitosan (łykać je ok. 20 min. przed posiłkami.

Dla osób powyżej 21 roku życia jest ewentualnie:
THERMA PRO - 1-2 kaps. dziennie popijane obficie wodą ( 1 przed treningiem i ewentualnie 1 rano). Uważać z serduchem!
ZMA - 3-4 kaps. przed snem najlepiej na pusty żołądek
TT - 1500-3000mg podzielonych na równe porcje po posiłkach
Należy łączyć TT+ZMA w cykle 6-8 tyg.

Na pewno pominąłem jakieś szczegóły, ale ogólnie chyba tak można dawkować powyższe odzywki i suplementy. Pozdrawiam.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1455 Wiek 35 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 17884
tego bylo trzeba /:)/:)/:) SOG oczywiscie
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 250 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 3782
No i to wiele wyjasnia. W końcu ktoś sie za to wzią..... Thx i Sog dla Ciebie. Powiem szczerze że sam miałęm taki pomysł ale wyprzedziłeś mnie Boogi. Teraz moze coś innego wymyślę.....Pzdr

!!! " NO PAIN NO GAME" !!!

!!! " NO PAIN NO GAME" !!!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Do dystrybutorów i importerów

Następny temat

Działanie kreatyny u mnie (14.5 lat :)