SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Intermitten fasting - co zrobić, żeby post przynosił efekty?

temat działu:

Odchudzanie i forma po męsku

słowa kluczowe: , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 107309

napisał(a)
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 4345 Wiek 21 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 30547
wlicz na "oko" inaczej tego nie obliczysz :3
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 3976 Wiek 31 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 30893
Przyjmij sobie stała wartośc obiadów w szkole i wliczaj je w bilans zawsze tak samo.

Nie mam dziennika, bo jestem leniwy ...

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 313 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 12157
Ok Przyjmę że obiad to ok 700 kalorii. Czy będzie ok jak poza obiadem będę dostarczał ok 120g białka, 150 węglowodanów? tłuszcze postaram się obciąć do minimum.

"Jakąkolwiek obierzecie sobie karierę, postawcie sobie w niej cel wzniosły.
Miejcie kult wielkich ludzi i wielkich rzeczy."

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 24 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 58
Witam. Mam parę pytań co do diety IF. Jestem na niej już prawie 2 miesiące. Początkowa waga 75 (przy wzroście 175 cm, endomorf), obecnie ok 65 kg. Gdy zaczynałem dietę miałem tak na oko 27% bf'a, a teraz myślę, że jest 20%. Podejrzewam więc, że robię coś nie tak, gdyż przy takiej wadze spodziewałem się znacznie mniejszego procenta tkanki tłuszczowej. Co do diety, staram się jeść po 16 i zjeść wyliczone kalorie (do 1800) w ciągu godziny. Jem obiadki domowe, więc nie jest to najgorsze źródło kalorii z możliwych, są witaminy, makroskładniki, itp. W dodatku od 2 tygodni moje ćwiczenia ograniczały się do treningu na brzuch, pompek i podciągania się, bo miałem nogę w szynie. Teraz założono mi gips i zabroniono stawania na nodze przez 2- 3 tygodnie, więc muszę odpuścić sobie trening. Skoro więc nie ćwiczę, to powinienem zrobić przerwę w tej diecie? Obawiam się, że bez pracy mięśni to głównie one spalą się na tej redukcji, ale z drugiej strony jak zrobię ok. 3 tygodniową przerwę to co dalej?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 2618 Wiek 25 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 36103
Nie musisz robić przerwy od IF, gdy nie masz treningów.
Czy dobrze zrozumiałem, że jesz całe swoje zapotrzebowanie w ciągu 1 godziny?

Hard work & dedication

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 24 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 58
Tak. I też chce się dopytać czy to nie jest zbyt szkodliwe dla organizmu. W niektórych artykułach o IF czytałem żeby zaczynać od 8-godzinnego okienka żywieniowego, później 4 godziny, a że desperacko chciałem zrzucić zbędne kilogramy i tłuszcz (wiele razy podchodziłem do różnych diet, jednak bez pożądanych efektów) to pomyślałem, że sobie zminimalizuje okno żywieniowe na maxa. Teraz jednak dochodzę do wniosku, że takie rozpychanie żołądka jest niebezpieczne.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 2618 Wiek 25 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 36103
Tu nie chodzi tylko o rozpychanie żołądka. Skoro przez 2 miechy jadłeś tylko przez 1 godzinę w ciągu doby, to nie zdziwiłbym się, gdyby poleciało Ci bardzo dużo mięśni i gdyby metabolizm zwolnił Ci dość solidnie. Jak czytałeś, żeby zacząć od 8 godzinnego okna, to tak powinieneś zacząć, a nie eksperymentować na własnym organizmie.

Nie chudnie się od okna żywieniowego, tylko od deficytu kalorycznego. Wydłuż okno przede wszystkim do co najmniej 6 godzin, a najlepiej do 8.
Nawet nie wiem, czy nie lepiej by było gdybyś na jakiś czas w ogóle zrezygnował z IF, po tym, co zrobiłeś.

Hard work & dedication

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 24 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 58
Ok, dzięki wielkie za wskazówki. Przejdę do 8 godzinnego okna. I tak w sumie jestem zadowolony, bo przez te 2 miesiące pozbyłem się złych nawyków żywieniowych (kolorowe napoje, słodycze, fast-foody, itp.), co jest jednym z trudniejszych elementów wszelkich diet :)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 25 Wiek 20 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 111
Sprawdź co jest w tym posiłku i postaraj się podliczyć na oko. Btw. ja na IF nie patrzę na makro, tylko na kalorie i spadło mi 9kg więc raczej nic ci się nie stanie jak nawet tego nie wliczysz.

Zmieniony przez - Indera w dniu 2014-03-10 16:50:50
napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Szacuny 2009 Napisanych postów 50340 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 460538
Policz to na oko. Jednak polecam zwracać uwagę nie tylko na kcal.

Moderator działu Odżywianie

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Intermitten fasting czyli przerywany post – z czym to się je?

Następny temat

Intermittent fasting: korzyści i kontrowersje

Nietolerancja laktozy - jak zaplanować dietę? Nietolerancja laktozy - jak zaplanować dietę? Nowa miłość Akopa Szostaka! Nowa miłość Akopa Szostaka! Źle zbilansowana dieta - oznaki Źle zbilansowana dieta - oznaki Ładowanie kreatyną, kto może skorzystać? Ładowanie kreatyną, kto może skorzystać? Problemy ze stawami - co robić? Problemy ze stawami - co robić? Leksykon suplementacji: GPLC Glicyn Propionyl L-karnityny Leksykon suplementacji: GPLC Glicyn Propionyl L-karnityny Mąka kokosowa - właściwości Mąka kokosowa - właściwości Mąż Katarzyny Skrzyneckiej - Marcin Łopucki- Mistrzem Świata! Mąż Katarzyny Skrzyneckiej - Marcin Łopucki- Mistrzem Świata!