SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Intensywne FBW A + B

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 440

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 100 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1490
Witam.Planuję redukcję zaraz po SD nie chcę mieć spadków więc postarałem się ułożyć trening na zasadach FBW (Generalnie splity jakoś mi nie służą,ew partia 2 x w tyg) z przeplataniem partii dla zwiększenia intensywności.Wybrałem ćwiczenia które właściwie najbardziej lubię wykonywać :P.

Dni teningowe : POn,Środ,Piąt.

Czas trwania treningu 1h

PRZEPLATANIE KLATKI Z PLECAMI,CZWOROGŁOWYCH UD I DWUGŁOWYCH UD,BICEPSA I TRICEPSA.

ilośc powtórzeń w serii :
duże - 10-8-6 PROG
małe - 10-10

ciężar dokładam co tydzień.
PLAN A

-Przysiad ze sztangą 3 s
-uginanie nóg w leżeniu na brzuchu 3s
-Wiosłowanie na T 3 s
-Wyciskanie Hantli płasko 3 s
-Military Press stojąc 3 s
-Uginanie ramion ze sztangą 2 s
-Wyciskanie francuskie leżąc 2 s

PLAN B

-Wypychanie nóg na suwnicy 3 s
-Martwy ciąg na prostych nogach 3 s
- Podciąganie na drążku 3 s
-Wyciskanie hantli skos góra 3 s
-Unoszenie sztangielek bokiem 3 s / wyciskanei hantli siedząc 3s (nie wiem co wybrać)
-Uginanie ramion z hantlami siedząc pod kątem z supinacją nadgarstka 2 s
-Wyciskanie sztangi łamanej wąsko 2s


+ pod koniec kązdego treningu łydki i brzuch

Dodatkowo dwa razy w tyg HIIT w sobotę i niedzielę.

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 20 lat

Waga: 82-3 kg

Wzrost: 179cm

Cel treningowy: redukcja

Staż treningowy na słowni: 10 miesięcy

Uprawiane inne sporty: nie

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): full

Dieta: jest

Przeciwskaznania medyczne: kolana wrażliwe.

Zażywane suplementy: BCAA,ZMA,WPC,Carbo

Zmieniony przez - xNSxHCx w dniu 2010-05-30 21:59:55
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 100 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1490
odświerzam
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 100 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1490
up
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

pomóżcie mi zrozumieć te ćwiczenia

Następny temat

Tyczek..Zwykły chłopak z niezwykłymi marzeniami..%-)

Kasia Oleśkiewicz wyszła za mąż! Archiwum X: “duża ilość węglowodanów może zabić kulturystę”?! Jaki chrzan najzdrowszy? Trójbój - czym jest? Czy kobiety powinny trenować ramiona? Zielone dodatki w diecie - czy warte uwagi? Urodziny Kasi Dmochewicz Jaki budyń wybrać?