logo
zamknij zamknij

Ilość wody w diecie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 415

0 5 0
napisał(a)
mazojen
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 59
Czytałem bardzo wiele na temat picia wody i każdy mówi inaczej. Staram się przytyć przed treningiem biorę kreatyne wyczytałem że do kreatyny trzeba pić dużo wody bo wtedy trafia do mięśni i robi miejsce na budulec . Lecz wyczytałem też ze picie dużych ilości wody blokuje odczuwanie głodu itp więc jemy rzadziej bądź mniej . Więc jedni pisza trzeba pić dużo wody by przytyć inni by schudnąć . Więc nasuwa się pytanie mam pić dużo wody czy mało by przytyc. (Ćwiczę 4 razy w tyg mam dietę zróżnicowaną oraz suplementacje) pije około 2.5 l płynów na dzień w tymponad 1.5 l wody niegazowanej
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
wojo zmc Moderator
Ekspert
Szacuny 703 Napisanych postów 10579 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 134380
Witaj,
Sądząc po treści posta masz braki wiedzy o odżywianiu , zacznij najpierw od pojęcia bilans kaloryczny :http://www.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne,_skł._prod._żywnościowych,_%_bf-t276436.html . Jak już przebrniesz przez bilans ułóż jadłospis i wypełnij ankietę według wzoruhttp://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html . Następnie wrzucisz zrzut i Ci doradzimy co źle np. jest.
Wody pij około 3 l na dzień a to co piszesz , aby tyć potrzeba dodatni bilans kaloryczny a nie sama kreatyna.
Pozdrawiam

Moderator działu: Odżywianie i Odchudzanie


Moje zmagania zapraszam :

http://www.sfd.pl/Dziennik_Treningowy_WOJO_-t1053908.html 

napisał(a)
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Szacuny 2052 Napisanych postów 60698 Wiek 41 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 504831
Nie pijemy na sile , tylko cały czas małymi łyczkami . Druga sprawa woda nie zbuduje Ci miesnie .
napisał(a)
mazojen
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 59
Wojo wiem że trzeba nadwyżkę kcal zrobić zrobiłem taką napisałem że mam diete . Chciałem się dowiedzieć odnośnie wielu podzielonych zdań na temat wody jedni mówią że sprzyja tyciu inni ze odchudzaniu wiec musi być jakaś zależność . Chce się dowiedzieć czy trzeba pić więcej czy tak by zaspokoić pragnienie czy mniej aby spowolnić przemiane. Bo jedni piszą ze przyjmując kreatyne należy pić więcej A inni ze nie trzeba bo i tak wypocimy albo wysikamy tę wodę
napisał(a)
mosku
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 33 Wiek 22 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 220
A co ma woda do robienia masy? Przeciez ani w niej kalorii, ani zadnych innych wartosci odzywczych. Wode pijemy dla zdrowia! Regularne spozywanie odpowiednich ilosci dobrze wplywa na metabolizm i oczyszcza ogranizm. Oczywiscie, nie pijemy jej na sile, ale przy twoim trybie 1.5l to jednak troche za malo.
napisał(a)
Arthass
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 151 Napisanych postów 597 Wiek 28 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 21010
Nadmiar wody zostanie wydalony. Jednorazowo jeśli wypijesz ponad 400ml czystej wody - zwykle oddasz po chwili mocz. Minusy są takie, że z wodą "uciekają" substancje rozpuszczalne w wodzie jak witaminy C, B, minerały. Oczywiście w nerkach występuje wtórna reabsorpcja, ale zawsze przy ogromnej podaży wody będą zauważalne ubytki. Lepiej pić częściej, a mniejszymi porcjami. Zależy też od wody - wody mineralne (wysokozmineralizowane) są dość dobrym źródłem wapnia i magnezu, wartości w jednej szklance sięgają 5-15% RDI wapnia/magnezu.
napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Szacuny 1728 Napisanych postów 48709 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 399637
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Kolejność posiłków w diecie

Następny temat

Dieta redukcyjna do oceny, 105kg

Trening na plaży

Konto Krystyny na Instagramie zhakowane!

Pierwszy cykl kreatynowy - dlaczego warto trochę poczekać?

Bezglutenowe ciasto biszkoptowe z truskawkami

3 ćwiczenia na silne przedramiona

Najczęstsze wymówki: dlaczego jestem gruby bądź gruba?

Jacek Ratusznik - ocena sylwetki

Czy można w naturalny sposób poprawić konwersję hormonów tarczycy?