SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Ilość makroskładników w diecie

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 864

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 34 Wiek 34 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 232
Witam mam takie pytanie w kwestii budowy czystej masy mięśniowej. Moja obecna waga to 77 kg. Zapotrzebowanie na makro wygląda następująco: ilość węglowodanów 234 g, ilość białka: 176 g, ilość tłuszczy: 78 g. Zapotrzebowanie na kalorie: 2341. Prosiłbym o podpowiedź jak rozłożyć węglowodany przed i po treningu ile dać tych węglowodanów, białek przed i po treningu. Będę wdzięczny za radę.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
popuri Doradca
Ekspert
Szacuny 1326 Napisanych postów 27714 Wiek 27 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 205185
napisał(a)
dudee Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1589 Napisanych postów 26332 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 458265
Jak Popuri, aczkolwiek najlepiej byłoby gdybyś wrzucił swoją dietę do podglądu w formie potreningu.pl.
Relewantny jest dostatek minimum dwudziestu gram jakościowego białka na posiłek.


Zmieniony przez - dudee w dniu 2016-09-12 15:05:19

Ustalanie indywidualnych planów dietetycznych
Zapraszam do współpracy

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 34 Wiek 34 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 232
najpierw muszę ją skomponować co nie jest takie proste
napisał(a)
dudee Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1589 Napisanych postów 26332 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 458265
Wstaw swoją propozycję - pomożemy Ci ewentualnie skorygować ten model żywienia.

Ustalanie indywidualnych planów dietetycznych
Zapraszam do współpracy

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 430 Napisanych postów 4097 Wiek 29 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 32622
Wg mnie rowniez bez znaczenia tylko warto by mimo wszystko z puli rozkladanych wegli bylo ich wiecej po treningu lub 50/50. Druga strona medalu jest to jakich zrodel wegli uzyjesz przed a jakich po treningu

kiedy jadę w góry, to tak jakbym wracał do domu!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 34 Wiek 34 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 232
77 kg x 24 = 1848 podstawowa przemiana materii
1848 x 1,1 = 2033 kcal masa dodajemy +300

Rozkład makroskładników masa
50 % z węglowodanów : 2033: 2= 1016 kcal z węglowodanów
30% z białka: 2033x 0,3= 610 kcal z białek
20% z tłuszczy: 2033x 0,2= 407 kcal z tłuszczy
1016 : 4= 254 g liczba węglowodanów na dzień
610 : 4 = 152 g liczba białka w ciągu dnia
407: 9 = 45 g liczba tłuszczy w ciągu dnia
napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2399 Napisanych postów 53243 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 524536
Wyliczy zapotrzebowanie sensownym wzorem. Ten użyty przez Ciebie nie jest zbyt wiele warty. makroskładniki licz w g/kg masy ciała a nie w %. Poza tym określasz zalecane ilości białka i tłuszczów, ok 2g/kg masy ciała i min. 1g/kg masy ciała a węglowodany do tego dobierasz a nie odwrotnie.

http://www.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne,_skł._prod._żywnościowych,_%_bf-t276436.html


Zmieniony przez - domer w dniu 2016-09-13 09:13:13

Moderator działu Odżywianie

napisał(a)
dudee Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1589 Napisanych postów 26332 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 458265
Możesz użyć wzoru powyżej, aczkolwiek makro dobieraj pod siebie.
Czyli tak jak Domer napisał B:2g/kg T:1-1.5g W:4-8g/kg ( czyli reszta ).

Ustalanie indywidualnych planów dietetycznych
Zapraszam do współpracy

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 34 Wiek 34 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 232
To co napisałem czyli zapotrzebowanie liczone procentowo znalazłem na fimiku warszawski koks więc ciężko stwierdzić od razu że jest to złe.
napisał(a)
dudee Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1589 Napisanych postów 26332 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 458265
Generalnie 45g tłuszczy to dosyć mało, biorąc pod uwagę Twoje warunki fizyczne. Tłuszcz to integralny element w naszej diecie. Zbyt niskie spożycie lipidów ( poniżej 20% ) może spowodować spadek testosteronu oraz utrudnić pokrycie zapotrzebowania na witaminy rozpuszczalne w tłuszczach, czyli A,D,E i K jak i również niezbędne nasycone kwasy tłuszczowe dla organizmu. To nie wszystko oczywiście.

Nie sugeruj się każdym filmikiem zobaczonym na YouTube.


Zmieniony przez - dudee w dniu 2016-09-13 13:07:28

Ustalanie indywidualnych planów dietetycznych
Zapraszam do współpracy

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Nietypowa redukcja w miesiąc

Następny temat

Parę pytań dotycząca żywności

Sezonowiec na siłowni - Zestaw dyskotekowy Sezonowiec na siłowni - Zestaw dyskotekowy W jaki sposób brak snu powoli Ciebie zabija? W jaki sposób brak snu powoli Ciebie zabija? Emre Kocaman - turecki kompaktowy kulturysta Emre Kocaman - turecki kompaktowy kulturysta Alicja Pyszka-Bazan - ocena sylwetki Alicja Pyszka-Bazan - ocena sylwetki Hafþór Júlíus Björnsson i Kelsey Henson - jak to jest być prawie o połowę mniejszą? Hafþór Júlíus Björnsson i Kelsey Henson - jak to jest być prawie o połowę mniejszą? Skandal w Nowym Jorku! Conor McGregor poszukiwany listem gończym! Skandal w Nowym Jorku! Conor McGregor poszukiwany listem gończym! Ranking fit ciastek - najlepsze fit ciastka Ranking fit ciastek - najlepsze fit ciastka Bułgarska piękność Yanita Yancheva Bułgarska piękność Yanita Yancheva