SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Ile razy w tygodniu mozna cwiczyc klate?!

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 35468

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 203 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2281
Witam,
mam pyatnie, ile razy w tygodniu moge cwiczyc klate i jak powinienem? do tej pory robie to tak rozgrzewka pozniej wyciskanie sztangi lezac 40kg 12x,10x,8x,6,8x. Potem wyciskanie sztangielek na ławeczce skośnej 11kg 3x 12/10/8 i na dobry koniec rozpietki 3x 12/12/12. stosuje sie mniej wiecej do tego co jest napisane http://www.kulturystyka.pl/artykul3/ tutaj. Ale prosil bym o jakies dokladniejsze informacje. (max na klate 80kg lezac, cwicze na rzezbe).
dzieki za odpowiedzi
pozdrawiam

‎"My attitude is that if you push me towards something that you think is a weakness, then I will turn that perceived weakness into a strength." MJ

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Szacuny 2851 Napisanych postów 56325 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 601943
Trening siłowy i ogólne kształtowanie sylwetki cech**e się tym, że jest mocno rozbudowane i zależne od wielu czynników. Możliwości mamy wiele. Uzależnione jest to np. od rodzaju treningu. Wykonując trening ogólnorozwojowy, każdą partię ćwiczymy na każdym z treningów, czyli około 3-5 razy w tygodniu. Zakładając jednak, że wykonujemy typowy trening dzielony, split z reguły daną partię mięśniową wykonuje się raz w tygodniu. Można również podzielić trening w ten sposób, że ustalamy sobie priorytet na daną partię mięśniową, np. klatkę i rozkładamy jej trening na dwa razy w tygodniu. Jednego dnia wykonujemy trening ciężki, a innego dnia trening lekki, stosując inne ćwiczenia.

Więcej na temat treningów siłowych warto poczytać w odpowiednich działach. Jeżeli jesteś osobą początkującą, to idealny będzie dział trening dla początkujących: http://www.sfd.pl/Trening_dla_początkujących-f114.html

Z kolei dla osób bardziej zaawansowanych inny dział: http://www.sfd.pl/trening/

Należy pamiętać o tym, że podstawą wyników nie jest tylko trening, a również to, jak się odżywiamy. Dlatego też warto zwrócić na to uwagę, czytając na temat zbilansowanej diety: http://potreningu.pl/articles/1300/dieta-prawidlowo-zbilansowana 

Istotna będzie również kwestia odpowiedniej regeneracji. Pamiętajmy o tym, że trenować należy nie tylko klatkę, ale też, a nawet przede wszystkim duże partie mięśniowe, jak nogi i plecy. Organizm w przypadku dużej ilości treningów potrzebuje tak samo sporej ilości odpoczynku. Dlatego też 8 godzin snu będzie podstawą. W celu poprawy regeneracji w czasie snu warto sięgnąć po magnez z cynkiem i kwas gamma-aminomasłowy:

https://www.sfd.pl/sklep/ALLNUTRITION_ZMAX-opis35103.html
https://www.sfd.pl/sklep/ALLNUTRITION_GABA-opis36007.html?gclid=EAIaIQobChMInaPIlsOf1wIVgYKyCh09TAPAEAQYASABEgJBWvD_BwE







Zmieniony przez - domer w dniu 2017-11-02 11:59:04

Moderator działu Odżywianie

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 35 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 324
siema

ja bym proponowal cwiczyc 2 razy w tygodniu np. w pon i w czw.

chemat nastepujacy:
wyciskanie sztangi na laweczce poziomej 18/15/12/10
wyciskanie sztangi lub chantelek na lawce skosnej 18/15/12/10
wyciskanie sztangi lub chantelek na lawce skocnej(glowa w dol) 15/12/10

Pozdro
1

Gdyby kózka kwiecien plecien to by slimak h** ci w dupe ;d

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 77 Napisanych postów 8751 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 42589
Powiedz nam cos o sobie, staż, wiek itd.

Bo nie bede proponował czegos nie wiedzac nic o Tobie.
3

a ten co mi zmienił podpis na jestem lamerem sam jest lamerem i niech sie wali na ryj.

pozdrawiam

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 203 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2281
dopiero zaczynam, mam 17lat, wazne 89-90kg przy wzroscie 190cm. przyznam sie, ze zakuipilem sobie juz hmb, bialko i dextroze. troszke czytalem na ten temat bynajmij sie stram zdobyc jakas wiedze, zeby byly lepsze efekty. ale jest naprawde ciezko, gdyz kazdy mowi co innego. chcial bym, poprawic swoja budowe (rzezbe), na masie mi nie zalezy poli co, moze moja waga jest dosyc duza, lecz po mnie jej nie widac. czy dieta jest az tak wazna? ja rozumiem staram sie jesc jajka, banany, serki (wiejski), ser bialy itp. ale czy naprawde musial bym zastosowac scislol diety?
pozdrawiam

‎"My attitude is that if you push me towards something that you think is a weakness, then I will turn that perceived weakness into a strength." MJ

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 77 Napisanych postów 8751 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 42589
Jeżeli zaczynasz to ćwicz 1x w tygodniu partie. To w zupełności wustarczy. Rosnie się podczas odpoczynku a nie treningu.

Trening to tylko bodziec do rozrostu.

Dietka jest w tym sporcie ważna poniewaz to 60% sukcesu, musisz dostarczyć mięsnią odpowiednich proporcji zeby miały z czego urosnąc.

Jeżeli zaczynasz to nie masz czego rzeźbić, tłuszczu nie wyrzeźbisz.

Zdecyduj co chcesz robic, mase czy redukcje i ułóż pod siebie trening.

Robiłes już ACT?? ile dokładnie ćwiczysz ??

Zmieniony przez - Don Garcia w dniu 2005-11-20 10:32:49
1

a ten co mi zmienił podpis na jestem lamerem sam jest lamerem i niech sie wali na ryj.

pozdrawiam

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 271 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 12341
Skoro zaczynasz trenowac to zacznij najpierw od treningu obwodowego zeby poruszyc swoje miesnie, aby sie przyzwyczaily do ciezkiegbo wysilkua pozniej pomyslisz o treningu dzielonym. Jesli interesuje Cie rzezba to wykonuj wiecej powtorzen 12-16.
2

"Bez wiary potykamy się o źdźbło słomy, z wiarą przenosimy góry"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 203 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2281
cwicze od cos kolo 2tygodni:), czyli naprawde nie duzo. mam jeszcze jedno pytanie czy pozada dieta moge jesc inne rzeczy. czy to raczej nie jest wskazane. Mam jeszcze jedno pytanie. http://www.sfd.pl/temat32027/ czy to sa dobre cwiczenia na rzezbe?
2

‎"My attitude is that if you push me towards something that you think is a weakness, then I will turn that perceived weakness into a strength." MJ

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 271 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 12341
Jak chcesz stosowac sie diety to musisz sobie odpuscic wiele rzeczy slodycze,ciasta itp wkoncu taki jej cel. A jesli trenujesz te 2 tygodnie to tak samo jak Garcia mowil zacznij od treningu ACT

"Bez wiary potykamy się o źdźbło słomy, z wiarą przenosimy góry"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 203 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2281
a co to jest trening act?! pierwszy raz o tym slysze. btw jak juz mowielm kupielm sobie odrzywki hmb, bialko, i weglowodany. czy powinienem je brac?

‎"My attitude is that if you push me towards something that you think is a weakness, then I will turn that perceived weakness into a strength." MJ

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 77 Napisanych postów 8751 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 42589
a po co Ci odżywki ?? co zastój już masz ??

Zostaw sobie je na później. Teraz urośniesz na samych ćwiczeniach i diecie.

Zmieniony przez - Don Garcia w dniu 2005-11-20 12:56:53

a ten co mi zmienił podpis na jestem lamerem sam jest lamerem i niech sie wali na ryj.

pozdrawiam

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 271 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 12341
Tu masz wszystko pieknie opisane

http://www.sfd.pl/temat18564/

a te odzywki to nie wiem po co Ci...
1

"Bez wiary potykamy się o źdźbło słomy, z wiarą przenosimy góry"

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Wypychanie nóg na suwnicy - pytanie

Następny temat

plan do oceny po raz n-ty :D