SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Idealna dieta na masę dla mnie

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 648

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 26 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 42
Witam mam 23 lata, waga:69kg, wzrost: 173cm, dieta: brak, staż to ok 3 lata z głupimi przerwami po 2 lub 3 miechy. Piszę tego posta ponieważ chciałbym zasięgnąć porady od osoby która zna się na rzeczy. Czyli chciałbym żeby ktoś pomogł mi ułożyć idealną diete na zbudowanie większej masy mięśniowej. Ostatnio w przeciągu 7 ms przytyłem 7 kg, udało mi się to tylko dlatego że delikatnie zmieniłem swój tryb żywieniowy czyli po prostu jadłem częściej z tym że byle co. Teraz moja waga się zawiesiła. Na siłownię chodzę 4 dni w tygodniu i każdego dnia robię 2 partię mięśniowe. Uważam że mój plan treningowy jest nawet dobry bo:
Pon. Klatka + biceps
Wt. Barki + triceps
Śr. Wolne
Czw. Plecy
Pią. Nogi i brzuch
Sob i Niedz. Wolne
Ćwiczenia wykonuję intensywnie i w miarę moich możliwości zwiększam ciężary, ale tu nie o to chodzi. Pracuję od poniedziałku do piątku fizycznie ale lekko od 7.30 do 16.30, w pracy mam dwie przerwy o 10.00 i o 13.00 i jem na nich cokolwiek. Bardzo proszę o ułożenie dla mnie odpowiedniej diety wcześniej wspomnianej na idealne budowanie masy. Już przez chwilę myślałem o sterach ale wybiłem sobie to z głowy i chce ostro i bez żadnych przerw wziąć się za siebie.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 26 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 42
Dodam jeszcze że nie sięgałem jeszcze po odżywki
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 133 Napisanych postów 20191 Wiek 5 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 69241
Witam,
zachęcam do skorzystania z indywidualnej porady dietetyka, dieta zostanie opracowana precyzyjnie dla Ciebie.

Nasi specjaliści przygotują wszystko za Ciebie i specjalnie dla Ciebie

http://potreningu.pl/plany/strefa-mezczyzny

Pozdrawiam.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 634 Wiek 27 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 3707
odżywki ci nie potrzebne. zrob przykladową diete przy tej wadze spokojnie 3 posiłki ewentualnie 4. bialko 2-2.5g na mase ciała, oblicz kalorycznosc i dodaj +200-300kcal

makro sie liczy!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 645 Wiek 103 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 1991
nogi dzien po plecach to nie jest najlepszy pomysł. waga sie zawiesiła bo jesz za mało. sterydy tez ci nieweiele dadza bez diety, wlasciwie wtedy to juz dieta jest koniecznoscia. diety nikt tu nie uklada mozemy ocenic, ale generalnie mozesz zrobic jak 99% ludzi tu czyli:
rano-jajka płatki mleko
potem 2-3 posilki: mieson+ryz/ziemniaki/kasza
po treningu jakies białko i wegle
kolacja twaróg makraon oliwa
no i wazywa owoce
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 26 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 42
Czyli z odżywkami mam jeszcze się wstrzymac? Jak narazie też tak myślałem, chociaż ciężko mi przytyć. Od kąd jestem w angli dbam troche bardziej o siebie, poprostu staram się więcej jeść i nie powiem ale trochę mi pomogło bo zdobyłem te 7kg i koniec, więcej nie mogę...
Średnio w ciągu dnia zjadam:
7.30(w drodze do pracy) 2 banany
10.00(przerwa 30 min) jakieś 2 kanapki z masło, sałata jakaś szynka i pomidory. Nienawidze soli
13.00(druga przerwa) i tak samo...
o 18.00(już w domu) wielki kopiec np. ryżu w sosie ziołowo śmietanowym i sałatka winegrette.
o 19.00 czasami po 19.00 lecę na siłownie na godzinkę lub półtorej.
20.30 coś czasami jeszcze przegryzę ale to tylko czasami.
Także sami widzicie że jem co podleci. Zalaży mi na dobrej diecie która zwiększy moją ilość kcal o conajmniej 500 kcal. Mówie od razu, że nie potrafię tego wyliczać z tad także moja prośba o pomoc. Chcę jak najdłużej budować masę naturalnie, do tąd aż waga podskoczy maksymalnie
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 26 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 42
W tej chwili ważę 69 kg, a chciałbym tak około 75-78kg. Bardzo proszę o cenne porady i z góry bardzo dziękuje.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 634 Wiek 27 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 3707
skoro zdobyles 7kg i wiecej nie idzie to wniosek jest prosty - dodaj kalorie. dodawaj powoli po 150-200 i obserwuj wage

makro sie liczy!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 26 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 42
Owszem tak Marecki1990, zauważyłem ze kiedy zwiększyłem ilość posiłków masa podskoczyła, ale te posiłki nie sa połnowartościowe jak dla mnie dlatego zadam pytanie inaczej...
Jakie posiłki są najlepsze na budowanie masy i które z nich są najbardziej wzbogacone w potrzebne mi witaminy i minerały. Może ktoś ma jaką fajną rozpiskę np. Jaka potrawa, ilość kalorii coś w tym stylu.
I myślę teraz także nad uzupełniaczem diety czyli Mutant Mass co o tym myślicie?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 634 Wiek 27 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 3707
przy twojej wadze nie potrzebne sa zadne odzywki oczywiscie jakbys sie upierał mozesz stosować choć ten poziom kalorii umowmy sie nie jest jakis nieosiagalny. jesli chcesz tyc to nie ma co aptrzec na witaminy i mineraly bo od nich masa nie idzie. jesli spelniasz bialko i kalorie to idzie masa. chyba ze chcesz sie odzywiac do tego zdrowo to w takim razie inna bajka

makro sie liczy!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 26 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 42
Tak teraz patrzyłem w kalkulatorze to dziennie spożywam niecałe 2000 kcal i było napisane że o 700 kcal za mało. Myśle że jak zwiększe do 3000 kcal bedzie się działo ostrzej, czyli:
7.00(w drodze do pracy) 2x banan
10.00 - 2x kanapka w bułce, masło roślinne, sałata, ser edamski, szynka,pomidory. + napój
13.00 - Tuńczyk z ,,puszki'' ok. 250gr + bułka + napój
16.00 - 2 x banan
18.00 - zwyczajny obiad czyli ziemniaki 800gr( standardowa porcja), piers z kurczaka, sałatka winegrette w oliwie
19.00 - siłka
21.00 - serek wiejski 2 pud. x 150gr
To jest coś ponad 3200 kcal. Myśle że jak tak zwiększe dawkę to odżywki nie potrzebne... Co wy na to?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta na masę, 57 -> 75 kg

Następny temat

Plan na mase do oceny

Anaboliczne kurczaki z Oxygen Gym Anaboliczne kurczaki z Oxygen Gym Nowy biznes Ady Kaczmarek i jej partnera Nowy biznes Ady Kaczmarek i jej partnera 11-12.11.2017 Mistrzostwa Świata Juniorów i Weteranów – Bistrita, Rumunia - Wyniki 11-12.11.2017 Mistrzostwa Świata Juniorów i Weteranów – Bistrita, Rumunia - Wyniki Przerwa od kreatyny, czy jest konieczna? Przerwa od kreatyny, czy jest konieczna? Zakwasy - czy trenować? Zakwasy - czy trenować? 04-05.11.2017 Mistrzostwa Świata w Kulturystyce – Benidorm Hiszpania - Wyniki 04-05.11.2017 Mistrzostwa Świata w Kulturystyce – Benidorm Hiszpania - Wyniki Katarzyna Dudek - ocena sylwetki Katarzyna Dudek - ocena sylwetki TOP 10 bicepsów w historii TOP 10 bicepsów w historii