SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

I cykl - prosze ocencie moje pierwsze HST

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 739

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 310 Wiek 33 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 4584


Założenie: Treningi co drugi dzień, przeplatane z aeroby / HIIT / wolne.

17 kwietnia wyjeżdżam na deskę na tydzień i chcę się wyrobić do tego dnia na 100%. Głupio byłoby przerywać cykl pod sam koniec.

Suplementacja i dieta rozpisane w odpowiednich działach z prosba o komentarz.

Maxy dla 15 i 10 zmierzone, dla 5 niemierzone ale orientacyjnie wiem. Zresztą siła i tak pójdzie w trakcie cyklu w górę.

Pytanie: Jest sens łączenia bica i trica w superserię? Wtedy byłyby dwie superserie.

Zmieniony przez - Mjaz85 w dniu 2009-02-18 12:59:24
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 46 Napisanych postów 2232 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 59136
W dziale "Alternatywna droga" masz wszystko na temat treningu HST.Poczytaj na temat tego treningu.Twój jest za bardzo rozbudowany i przypuszczam,że go niewytrzymasz.Pozdrawiam.

rower1

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 310 Wiek 33 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 4584
Pierwsze co zrobilem, to przeczytalem podwieszone posty w AD odnosnie HST.

Moja glowna obawa to wlasnie ta, ze jest to przeladowany plan.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 256 Wiek 27 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 9369
Może więc zrób tak: w każdym treningu rób tylko 1 ćwiczenie na daną grupę mięśni. Np. na 1. treningu klaty skos w górę, na drugim płaska, na trzecim skos w dół i tak na zmianę. Trening będzie dużo krótszy, będziesz mógł bardziej skupić się na danym ćwiczeniu i nie grozi Ci przetrenowanie. Bo zrozumiałem, że trenujesz co drugi dzień, czyli 3-4 x w tygodniu, tak?

Poza tym zmieniłbym jeszcze parę rzeczy. Barki- daj następujące ćwiczenia: 1 military press, 2 unoszenie sztangielek bokiem(proste ręce, wiadomo o co chodzi ) LUB szerokie wyciskanie sztangi(do wyboru), 3 wiosłowanie sztangielkami na boki w opadzie(na tylny akton). Z ramion możesz spokojnie wyrzucić po jednym ćwiczeniu. Ja bym zostawił uginanie ramion ze sztangielkami z supinacją, a wyciągi na trica zastąpiłbym francuskim wyciskaniem.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 310 Wiek 33 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 4584
1 cwiczenia na grupe miesni to dla mnie zdecydowanie za malo. Jesli juz to wyrzucilbym:
1) uginanie nog na maszynie - ale zaraz pewnie mnie ktos za to o*******i
2) druga serie na płaskiej
3) druga serie podciagania do brody na barki

Wtedy zostaloby 20 serii.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 46 Napisanych postów 2232 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 59136
Czytałeś posty podwieszone w AD,a i tak robisz co innego.Te posty napisali ludzie,którzy mają dużą wiedzę o tym treningu.Zastosuj się do ich rad i wskazówek,a dobrze na tym wyjdziesz.Kolejne swoje uwagi i problemy dotyczące HST umieszczej właśnie tam.Pozdrawiam

rower1

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

tylko do ZNAWCOW

Następny temat

A6W - intensywny trening dolnych partii