SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

III CYKLICZNOŚĆ - GRUPA V (redukcyjna) CYKL I

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 16967

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 62
ulozylem sobie trening wg tamtej strony i nie wiem czy odpowiedni dla mnie:

Dzień 1

Mięśnie naramienne i klatki piersiowej,


1. ROZPIĘTKI ZE SZTANGIELKAMI W LEŻENIU NA ŁAWCE POZIOMEJ
2. WYCISKANIE SZTANGI W LEŻENIU NA ŁAWCE POZIOMEJ:
3. ROZPIĘTKI ZE SZTANGIELKAMI W LEŻENIU NA ŁAWCE SKOŚNEJ -GŁOWĄ DO GÓRY
4. ROZPIĘTKI W SIADZIE NA MASZYNIE
5. WYCISKANIE SZTANGIELEK
6. .PODCIAGANIE SZANGIELEK WZDŁUŹ TUŁOWIA
7. WYCISKANIE SZTANGI ZZA GLOWY



Dzien 2

Biceps i górne grzbietu


1. PODCIĄGANIE SZTANGI W OPADZIE(WIOSŁOWANIE)
2. PODCIĄGANIE SZTANGIELKI W OPADZIE(WIOSŁOWANIE)
3. ŚCIĄGANIE DRĄŻKA/RĄCZKI WYCIĄGU GÓRNEGO W SIADZIE SZEROKIM UCHWYTEM (NACHWYT)
4. UGINANIE RAMION ZE SZTANGĄ STOJAC PODCHWYTEM
5. UGINANIE RAMION ZE SZTANGIELKAMI STOJĄC PODCHWYTEM(Z „SUPINACJĄ” NADGARSTKA)
6. UGINANIE RAMION ZE SZTANGĄ NA „MODLITEWNIKU”
7. UGINANIE RAMIENIA ZE SZTANGIELKĄ W SIADZIE-W PODPORZE O KOLANO



Dzien 3

Triceps i nogi


1. WYCISKANIE „FRANCUSKIE”SZTANGI W SIADZIE
2. WYCISKANIE „FRANCUSKIE”SZTANGIELKI W LEŻENIU
3. PROSTOWNIE RAMIENIA ZE SZTANGIELKĄ W OPADZIE TUŁOWIA
4. POMPKI NA PORĘCZACH
5. PRZYSIADY ZE SZTANGĄ TRZYMANĄ Z PRZODU
6. PRZYSIADY WYKROCZNE
7. WSPIĘCIA NA PALCE W SIADZIE
napisał(a)
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 204 Napisanych postów 48745 Wiek 42 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 91090
PLan kiepski - dlaczego rozpiętki przed wyciskaniami?

Stosujesz "wstępne zmęczenie"??

Z tym stażem?

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

napisał(a)
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 204 Napisanych postów 48745 Wiek 42 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 91090
Na małe grupy (bicepsy) masz więcej ćwiczeń niż na wielkie (grzbiet)

Dziwny układ grup itd
itd
itd


Słowem po co kombinunjesz i to błędnie skoro masz GOTOWE PROGRAMY ????

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

napisał(a)
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 204 Napisanych postów 48745 Wiek 42 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 91090
odzik88

gdzie jest napisane jak wykonywac te aeroby?

AEROBY TO NIC INNEGO, JAK RUCH Z OKREŚLONYM TĘTNEM (OPTYMALNE TO 60-70% CARDIO MAX)

2) ujemny bilans, rozumiem , ale ile mniej ? 500? mniej/wiecej?

ZALEZYT JAKĄ MASZ NADWAGTĘ, JAKI TRYB ŻYCIA PROWADZISZ, TYPU BUDOWY ITD.

3) no na tej stronie bylem, i o tym jest napisane przy 'trening na rzezbe', nakazuja robiac super serie i izolowane, ale nie jest napisane na czym to polega ;)


JUŻ PISAŁEM - CZYTAJ, CO ODPOWIADAM

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

napisał(a)
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 204 Napisanych postów 48745 Wiek 42 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 91090
XiS

Masz już jakiś staż?

Jak trenowałeś ostatnie 3 miesiące?

Budowa, aktywność codzienna, tryb życia, itd itd??

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 33 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1322
staz wynosi 2 lata bez przerw ( wakacje i kontuzja ) bez przerw 1.5 roku
przemyslanych treningow z dieta okolo roku.
ostatnie 3 miesiace porzadny cykl masowy
budowa endo
aktywnosc codzienna silownia i ucze sie
tryb zycia ogolnie aktywny fizycznie

Trening czyni mistrza, chemia czyni cuda

napisał(a)
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 204 Napisanych postów 48745 Wiek 42 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 91090
Jeśli masz za sobą 3 miesiące cięzkiego cyklu, to śmiało możesz zacząćod Cyklu I

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 33 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1322
CEL: adaptacja wysiłkowa, nauka techniki W tym okresie-cyklu treningowym będziemy adaptować nasz organizm do systematycznego, ukierunkowanego specjalistycznie wysiłku fizycznego. Najwazniejszym jest w tym okresie, by nabrać właściwych nawyków techniki treningowej, diety i samodyscypliny. ===> czy napewno adaptacja wysilkowa i nauka techniki mi sie przydadza? wiem ze sie uczymy cale zycie ale takie rzeczy mam za soba:) nie jestem sezonowcem ktory trenuje przed wakacjami;D pozdrawiam sezonowcow;D

Trening czyni mistrza, chemia czyni cuda

napisał(a)
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 204 Napisanych postów 48745 Wiek 42 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 91090
XiS

Z Twoim stażem zapraszam TUTAJ:

Grupa dla Ciebie:

TRENING CYKLICZNY-GRUPA VI
SZABLON DZIAŁANIA
http://www.kulturystyka.pl/artykuly/123

DYSKUSJA-PYTANIA-ODPOWIEDZI-KOLEJNE CYKLE
http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=104716 

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 29 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 730
Ja potrzebuję sprecyzowania odnośnie treningu redukcyjnego na rzeźbe, który umieściłeś(Michaił) tutaj: http://www.sfd.pl/JAK_UŁOŻYĆ_WŁASNY_PROGRAM_TRENINGU-t214525.html. 
Tak krótkie przerwy sprawiają, ze z kazdą serią jestem w stanie np. na biceps podnieść coraz mniej, seri ma być sporo, bo jak podałeś 20-10. Ja np. jak w pierwszej wycisne 15 powtórzeń to przy 5 juz jakies 7 i pytanie jest:
1)czy lepiej taka małą ilość powtórzeń, czy zmniejszać z następnymi seriami obciążenie.
2)metoda podnoszenia obciązenia czyli czy szybko, powoli, dynamicznie, moze w jedna strone szybko a z powrotem powoli??
3)czy lepiej jednego dnia i górną cześć ciała i nogi, czy jednego dnia to, drugiego to?
4)dieta, nie moge na forum znaleźć diety do tego konkretnie treningu choć przypuszcam, że znalazlem ogónie do redukcyjnych treningów, ale żaden nie mówi mi co mam jeść, a czego unikać tylko mnóstwo tam biologiczno - medycznych terminów, ktore mi nie pomagaja
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Ból w kolanach

Następny temat

Mała rada :)))

Fit Family - Kasia i Damian Wiórki kokosowe vs. pestki z dyni - porównanie okiem dietetyka Węglowodany w trakcie treningu: tak czy nie? Natalia Czajkowska - ocena sylwetki Pigwa i jej cenne właściwości Dieta, dlaczego utrudniamy sobie życie? Kłopoty Pauli i Piotrka! Trening na masę - 5 złotych zasad