SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

IF godziny

temat działu:

Odchudzanie i forma po męsku

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 2492

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Szacuny 2913 Napisanych postów 56721 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 611862
Staraj się trzymać stałych godzin.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 3976 Wiek 31 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 30899
Nie musza byc stałe godziny postu IF w zalozeniu u mezczyzn powinien miec 16h postu i 8h jedzenia jezeli przedluzasz sobie powiedzmy post w pon -śr-pt do 20h a w pozostale masz 16 nie jest to problem.

Nie mam dziennika, bo jestem leniwy ...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 389 Wiek 23 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 7814
Właśnie mnie to pytanie nurtowało, bo jeśli chciałbym mieć okno jedzenia 4h i robiłbym przez 5 dni w tyg. od 20-24 a w 2 dni (czwartek i piątek) z powodu późnych treningów przesunął to na 21:30-1:30 to czy będzie to duża różnica? Długość głodówki pozostaje ten sam, tylko w te 2 dni(ale regularnie, co tydzień w te 2) godziny by się przesuwały. Przepraszam za chaotyczność, zaspany jestem :p

Zmieniony przez - Cisowianek w dniu 2013-07-12 02:25:47

Jeżeli pomogłem to daj SOG'a :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Szacuny 2913 Napisanych postów 56721 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 611862
To nie będzie miało większego znaczenia.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 5454 Wiek 7 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 26001
a ja mam pytanie dotyczące treningu i godzin. Zaczynam o 13a Kończę jesc o 21. Trening mam często ok 18 lub nawet później. Jak jedzenie rozłożyć? A raczej kalorie?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 3976 Wiek 31 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 30899
Zjezd niewielki posilek, ok 20-25% dziennego zapotrzebowania przed treningiem (2-2,5h) i 75-80% w okresie po treningu.

Nie mam dziennika, bo jestem leniwy ...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 5454 Wiek 7 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 26001
2 posilki bym chetnie zjadl przed treningiem. tj. o 13 i potem ok 15-16 zeby na 18-19 móc trenować. jak to zrobic?

Zmieniony przez - Boksero w dniu 2013-07-13 11:19:43
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 3976 Wiek 31 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 30899
Łamie to załozenia IF, wiekszosc zapotrzebowania 75-80% powinnismy jesc po treningu.

Nie mam dziennika, bo jestem leniwy ...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 5454 Wiek 7 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 26001
a jakbym jadł od 15 i tu 1 posiłek, trenn 18-19 i do 23 reszta kcal, może być?

Zmieniony przez - Boksero w dniu 2013-07-14 11:18:01
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 3976 Wiek 31 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 30899
Moze ale o 15 zjedz 20-25% zapotrzebowania, reszta później.

Nie mam dziennika, bo jestem leniwy ...

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

a może by tak

Następny temat

Poprawiony IF do oceny