SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Historia-Jakie wady , plusy

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1331

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 0
Witam pozwólcie , że przedstawię wam moją historię dotyczącą "Pakowania".
Zapał do ćwiczeń na siłowi mam niesamowity chodzę już półtora roku i nie zamierzam sobie odpuścić.Mam 13 lat i jestem nie typowym dzieciakiem.Otóż mam 185cm wzrostu.Na siłowni ćwiczę od roku , pierwsze 3 mieś. na siłce jechałem na sucho nic nie brałem żadnych odżywek itd.Już w 4,5mieś. zdecydowałem się na HMB revolution w celu wyrzeźbienia się z tłuszczyku. Udało się po 3 mieś. stosowania hmb straciłem 15 kilogramów.Później zrobiłem sobie przerwę 1 mieś. i znów zdecydowałem się na odżywki tylko , że już na masę ! Kupiłem sobie Magnum 8000 oraz Trec Cm3 1250.Magnuma zjadłem 6kg a kreatyny opakowanie 180 kaps. i 360 kaps- jeśli dobrze pamiętam.Efekty niesamowite.Przybrałem 12kg. masy mięśniowej lecz już pomyślałem , że mi już masy wystarczy w szkole nazywali mnie Burneika itd. :D . Obecnie zdecydowałem się znów na rzeźbę i biorę SUPER CUTS 3 oraz ARGININE3 na razie efekty są dość fajne. I to jest moja historia. Dodam , że porobiły mi się roztępy
Mam je na lewym barku z przodu oraz z tyłu , pod pachą które są aż do pleców na lewym bicepsie oraz prawym na prawym barku z tyłu i z przodu i na plecach. Dużo wymieniać
Podam jeszcze moje wymiary

Wzrost : 185 ( tak jak wyżej podawałem)
Waga : 89-90kg
Obw. Bicepsów : 43cm.
Obw. Klatki : 114cm.
obw. Brzucha : 84cm.
Dalej już nie mierzyłem :D
I teraz pytanie czy taki styl życia nie zagraża mojemu zdrowiu/życiu? Dodam , że po odżywkach nie było żadnych efektów ubocznych , robiło się tylko lepiej :D Czy przyda mi to się kiedyś ? Czy mogę to wykorzystać w jakiś sposób ? Jeśli tak to proszę napisać. Dziękuje !
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 203 Wiek 27 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 5615
nowa generacja super człowieka!

Jestem młody, mam prawo popełniać błędy, nie mam prawa żyć w smutku.

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 0
Proszę o konkretne odpowiedzi :)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 71 Wiek 22 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 657
historyjka historyjką, ale pyknij zdjecie, bo nie wierze :)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 0
Zdjęcie zrobię tylko czy chcecie oglądać jak schodzi ze mnie skóra ?:) Jestem prosto po opalaniu , ale jak nie wierzycie to zrobię nie ma problemu :)
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 95 Napisanych postów 23860 Wiek 31 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 147323
Pierwsza sprawa obowiazkowa ANKIETA w dziale która jest zamieszczona w tematach podwieszonych.

Konsekwencje napewnwo odczujesz, masz 13 lat , podaj plan treningowy który trenujesz.

suplementy i odzywki to dodatki do diety, jezeli odzywiania i wiedza w praktyce jest rozwinieta to wtedy mozna dodac cos wiekszosc co masz w suplementach masz w jedzeniu.. sa to narzedzia dla ludzi cwiczacych z odpowiednim stazem i wiedza

na poczatek przeczytaj i odpowiedz na pytania

http://www.sfd.pl/Zwolnij!_Szkoda_życia_%__Czyli_trochę_filozofii_dla_młodych.-t359221.html 
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 26
jak ktos sprawdzi moj profil to uzna ze jestem leszczem, nowy tylko czyta itd... ale w wieku 13 lat nie powinienes tykac odzywek... dobrze ze nie wziales czegos silniejszego. Stary Twoj organizm sie ksztaltuje (tak do 18 lat z odzywkami warto poczekac) nie mozesz wplywac na jego gospodarke hormonalna w tak znaczny sposb (nie tylkaj zadnych boosterow ani stackow). Jak bedziesz tak szalal to predzej czy pozniej efekty uboczne wystapia.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 0
Mój plan
I dzień
Klatka p. :
- wypychanie na maszynie 3x12-15-17
- Rozpiętki na maszynie 3x12-15-17
- Ściąganie wyciągów na bramie 3x12-15-17
Triceps
-Prostowanie ramion przy wyciągu nad chwytem 3x12-15-17
- -II- podchwytem 3x12-15-17
-ściąganie linek za głowy 3x12-15-17
Brzuch
- kółko - 5min.
- poręcze 3x MAX
II dzień
Plecy
wyciąg z góry do karku 3x12-15-17
-II- do klatki 3x12-15-17
-wyciąg z dołu do brzucha 3x12-15-17
Biceps
uganianie ramion z dolnego wyciągu 3x12-15-17
uganianie ramion na maszynie 3x12-15-17
uginianie ramion na bramie 3x12-15-17
Brzuch to samo
Aeroby 20-30 min.
Dzień III
Barki
Wznosy Sztangielek bokiem 3x12,15,17
-II- przodem 3x12-15-17
wyciskanie na maszynie 3x12,15,17
Nogi
prostowanie nóg na maszynie 3x15-17-20
Wyciskanie na maszyine 3x15-17-20
zginianie na maszynie 3x15-17-20
Brzuch
- Skłony przy wyciągu 3xMAX
Aeroby 20-30 min

- poręcze
Aeroby 20-30min.
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 95 Napisanych postów 23860 Wiek 31 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 147323
luquer

1.Plan do niczego , maszyny i wyciagi - na tym nic sensownego nie zbudujesz, siła to wolne cieżary, u ciebie jak juz żadnego dzielenia nie powinno byc bo to nawet u osob z wysokiem stopniem wytrenownaia sie nie sprawdza.

Nogi i plecy to najważniejsze partie miesniowe ww trakcie odbudowy mikrourazów oraganizm ma co robic jest burza hormonalna i rosniemy cali, porzadny trening tych parti to jak 100% bezpieczny i działajacy preparat.

przysiad król cwiczen jezeli juz cwiczysz to własnie to cwiczneie powinno byc na 1 miesjcu nauczy cie trzymac postawy , zbuduje i wzmocni NOGI -PROSTOWNIK -BRZUCH
narazie chodze zostawiam lekture pozniej wejde to cos sie wymysli przeczyta bo warto

http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=7862 
napisał(a)
Specjalista
Szacuny 55 Napisanych postów 13960 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 100558
"żadnego dzielenia nie powinno byc bo to nawet u osob z wysokiem stopniem wytrenownaia sie nie sprawdza. " pierwsze slysze ;) dzieli sie cialo wlasnie po to by dostarczyc mocniejszych bodzcow a nie caly proces hamowac inaczej split nie mialby sensu.

"Nogi i plecy to najważniejsze partie miesniowe ww trakcie odbudowy mikrourazów oraganizm ma co robic jest burza hormonalna i rosniemy cali, porzadny trening tych parti to jak 100% bezpieczny i działajacy preparat."

Zgadza sie. Nogi to polowa masy ciala ich trening to tak jakby zrobic jednoczesnie wszystkie partie,ktore znajduja sie u gory - porownywalny impuls anaboliczny, ale to nie system bedzie warunkowal przyrosty badz ich brak tylko wlasnie odpowiedni dobor cwiczen - przysiad, mc podstawa nie wazne czy w splicie czy w FBW.

Jesli ktos woli system dzielony, niech trenuje systemem dzielonym byle SENSOWNIE
Jesli ktos woli system calosciowy niech trenuje systemem calosciowym byle SENSOWNIE

Najezdzanie w kolko na system dzielony, nie ma sensu bo racji nie macie - odpowiednio ulozony split (na wyrobionej wczesniej mocnej podstawie) da o wiele wiekszy impuls niz system calosciowy, gdyz kazdego moloha ciezarowego mozemy zaatakowac na maximum mocy, a proces superkompensacji i tak wystapi - split partia 2x w tyg to tak pierwszy z brzegu.

W tym dziale glownie poleca sie FBW (sam jestem jego zwolennikiem) ale rownoczesnie tez za bardzo sie lekcewazy splity - najprosciej jest polecic FBW bo w mig poczatkujacy nadrobi swoje braki i wywinduje mocno wyniki w gore w siadach i MC, ale nierozsadnym jest mowic ze split jest be, a FBW ok bo mozna znalezc cale mnostwo argumentow na to ze split przewyzsza FBW.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 478 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 7386
Dawaj fotkę ;p Wszyscy czekają, nawet w słabej jakości.
Jeśli to masa głównie mięśniowa to możesz być fenomenem na skale Arnolda!
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan FBW do oceny

Następny temat

Pomóżcie początkującemu :)

Higiena snu, jak o nią zadbać? Higiena snu, jak o nią zadbać? Tragiczna Śmierć po MŚJiW Rumunia 2017 Tragiczna Śmierć po MŚJiW Rumunia 2017 Redukcja - jakie białko wybrać? Redukcja - jakie białko wybrać? Leksykon suplementacji: GPLC Glicyn Propionyl L-karnityny Leksykon suplementacji: GPLC Glicyn Propionyl L-karnityny Źle zbilansowana dieta - oznaki Źle zbilansowana dieta - oznaki Nietolerancja laktozy - jak zaplanować dietę? Nietolerancja laktozy - jak zaplanować dietę? Carb Back-Loading - czym jest i jak to działa? Carb Back-Loading - czym jest i jak to działa? Nowa miłość Akopa Szostaka! Nowa miłość Akopa Szostaka!