SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Heihachi - dziennik motywacyjny

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 5382

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 62 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 2134
Witam,
po paru tygodniach lektury forum postanowiłem założyć własny dzinnik, mam nadzieje, że to zmotywuje mnie do dalszej 'walki'.

Moja walka z nadwaga zaczeła się około 3 lat temu kiedy to na liczniku wybiło mi 137kg przy wzroscie 183cm. Przez 2 lata stosowałem różne sposoby (mniej lub bardziej głupie) na zbicie wagi dochodząc w rezultacie do 115kg, wynik ten zaburzony był małą ilością ruchu i efektem jo-jo po jak już teraz wiem bezsensownych głodówkowych dietach. Rok temu w marcu zaczołem regularne treningi i starałem się utrzymać lepiej zbilansowaną dietę.

Aktualny plan treningowy: 4-5x w tygodniu trening siłowy około 1h
Trening aero: 3x w tygodniu spinning około 1h, okazjonalnie Powerpump lub ABT (wszystkie treningi rano przed praca, najpierw siłowy 7:00, potem aero od 8:00)

Dieta: J/NJ wersja 20/4h, pierwszy posiłek około 18:00 (2500kcal)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 195 Napisanych postów 9906 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 174276
Może zarzuć dietę profilaktycznie Powodzenia - do lata będzie krata
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 62 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 2134
Jako, że dzisiaj jeszcze nic nie jadłem, dam jutro dokładną rozpiske dzisiajszego posiłku + porannego treningu, no i może fotki stanu aktualnego.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 195 Napisanych postów 9906 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 174276
Fotki i pomiary - najlepszy sposób kontroli
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 7582 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 16667
Siema i powodzenia !

Być jak Steven !

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 62 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 2134
DAY 1
Trening:
Spinning: 45 min
Power Pump: sztanga 25kg - wykroki, wiosłowanie, mc, wyciskanie na barki, triceps, biceps, pompki - serie po 20-30 powtórzeń bez odpoczynku

Dieta (J/NJ 18:30-21:30):
- wołowina (250g) + makaron ryżowy (150g) + warzywa chińskie z sosem sojowym i przyprawami (mutton masala, chilli)
- wrap pełnoziarnisty + dorsz pieczony bez skóry (200g) + sałata/pomidor
- twaróg biały półtłusty + jogurt bałkański light + szczypiorek + sos sriracha

Suple:
- BCAA 10g
- Omega3 x 3
- Multiwitamina




Zmieniony przez - Heihachi w dniu 2012-05-28 20:11:12




Zmieniony przez - Heihachi w dniu 2012-05-28 20:13:41




Zmieniony przez - Heihachi w dniu 2012-05-28 20:14:13
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 195 Napisanych postów 9906 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 174276
Fajne fotki, ile wyszło kcal, bo jak dla mnie trochę mało
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 823 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 199051
Te wrapy to ze sklepu czy sam robisz ? bo ja wszystkie co znalazłem były z mąki pszenej jak kupne to podeślij nazwę
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 386 Wiek 23 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 9105
Gdzie kupiłeś ten sos sriracha?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 62 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 2134
Sriracha - kuchnie świata, około 20 zł za duże opakowanie, super ostry, ja kupuje wersje czosnkowa lub z trawa cytrynowa, bardzo fajnie poprawia smak wszystkiego :) ja dodaje do mies, salatek, tunczyka, sera a jak mam koncowke sosu, dodaje wode + jakies przyprawy/sos sojowy i robie z niego marynate do miesa. Wrap jest firmy Dijo, zwie sie multigrain, tez jest przenny (54%) ale z otrebami i innymi ziarnami, do kupienia w carrefourze.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 62 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 2134
DAY 2
Trening Siłowy:
Wyciskanie płaska - 15x40kg / 3x120kg (pomoc)/ 5x100kg (pomoc) / max x 70kg
Wyciskanie skos (hantle) - 15x36kg / 15x50kg / 12x50kg / max x 50kg
Pompki na poręczach - 3 serie x max
Rozpietki (maszyna) - 15x50kg / 15x85kg / 12x85kg / max x 85kg
Brama sciąganie dół - 15x30kg / 15x40kg / 12x50kg

Trening Areo (ATB):
Rozgrzewka 20 min, FBW wydolnościowe (nogi, biceps, triceps - małe obciążenia, 20-40 powtórzeń) 20min, brzuch dół 20min

Mały update - posiłki z danego dnia bede wrzucal na nastepny dzień rano, bo czasami zmieniają mi sie plany jak wczoraj (Wrap z ryba wypadl na dzisiaj, za to makaron z wołowina był x2 + orzechy + oliwa do sera + 2 lampki wina).

Pomiary zrobione dzisiaj:
Klatka: 110cm
Biceps: 40cm
Pas (pępek): 92cm
Biodra: 96cm
Udo: 57cm
Łydka: 45cm
Waga: 93kg

Jako bonus narazie małe zdjęcie archiwalne z okolicy 2009/2010 i w miare aktualne - sorry za jakosc, wyciagniete z komórki, w tym tygodniu postaram sie zrobic prawidlowe fotki.






Zmieniony przez - Heihachi w dniu 2012-05-29 11:20:24
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta do oceny + pytania

Następny temat

Dieta do oceny.