SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

HST pytania pomoc plan

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 17492

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
WODYN TRENING
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 14936 Wiek 37 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 31442
lydki (moga byc skoki dosiezne: 50powt) sala za niska;) glowa by byla rozbita wiec skoki odpadaja

TO ZROB JE NA KONIEC

-polowiczne oszukane podciaganie do brody> podciaganie na drazu czy scaiganie wyciagu ?chwyt waski ?
NIE!
BIERZESZ SZTANGE I STOJAC PIONOWO PODCIAGASZ JA "DO BRODY" , TYLE ZE W POLOWIE RUCHU STOP! MOZESZ "OSZUKIWAC"

-drazek podchwytem do czola ( z ciezarem) i tutaj tez kilka slow wyjasninia poprosze

PODCIAGASZ SIE WASKIM PODCHWYTEM, JAK DOTKNIESZ PALCAMI/DRAZKIEM CZOLA TO RUCH JEST "ZALICZONY".

-prostowanie nog ok na maszynie mam rozumic?
TAK.

DO 26 MARCA 2011 MAM URLOP.

1)Spiesz sie powoli! 2)Masa Podstawa sily, sila podstawa treningu na mase! 3)Naturalny ruch=wiekszy Ciezar!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 1529 Wiek 34 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 9814
Ponawiam pytanie .
Wodyn czy w 15 10 5 mozna wprowadzic delikatne zmiany do treningów?
Chodzi mi o priorytet lapska i barków.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 182 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 7592
lydki zrobilem na maszynie:) tak mysle czy moze bede robil wyskoki z samychlydek (bezzginania nog) z sztanga albo wyskoki jak dasiazne ale z sztanga;) akurat na wyskok tez sie przydadza te cwiczenia ;)



-polowiczne oszukane podciaganie do brody
NIE!
BIERZESZ SZTANGE I STOJAC PIONOWO PODCIAGASZ JA "DO BRODY" , TYLE ZE W POLOWIE RUCHU STOP! MOZESZ "OSZUKIWAC"
stop nastepuje w okolicach dolnej parti klatki piersowiej tak okolo moze nawety troche nizej ?


PODCIAGASZ SIE WASKIM PODCHWYTEM, JAK DOTKNIESZ PALCAMI/DRAZKIEM CZOLA TO RUCH JEST "ZALICZONY". mysle ze tutaj nie dam rady zrobic 15 pow wiec co zostaje ? sciaganie gornego wqyciagu dopuki nie wyrobie sie na drazku

teraz relacja z treningu:


lydki zrobilem na maszynie

barki 40 kg 15 pow

polowiczne oszukane podciaganie do brody >dalem ciala

MC jako ze pierwszy raz robilem wzielem kolege zeby patrzyl na plecy czy sa proste i to mi wychodzilo mialem zachowana naturlana krzywizne na poczatku unosilem sie z nog poznij tulow nachwytem ciezar odkladalem i "martwy" podnisilem stopy na szerokosc barkow postaram sie nagrac jak robie MC bo nigdy go nie robilem

wyciskanie skos w dol wasko 40kg 15 pow

drazek podchwytem do czola tutaj zrobilem sciaganie drazka 50kg<chyba 15 razy

prsotowanie nog na maszynie nie robilem tego dawno bo wolalem przysiady wiec spokojnie 60kg x 15pow
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
WODYN TRENING
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 14936 Wiek 37 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 31442
Serwient:

Priorytet na barki juz tam jest i tego nie ruszaj.
jesli chodzi o lapy to mozesz zrobic progresje w superserii bic-tric..


Lukasz:

Pojecie o podciaganiu stojac dobre, dlaczego "dales ciala"???

Rozwiazanie z drazkiem dobre.

No i nie rob skokow z obciazeniem.
Po co sobie krzywde robic?
Jak brakuje kilogramow to skacz na jednej nodze i to jest koniec mozliwosci.. tych bezpiecznych....

DO 26 MARCA 2011 MAM URLOP.

1)Spiesz sie powoli! 2)Masa Podstawa sily, sila podstawa treningu na mase! 3)Naturalny ruch=wiekszy Ciezar!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 1529 Wiek 34 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 9814
Aha, kumam.
Co do superserii na lapska to jechac tym samym systemem co na progresjach ?
edit: doczytalem sie u krzycha ze superserie najwczesnej po 3 latach stazu...

Zmieniony przez - serwient w dniu 2006-12-27 22:19:25
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
WODYN TRENING
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 14936 Wiek 37 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 31442
Superserie mozesz robic juz nawet jako poczatkujcy, byle sie skoncentrowac przed kazda seria..

Moze chodzilo o serie skladane(jak uginanie nachwytem na modlitewniku laczone z uginaniem podchwytem stojac), poniewaz te 2 nazwy sa czesto mylone.

DO 26 MARCA 2011 MAM URLOP.

1)Spiesz sie powoli! 2)Masa Podstawa sily, sila podstawa treningu na mase! 3)Naturalny ruch=wiekszy Ciezar!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 1529 Wiek 34 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 9814
moze byc tak dla przykladu ?
Np na treningu 15.
uginanie 15, francuz do czola 15 - wszystko x 3 ????????
Czy wykorzystywac w superseriach swoje maxy na ostatnich seriach w danym cwiczeniu czy tez odjac od maxa 10-15% ????
przyznam sie ze nigdy nie wykonywalem superserii...

Zmieniony przez - serwient w dniu 2006-12-27 23:38:34
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
WODYN TRENING
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 14936 Wiek 37 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 31442
ja robie tak:

32kg: uginanie siedzac, a zaraz potem nosolamacze po 15 powt.
PRZERWA
42kg: uginanie siedzac, a zaraz potem nosolamacze po 15 powt.
PRZERWA
52kg: uginanie siedzac, a zaraz potem nosolamacze po 15 powt.
PRZERWA
62kg: uginanie siedzac, a zaraz potem nosolamacze po 15 powt.
PRZERWA
72kg: uginanie siedzac, a zaraz potem nosolamacze po XXpowt
KONIEC

DO 26 MARCA 2011 MAM URLOP.

1)Spiesz sie powoli! 2)Masa Podstawa sily, sila podstawa treningu na mase! 3)Naturalny ruch=wiekszy Ciezar!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 1529 Wiek 34 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 9814
czyli tak jak chcialem, tylko nie wiem czy wykorzystywac swoje maxy na dano cwiczenie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
WODYN TRENING
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 14936 Wiek 37 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 31442
Powiem tak: lepiej zanizyc niz zawyzyc!

DO 26 MARCA 2011 MAM URLOP.

1)Spiesz sie powoli! 2)Masa Podstawa sily, sila podstawa treningu na mase! 3)Naturalny ruch=wiekszy Ciezar!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Cluster, HST

Następny temat

problem z progresja dla "15"