SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

HST pytania pomoc plan

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 17074

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
WODYN TRENING
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 14936 Wiek 37 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 31442
Napisalem od serca.

Wypisz caly plan....

DO 26 MARCA 2011 MAM URLOP.

1)Spiesz sie powoli! 2)Masa Podstawa sily, sila podstawa treningu na mase! 3)Naturalny ruch=wiekszy Ciezar!

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 1529 Wiek 34 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 9814
Dobra.
Juz sie zabieram !!!
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 1529 Wiek 34 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 9814
A wiec tak.
Jestem na redukcji, a ze skonczylem 2 tygodnie temu HST z calkiem dobrymi wynikami jak dla mnie postanowilem za twoja nieformalna namowa skorzystac z 15-10-5

Po wyczytaniu i skopiowaniu twojego treningu wyglada to tak :
Pon 1 - 15 powt.
wyciskanie lezac PROGRESJA 2 serie rozgrzewki 40 x 15/ 55 x 15/ 70 x 15
wyciskanie szeroko od czubka głowy PROGRESJA 25 x 15/ 35 x 15/ 45 x 15
sciaganie drazka gornego wyciagu do klaty - NA LUZIE - nie pamietam ile kg, ale co seria dodawalem sztabe.
prostowanie ramion - NA LUZIE - tez wyciag i tez sztaba co serie
uginanie ramion - NA LUZIE - 15 x 15/ 20 x 15/ 25 x 15

Zgodnie z tym co napisales mialy byc 2 serie rozgrzewkowe i 1 max.
Wtorek juz wkleilem wczesniej.
Zaznaczam jeszcze raz, ze trening jest skopiowany z twojego postu - alternatywne progresje 15-10-5
Czekam na komenatrz i dodatkowy o******l
Musze tez zniknac od kompa na 20-30 minut, ale potem wracam.
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
WODYN TRENING
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 14936 Wiek 37 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 31442
A wiec tak.
Jestem na redukcji, a ze skonczylem 2 tygodnie temu HST z calkiem dobrymi wynikami jak dla mnie postanowilem za twoja nieformalna namowa skorzystac z 15-10-5 NIE MOZE BYC ROBIONE NA DIECIE REDUKCYJNEJ, JEST ZA CIEZKO. ROB NORMALNA DIETE ALE DOLOZ H.I.I.T. PO 10 MINUT W DNI NIETRENINGOWE.


Po wyczytaniu i skopiowaniu twojego treningu wyglada to tak :
Pon 1 - 15 powt.
wyciskanie lezac PROGRESJA 2 serie rozgrzewki 40 x 15/ 55 x 15/ 70 x 15
wyciskanie szeroko od czubka głowy PROGRESJA 25 x 15/ 35 x 15/ 45 x 15

DO OCENY TYCH POROGESJI POTRZEBUJE AKTUALNE MAKSY.
POMIESZALES DWA SPOSOBY 15 10 5 .. LEPIEJ ROB ALBO TAK ALBO OWAK!

sciaganie drazka gornego wyciagu do klaty - NA LUZIE - nie pamietam ile kg, ale co seria dodawalem sztabe.
prostowanie ramion - NA LUZIE - tez wyciag i tez sztaba co serie
uginanie ramion - NA LUZIE - 15 x 15/ 20 x 15/ 25 x 15
TUTAJ OK!

Zgodnie z tym co napisales mialy byc 2 serie rozgrzewkowe i 1 max.
TAK, ALE SADZILEM ZE ROBISZ TA DRUGA WERSJE, BEDE MUSIAL NAPISAC ODDZIELNEGO POSTA ZEBY SIE WYJASNILO BO WIELU LUDZI PYTA O TAMTA..

Wtorek juz wkleilem wczesniej.
Zaznaczam jeszcze raz, ze trening jest skopiowany z twojego postu - alternatywne progresje 15-10-5
Czekam na komenatrz i dodatkowy o******l

KOPII TU NIE WIDZE W PROGRESJACH.

PODAJ MAKSY W CZTERECH PODST CWICZENIACH!

Musze tez zniknac od kompa na 20-30 minut, ale potem wracam.

BEZ POSPIECHU, JESZCZE ZA WCZESNIE BY MOWIC O ZAWALENIU SPRAWY.

DO 26 MARCA 2011 MAM URLOP.

1)Spiesz sie powoli! 2)Masa Podstawa sily, sila podstawa treningu na mase! 3)Naturalny ruch=wiekszy Ciezar!

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 1529 Wiek 34 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 9814
Jesli chodzi o maksy to:
lawka plasko - 70 max na 15 powt.
wyciskanie od czubka glowy 45 max na 15 powt.
przysiad
mc 100 max x 15 - tyle na bank zrobie chyba ze bede wykonywal mc przed przysiadem.

Co do hiita to wykonuje w dni nietreningowe, narazie po 6 min.
Mam zamair dojsc do 15 min, ale to inna kwestia.
Dobra pojade na bilansie +100. - dieta

Co do treningu wtorek 1 15 powt.
Przysiady 50-70-90 x 15 PROGRESJA
Mc 55- 70 - 90 x 15 PROGRESJA
lydki ala arnold z kumplem na plechach x 15 NA LUZIE
przedramie na krzywce x 15 NA LUZIE
brzuch x 15- masakra dawno nie robilem NA LUZIE

Co do treningu w poniedzialek 1 15 powt. zle byly wykonywane progresje na klatke i barki ?
Spadam do supermarketu uzpelnic lodówe
Czekam na dalsze wskazówki
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
WODYN TRENING
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 14936 Wiek 37 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 31442
Jak sie pytam o max to chodzi o max mozliwy ciezar.... a Ty mi tu na 15 powt rzucasz..

DO 26 MARCA 2011 MAM URLOP.

1)Spiesz sie powoli! 2)Masa Podstawa sily, sila podstawa treningu na mase! 3)Naturalny ruch=wiekszy Ciezar!

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 1529 Wiek 34 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 9814
dobra dobra
klata 105
mc 170
wycisk na barki - konczylem 3 powtorzenia na 65 - takze te 70 powinienem wypchnac
przysiad - teraz pewnie kolo 140
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
WODYN TRENING
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 14936 Wiek 37 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 31442
klata 105
A: 50 60 70 80 ...
B: 55 65 75 85 ....

mc 170
A: 90 100 110 120 130 ....
B: 85 95 105 115 125 135 ...

wycisk na barki - konczylem 3 powtorzenia na 65 - takze te 70 powinienem wypchnac
A: 35 40 45 50 ...
B: 37,5 42,5 47,5 52,5 ...

przysiad - teraz pewnie kolo 140
A: 70 80 90 100 ....
B: 75 85 95 105 ....

DO 26 MARCA 2011 MAM URLOP.

1)Spiesz sie powoli! 2)Masa Podstawa sily, sila podstawa treningu na mase! 3)Naturalny ruch=wiekszy Ciezar!

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 1529 Wiek 34 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 9814
Chyba juz wiem o co kaman
Dla przykladu - moze znowu sie myle.
klata- 105 max.
50.60.70.80...
Czyli na kazdych powtorzeniach, niewazne czy to 15,10, 5 zaczynam od zalozonych wyzej ciezarow i wale az do skutku, tak zeby przebic granice swoich maksów ?
np. wyciskam 70 kg x 15 - moze uda sie wycisnac 80 kg x 15- o to biega w tym treningu ?

wykonuje tyle serii ile tylko zdolam ????
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
WODYN TRENING
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 14936 Wiek 37 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 31442
Tak ale ostatnia powinna byc w przyzwoitym przedziale:

15: 12-15p

10: 7-10p

5: 2(3)-5p

Pierwsze 15 i 10 dosc lajtowo, bez porywania sie na ciezary...

PS: czemu tam nie zadasz tych pytan, tylko tutaj???

DO 26 MARCA 2011 MAM URLOP.

1)Spiesz sie powoli! 2)Masa Podstawa sily, sila podstawa treningu na mase! 3)Naturalny ruch=wiekszy Ciezar!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Cluster, HST

Następny temat

problem z progresja dla "15"