SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

HST + HIIT + Gainer Kreatyna i Dextroza

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 780

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 19
Witam!
Mam w planie za dwa tygodnie zacząć robić trening HST (Teraz pomiary). Od dziecka mam świetną przemiane materii przez co zawsze trudno mi było zrobić masę. Dodatkowo mam też bardzo słabą kondycję i kolega polecił mi trening interwałowy. Poczytałem troche i 3 dni temu zacząłem wykonywać HIIT. Popełniłem kilka błędów - robiłem go rano na czczo i przez 3 dni pod rząd. Ale to co zauważyłem już po 3 dniach to poprawa kondycji i z 4 razy zwiększona ilość spożywanych pokarmów, naprawdę cały dzień mógłbym tylko i wyłącznie jeść, więc jak najbardziej chcę ten trening kontynuować. Zależy mi właśnie na zbudowaniu masy i poprawie kondycji bo spalać to i tak nie mam czego :D. Kilka dni temu kupiłem też 2 opakowania monohydratu kreatyny BioTecha po 300g jedno, Dextroze 1000g ActivLaba i mam ponad 100zł na jakiegoś Gainerka. No i tutaj mam kilka pytań:

1.Jeśli HST bym wykonywał co drugi dzień to kiedy robić HIIT, czy można w te same dni kiedy trening może po treningu, ile razy w tygodniu i o jakiej porze dnia? Serio źle jest na czczo rano, bo tak mi właśnie zaraz po obudzieniu pasuje, wtedy mam apetyt przez cały dzień, zwiększony metabolizm i łatwiej mi masę zrobić.
2.Czy do HIIT potrzebuję jakiś odrzywek etc?
3.Jak zażywać Kreatyne + Dextroze + Gainera, ile razy dziennie. Można kreatyne zmieszać z gainerem i dextroza i takiego koktajla pić przed i po treningu, jak Wy to widzicie?
4.Jak wygląda suplementacja w dni wolne od HST?
5.Jakiego gainera polecacie za ok 100-150zł, mogę jeszcze dozbierać jak będzie trzeba. Może lepiej kupić jakieś fajne białko? Co sądzicie o Gainerze 2 od Vitalmaxa? Na allegro 10 kg kosztuje 300zł więc to nawet tanio.



Płeć: Mężczyzna

Wiek: 17

Waga: 70

Wzrost: 186

Cel treningowy: masa i kondycja

Staż treningowy na słowni: pół roku

Uprawiane inne sporty: brak

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): ławeczka, sztanga, sztangielki

Dieta: brak

Przeciwskaznania medyczne: brak

Zażywane suplementy: brak
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Znawca
Szacuny 40 Napisanych postów 3157 Wiek 26 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 30988
Na wszystkie pytania ktore zadales masz odpowiedzi na forum. Poczytaj...to nie boli

"Cudze mięśnie zawsze wydają się większe"

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 485 Wiek 26 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 26792
Po co Ci kreatyna przy stażu pół roku? Wyrzucanie pieniędzy w błoto. Gainer jest do uzupełniania braków w diecie, więc najpierw proponuje takową ułożyć. Zamiast HST lepszym wyjsciem było by FBW ew. split.
napisał(a)
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1677 Napisanych postów 42259 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 334848
jak chcesz budować mase a masz z tym problem to po co dodatkowy wydatek energetyczny w postaci hiit?

po co Ci suplementy i kreatyna jak nie masz diety?

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

redukcja czy masówka? (zdjęcia)

Następny temat

Magnez+b6

Jak radzić sobie z bezsennością? Wojciech Pasiut - ocena sylwetki 30.09-01.10.2017 IFBB DIAMOND CUP KATOWICE Suplementacja okołotreningowa Słodkiewicz vs Lech starcie weteranów Boostery testosteronu a badania hormonalne - dlaczego są ważne? Anna Nawrot - ocena sylwetki Trening siłowy - absurdalne teorie