SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Grzbiet - duży problem :/

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1078

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 68
Hej, tak czytam o tym grzbiecie i nie moge się zdecydowac jakie cwiczenia wykonywac. Chciałbym żeby ktoś mi napisał jakie najlepiej wykonywac. Ja myśle o takich:

-PODCIĄGANIE SZTANGI W OPADZIE(WIOSŁOWANIE
-PODCIĄGANIE SZTANGIELKI W OPADZIE(WIOSŁOWANIE)
-MARTWY CIĄG
-WZNOSY BARKÓW "SZRUGSY"

ale wiem że niektóre dają małe efekty. To mógłby któryś z panów mi pomóc? :) był bym wdzięczny i jak by można było to po ile serii danego cwiczenia. Dziękuje i czekam na odpowiedzi jakie mi proponujecie :) Z góry dzięki

djdjsdjdjdjshhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 166 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 4130
1.Podciąganie nachwytem.4s
2.Wiosłowanie sztangą w opadzie tułowia.3s
3.MC.4s
4.Szrugsy.4s



Zmieniony przez - Piotrek_-_ w dniu 2008-12-30 14:07:54
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 68
Ok, to czyli to co chciałem tylko sztangielki zmienic na podciąganie. Dziękuje :)
Czy moge na grzbiet cwiczyc 3 razy w tygodniu?
Ty też wykonujesz te cwiczenia?, bardzo dobre efekty są po takich? :)

djdjsdjdjdjshhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 166 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 4130
Jak będziesz cwiczyl sumiennie to i efekty bedą.Cwicz splitem 2x partia w tygodniu.
PZdr.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 68
A jak bym chciał w jednym dniu cwiczyc na grzbiet i na klate to będe mógł czy lepiej nie? Co mi o tym powiesz, można tak?

djdjsdjdjdjshhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 359 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 5927
Przedstaw swój plan treningowy całego tygodnia. Nie polecałbym ćwiczyć pleców 3 razy w tyg,bo więcej nie oznacza lepiej,nie ma regeneracji, chyba ze masz na myśli FBW gdzie liczba ćwiczeń, serii jest jak najbardziej przystosowana do cwiczenia 3xtyg
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 39 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 206
Hej a jakie mi proponujecie cwiczenia jeżeli nie mam drążka? :/ Czy jak bym robił te cwiczenia które podał Piotrek oprócz podciągania nachwytem to dało by to coś? Albo moze mozna zastąpic to innym cwiczeniem, co mi proponujecie??
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 359 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 5927
tak oprócz wiosłowania sztangą, jako kolejne ćwiczenie możesz jeszcze dać wiosłowanie sztangielką jednorącz
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 90 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1748
Jaki masz staż treningowy wogóle napisz coś więcej o sobie to Ci postaram się pomóc
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 39 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 206
Do KrzychuWsP

A więc tak:
do grzbietu mam sztange, hantelki, ławeczke a drążka własnie nie mam i dlatego zapytałem.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 39 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 206
Do przecietnego

Czyli chodzi ci o podciaganie sztangielki w opadzie? O to co tam poldus napisał. Pytam dla pewności bo dopiero sie zapoznaje z tym wszystkim
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Kreatyna...Jak i ile brać??

Następny temat

Pomoc w ułożeniu 3 dniowego planu treningowego . na każdy dzień po kolei.

“The Biggest Loser” -71kg! Niezwykła przemiana Australijczyka “The Biggest Loser” -71kg! Niezwykła przemiana Australijczyka Ksylitol - właściwości, zastosowanie. Czy dodawać cukier brzozowy do posiłków? Ksylitol - właściwości, zastosowanie. Czy dodawać cukier brzozowy do posiłków? Anna Miszczyszyn-Józwa - ocena sylwetki Anna Miszczyszyn-Józwa - ocena sylwetki Trening intuicyjny, czym jest i jakie są najczęstsze błędy? Trening intuicyjny, czym jest i jakie są najczęstsze błędy? Czy kulturystyka szkodzi sercu? Czy kulturystyka szkodzi sercu?  Kulturyści, którzy twierdzą, że są naturalami Kulturyści, którzy twierdzą, że są naturalami Split, dla kogo przeznaczony jest trening dzielony? Split, dla kogo przeznaczony jest trening dzielony? Piotr Zieliński - ocena sylwetki Piotr Zieliński - ocena sylwetki