SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Grudki w Cell Pump

temat działu:

NUTRIFARM&OLIMP

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3119

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1073 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 14855
Witam mam pytanie czy jest jakas mozliwosc ze zamkniety cell pump by zlapal troche wilgoci? Otworzylem dzisiaj puszke kupiona od kumpla byla zamknieta stala u niego w szafie prawie 3 miechy. Patrze a tam grudki pokruszylem je latwo poszlo no i przy sciankach sa ale tez sie krusza.

OCB


Zmieniony przez - CZB w dniu 2006-11-09 18:11:18

PODSUMOWANIE TEST: Fitness Authority KA GJL + KA + VITARGO by CZB -> http://*******/18cq 

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Fuckmaster ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 198 Napisanych postów 31902 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 94077
ale byl zgrzany membrana czy tylko zamkniety poprzed zakrecenie wieczka
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1073 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 14855
zgrzany

PODSUMOWANIE TEST: Fitness Authority KA GJL + KA + VITARGO by CZB -> http://*******/18cq 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 249 Napisanych postów 41358 Wiek 235 dni Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 126098
przy jabczalnie wilgoc nie jest tak zabojcza jak przy mono
wiec nawet jesli troche chwycilo (moze kolega testowal wypornosc puszki ) to nic sie nie stalo :D
rosnij zdrowo :D

TWORCA ALTERNATYWNEJ DROGI (i nie tylko) - zaprasza do dzialu NUTRIFARM
i lektury magazynu PERFECT BODY http://www.perfectbody.pl

Dieta JEM / NIE JEM pozwala na wiecej !
http://www.sfd.pl/JEM_/_NIE_JEM_dieta_by_Biniu_oficjalny_watek_Q&A_Patrz_str_1-t931736.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1073 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 14855
sprawdzilem juz na forum biogenixa i czesto takie cos sie zdarza moze to przez ta metke

dzieki jak wykupie abona to wynagrodze

PODSUMOWANIE TEST: Fitness Authority KA GJL + KA + VITARGO by CZB -> http://*******/18cq 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Fuckmaster ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 198 Napisanych postów 31902 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 94077
o biniu skoro jestes to wytlumacz bo czytalem czytalem i nie kminie czegos ->

skoro sie mowi ze mono jak dostanie wilgosc to zmeinia sie w nieaktywna kreatynine...
ale przecie te 2 formy przechodzą w organizmie caly czas w siebie wiec co za roznica co dostarzymy. org dostaje energie z ropadu fosfokreatyniny przecie nie ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Charon ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 118 Napisanych postów 5388 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 111118
Z tego co ja wiem, to kreatyna jest metabolizowana do kreatyniny, nie na odwrót. A źródłem energii jest fosfokreatyna, nie fosfokreatynina

Beatus, qui prodest, quibus potest

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Fuckmaster ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 198 Napisanych postów 31902 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 94077
no moze literowka mialo byc ze fosfokreatyna rozpada sie (org ma energie) do kreatyniny, ale przechodzi spowrotem w fosforan dzieki uzyskanej energii z rozpadu ATP,a powstaly z ATP -> aDP przechodzi znowu w a-trój-f dzieki energii z oddychania komorkowego ...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Charon ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 118 Napisanych postów 5388 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 111118
Wymiana grupy fosforanowej jest możliwa między fosforanem kreatyny i kreatyną i jest reakcją odwracalną. Zamiana fosfokreatyny w kreatyninę jest nieodwracalna. Jest to już odpad, który jest usuwany przez nerki.

Beatus, qui prodest, quibus potest

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Fuckmaster ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 198 Napisanych postów 31902 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 94077
poszperam w księgach jeszcze moze wynajde jakas recepture
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 56 Napisanych postów 10990 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 88360
spokojnie mozesz jesc, takie nietrwale grudki nie sa niczym zlym, to nawet moze nie byc wilgoc bo ona z pewnoscia by zrobila trwalsze grudy...wg mnie to jest po prostu zbity proszek Cp.

Pozdrawiam
misoo

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Różne propozycje porcji na opakowaniu Cell Pump?

Następny temat

Kreatyna+L+glutamina+Tauryna??jak stosowac...?