SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Grając w piłkę nożna branie kreatyny ? - Skutki

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1016

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

19

Waga

68

Wzrost

182

Staż treningowy

w domu ćwiczę od kilku miesięcy, w piłkę gram 6 lat.

Obwód pasa

80

Obwód klatki piersiowej

93

Obwód uda

50

Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często)

Piłka nożna 4-5 treningów w tygodniu + mecze. Jazda na rowerze ( do szkoły + na treningi ) dziennie 12km

Ograniczenia żywieniowe (uczulenia, choroby)

brak.

Stan zdrowia

bardzo dobry

Preferowane formy aktywności fizycznej

piłka nożna

Stosowane wcześniej diety (rozklad białko/ węglowodany/ tłuszcze)

brak.

Wrażliwość na stymulanty

brak.

Możliwosci finansowe

do 70zł

Cel/problem/opis

zwiększenie siły i masy mięśniowej / nie chcę stracić szybkości i wyskoku
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 67
Witam, mam pytanie. Mam 19 lat, gram w piłkę nożna w klubie. Treningi mam 4-5 razy w tygodniu + w sobotę mecze. W domu ćwiczę ogólnie rozwój ciała ( Pompki, ćwiczenia z hantlami, drążek ) Zastanawiam się żeby zacząć brać kreatynę w celu zwiększenia mięśni oraz siły ( głównie bicepsy i klatka )
czytałem że w miesiąc można przydać od 3-6 kg stosując kreatynę.
I tu moje pytanie : Gdybym zaczął brać kreatynę to czy to odbije się na mojej grze ? Chodzi mi o to czy będę wolniejszy ( zakładając że przybiorę 3kg masy mięśniowej ) Czy będzie to duże obciążenie dla moich nóg i ogólnie dla organizmu czy wręcz przeciwnie, szybkość zostanie ta sama, a będę stać mocniej na nogach.