logo
zamknij zamknij

Gotowe diety dla każdego.

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 14081

0 5 0
napisał(a)
squixy
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 1551 Wiek 26 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 8809
Z racji tego, że od założenia poprzedniego tematu z gotowymi dietami moja wiedza na temat żywienia w mniejszym, bądź większym stopniu wzrosła, postanawiam założyć nowy wątek z dopieszczonymi planami żywieniowymi.
Nie podaje gramatury i wartości odżywczych bo każdy musi obliczyć swoje zapotrzebowanie i zdecydować się czy będzie to dieta redukcyjna czy masowa.

Ogólny schemat diety zbilansowanej:

1. Śniadanie: węglowodany (niski + wysoki IG) + białka + tłuszcze + warzywa
2. II Śniadanie: węglowodany (niski IG) + białka + tłuszcze + warzywa
3. Przedtreningowy: węglowodany (niski IG) + białka

TRENING

4. Potreningowy: węglowodany (wysoki IG) + białka
5. Kolacja: białka + tłuszcze + warzywa



Przykładowy jadłospis I:

1. Śniadanie:
- Płatki owsiane
- Owoce
- Orzechy / Migdały
- WPC

2. II Śniadanie:
- Chleb razowy
- Szynka z piersi: indyka lub kurczaka / Jaja
- Masło
- Warzywa

3. Przedtreningowy:
- Ryż brązowy
- Pierś z kurczaka
( - oliwa z oliwek
- Warzywa )*

TRENING

4. Potreningowy:
- Kasza kuskus
- Schab

5. Kolacja:
- Twaróg / serek wiejski / Jaja
- Olej lniany
- Warzywa



Przykładowy jadłospis II:

1. Śniadanie:
- Jajecznica
- Pieczywo razowe
- Oliwa z oliwek
- Warzywa

2. Przedtreningowy:
- Kasza gryczana
- Chuda wołowina
( - oliwa z oliwek
- warzywa )*

TRENING

3. Potreningowy:
- Ryż biały
- Mięso z piersi indyka

4. Obiad:
- Łosoś / Makrela
- Warzywa

5. Kolacja:
- Twaróg / Serek wiejski
- Orzechy / Migdały
- Warzywa



Przykładowy jadłospis III:

1. Śniadanie:
- Jajecznica
- Oliwa z oliwek
- Warzywa

2. II śniadanie:
- Pieczywo razowe
- Szynka z piersi indyka lub kurczaka
- Masło
- Warzywa

3. Obiad:
- Łosoś / Makrela
- Warzywa

4. Przedtreningowy:
- Makaron pełnoziarnisty
- Chuda wołowina
(- Warzywa
- Orzechy / Migdały)*

TRENING

5. Kolacja:
- Ryż brązowy
- Owoce
- Jogurt naturalny
- WPC

*gdy trening późno po posiłku.


Zmieniony przez - squixy w dniu 2010-09-08 22:20:05
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
mike_dtk
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 151 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1264
a nie lepiej rozbić to na 6 posiłków? w 3jadlospisie weglowodany na noc? ciezko potem zasnac :p pozdrawiam

___________________________
no pain no gain

napisał(a)
squixy
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 1551 Wiek 26 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 8809
WW na noc, dlatego że po treningu i muszą być, a że trening późno to tak wychodzi.

Jak tobie jest trudno zasnąć po węglach to się dziwie bo niektórzy stosują ww na noc aby lepiej zasnąć i spać.

Możesz sobie rozbić i na 8 posiłków jak nie masz obowiązków tylko jeść co godzinę. Ludzie mają problem ze zjedzeniem czterech.
napisał(a)
Detoxik
Znawca
Szacuny 29 Napisanych postów 3154 Wiek 30 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 24717
Ja jak jestem jakis lekko zmęczony ogolnie i najem się węgli to tak jakby mi dali głupiego jasia w szpitalu - totalny odlot

Raz na 2-3 miechy warto taki temat dać.
napisał(a)
goku2
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 7
z diety skorzystam coś tam wybiorę ale ta dieta bardziej dla kulturysty ja trenuje dla przyjemności :) ale z korzystam dzięki

jestem goku chce się upodobnić do niego wiem że istnieje ale ważne że chce :P

napisał(a)
squixy
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 1551 Wiek 26 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 8809
napisał(a)
goku2
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 7
wiem skorzystam każdy pewnie skorzysta ale jak dla mnie bardziej dla kulturysty,ale jest spoko :) jak by dało się dać ocenę to bym dał 10/10 :)

jestem goku chce się upodobnić do niego wiem że istnieje ale ważne że chce :P

napisał(a)
Dobuch66
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 50
a jak to wygląda z ilością produktów w każdym z posiłków? Wiem, że to sprawa indywidualna, ale i tak za bardzo nie wiem ile byłoby wskazane.
napisał(a)
squixy
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 1551 Wiek 26 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 8809
napisał(a)
Darrak
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 1332 Wiek 32 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 8007
No i właśnie tutaj pojawia sie to , o czym pisałem w poprzednim Twoim poście " dieta gotowiec"

Każdy dzień jest walką
-BLOG
http://www.sfd.pl/Darrak_Moja_Walka:_-t653614.html



Jeśli moja rada była pomocna możesz odwdzięczyć sie sogiem

napisał(a)
Pawel03216
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 101
Witam!!!
Jestem tutaj z prośbą. Czy znalazłby się ktoś kto ułożyłby kolejność wyżej wymienionych przez "squixy" posiłków jeżeli przed treningiem występowałby tylko jeden posiłek jako śniadanie.
Dodam, że wstaje ok 12 godziny w południe po nocce. Po pierwszym posiłku siłownia miedzy 13 a 14:30. Nocka w godzinach 21 do 4 rano.
Proszę o jakiekolwiek sugestie.

Pawel03216

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

dieta do oceny ;))

Następny temat

Siemie lniane - jak jesc?

BPA - jak sami się trujemy i jak z tym walczyć?

Przysiad jednonóż na suwnicy Smith z kierowaniem nogi do środka - sposób na szybką kontuzję

Leksykon suplementacji: witamina C

Ostateczna decyzja Akopa!

TOP 10 najlepszych pośladków polskich fitnessek

Czy słodziki są bezpieczne dla dzieci?

16.09.2017 „KAMIENNA RZEŹBA 2017” W STRZEGOMIU - WYNIKI

Marihuana: testosteron, zdrowie – a mięśnie