SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Gotowe diety dla każdego.

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 14192

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 1551 Wiek 26 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 8809
Z racji tego, że od założenia poprzedniego tematu z gotowymi dietami moja wiedza na temat żywienia w mniejszym, bądź większym stopniu wzrosła, postanawiam założyć nowy wątek z dopieszczonymi planami żywieniowymi.
Nie podaje gramatury i wartości odżywczych bo każdy musi obliczyć swoje zapotrzebowanie i zdecydować się czy będzie to dieta redukcyjna czy masowa.

Ogólny schemat diety zbilansowanej:

1. Śniadanie: węglowodany (niski + wysoki IG) + białka + tłuszcze + warzywa
2. II Śniadanie: węglowodany (niski IG) + białka + tłuszcze + warzywa
3. Przedtreningowy: węglowodany (niski IG) + białka

TRENING

4. Potreningowy: węglowodany (wysoki IG) + białka
5. Kolacja: białka + tłuszcze + warzywa



Przykładowy jadłospis I:

1. Śniadanie:
- Płatki owsiane
- Owoce
- Orzechy / Migdały
- WPC

2. II Śniadanie:
- Chleb razowy
- Szynka z piersi: indyka lub kurczaka / Jaja
- Masło
- Warzywa

3. Przedtreningowy:
- Ryż brązowy
- Pierś z kurczaka
( - oliwa z oliwek
- Warzywa )*

TRENING

4. Potreningowy:
- Kasza kuskus
- Schab

5. Kolacja:
- Twaróg / serek wiejski / Jaja
- Olej lniany
- Warzywa



Przykładowy jadłospis II:

1. Śniadanie:
- Jajecznica
- Pieczywo razowe
- Oliwa z oliwek
- Warzywa

2. Przedtreningowy:
- Kasza gryczana
- Chuda wołowina
( - oliwa z oliwek
- warzywa )*

TRENING

3. Potreningowy:
- Ryż biały
- Mięso z piersi indyka

4. Obiad:
- Łosoś / Makrela
- Warzywa

5. Kolacja:
- Twaróg / Serek wiejski
- Orzechy / Migdały
- Warzywa



Przykładowy jadłospis III:

1. Śniadanie:
- Jajecznica
- Oliwa z oliwek
- Warzywa

2. II śniadanie:
- Pieczywo razowe
- Szynka z piersi indyka lub kurczaka
- Masło
- Warzywa

3. Obiad:
- Łosoś / Makrela
- Warzywa

4. Przedtreningowy:
- Makaron pełnoziarnisty
- Chuda wołowina
(- Warzywa
- Orzechy / Migdały)*

TRENING

5. Kolacja:
- Ryż brązowy
- Owoce
- Jogurt naturalny
- WPC

*gdy trening późno po posiłku.


Zmieniony przez - squixy w dniu 2010-09-08 22:20:05
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 151 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1264
a nie lepiej rozbić to na 6 posiłków? w 3jadlospisie weglowodany na noc? ciezko potem zasnac :p pozdrawiam

___________________________
no pain no gain

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 1551 Wiek 26 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 8809
WW na noc, dlatego że po treningu i muszą być, a że trening późno to tak wychodzi.

Jak tobie jest trudno zasnąć po węglach to się dziwie bo niektórzy stosują ww na noc aby lepiej zasnąć i spać.

Możesz sobie rozbić i na 8 posiłków jak nie masz obowiązków tylko jeść co godzinę. Ludzie mają problem ze zjedzeniem czterech.
napisał(a)
Znawca
Szacuny 29 Napisanych postów 3154 Wiek 30 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 24717
Ja jak jestem jakis lekko zmęczony ogolnie i najem się węgli to tak jakby mi dali głupiego jasia w szpitalu - totalny odlot

Raz na 2-3 miechy warto taki temat dać.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 7
z diety skorzystam coś tam wybiorę ale ta dieta bardziej dla kulturysty ja trenuje dla przyjemności :) ale z korzystam dzięki

jestem goku chce się upodobnić do niego wiem że istnieje ale ważne że chce :P

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 1551 Wiek 26 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 8809
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 7
wiem skorzystam każdy pewnie skorzysta ale jak dla mnie bardziej dla kulturysty,ale jest spoko :) jak by dało się dać ocenę to bym dał 10/10 :)

jestem goku chce się upodobnić do niego wiem że istnieje ale ważne że chce :P

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 50
a jak to wygląda z ilością produktów w każdym z posiłków? Wiem, że to sprawa indywidualna, ale i tak za bardzo nie wiem ile byłoby wskazane.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 1551 Wiek 26 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 8809
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 1332 Wiek 32 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 8007
No i właśnie tutaj pojawia sie to , o czym pisałem w poprzednim Twoim poście " dieta gotowiec"

Każdy dzień jest walką
-BLOG
http://www.sfd.pl/Darrak_Moja_Walka:_-t653614.html



Jeśli moja rada była pomocna możesz odwdzięczyć sie sogiem

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 101
Witam!!!
Jestem tutaj z prośbą. Czy znalazłby się ktoś kto ułożyłby kolejność wyżej wymienionych przez "squixy" posiłków jeżeli przed treningiem występowałby tylko jeden posiłek jako śniadanie.
Dodam, że wstaje ok 12 godziny w południe po nocce. Po pierwszym posiłku siłownia miedzy 13 a 14:30. Nocka w godzinach 21 do 4 rano.
Proszę o jakiekolwiek sugestie.

Pawel03216

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

dieta do oceny ;))

Następny temat

Siemie lniane - jak jesc?

Kai Greene w nowej odsłonie Kai Greene w nowej odsłonie Kreatyna, czy potrzebuje wsparcia transporterów? Kreatyna, czy potrzebuje wsparcia transporterów? Robert Burneika wróci na scenę! Robert Burneika wróci na scenę! Nietolerancje pokarmowe - rodzaje i diagnostyka Nietolerancje pokarmowe - rodzaje i diagnostyka Jak rosną mięśnie? Jak rosną mięśnie? Jakie pralinki jeść na diecie? Jakie pralinki jeść na diecie? Poizometryczna relaksacja mięśni, sposób na szybkie rozciąganie Poizometryczna relaksacja mięśni, sposób na szybkie rozciąganie Alicja w krainie szampana Alicja w krainie szampana