SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Gofry dla pakerów

temat działu:

Kuchnia SFD

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 72588

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10670 Napisanych postów 44706 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Gofry dla pakerów

Skład:
150 g owsianych
3 jaja
2 łyżki kakao rozpuszczalnego
2-3 łyżeczki cynamonu

Płatki mielimy na mąkę. Wsypujemy do miski razem z cynamonem i kakao. Wybijamy jaja, żółtka osobno od białek. Białka ubijamy na pianę, i wraz z żółtkami wlewamy do miski. Mieszamy, dolewając stopniowo wodę, aby konsystencja była odpowiednia (masa ma być trochę gęstsza niż ciasto naleśnikowe).
Rozgrzewamy gofrownicę lub jak ktoś nie ma, to patelnie i pieczemy/smażymy.

Podawać z dżemem, owocami, albo bitą śmietaną (wersja dla ostrych masowców )





BTW:
WW: 95g (dodatki typu dżem nie wliczone)
B: 37 g (z tego 20 g zwierzęce)
T: 26 g
Kcal: ok. 770

Pozdrawiam

Zmieniony przez - studensky w dniu 2008-10-19 08:45:42
2
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 4922 Wiek 25 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 21884
Haha za***isty przepis Zrobię se na patelni bo nie mam gofrownicy i wersję dla ostrych masówców Sogacz jak wejdzie bo za to się nalezy

Jedz synku jedz, bo czasem grama brakuje do kilograma

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10670 Napisanych postów 44706 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Wersja dla ostrych masowców najsmaczniejsza
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 25 Napisanych postów 1741 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 57627
Chyba jedyna rzecz jaka uda mi się wcisnąć na śniadanie.

Lece w tym tygodniu po gofrownice

SOG leci.

We ride together We die together. Bad Boys for life

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 95 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 5656
hm zastanawiam sie jak by smakowalo jakbym dal 4 jaja i 125g owsianych :P bo tyle mam sniadania ;] i w ogole jak to usmaze to normalnie liczyc przed obrobka bialko z jaj itd? ;) pozdro ! jak bedzie dobre to tez gofrownice trza by kupic :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 26 Napisanych postów 4524 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 33482
tak wszystko liczysz przed obrobka pozdro

ps. wlasnie robie te gofry zobaczymy jak wyjda

Zmieniony przez - zaglebieSC w dniu 2008-11-08 09:47:29
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 15 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 201
Ja pracuje na stanowisko z goframi ;)

I tu moje pytanie .. jade na mase i czy zdrowo mi wcinać takie gofry ;)? czy raczej unikać ?

Ciasto :

Woda
Olej
Cukier
Ciasto w proszku

A na gofra już duzy wybór 'słodkości'

?

Matt Hughes

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10670 Napisanych postów 44706 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Twoja wersja raczej odpada.

Ciasto z proszku to
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 15 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 201
Edit : Czyli pozostaje mi tylko przyrządzanie gofrów ;d
dzięki.

Matt Hughes

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 203 Wiek 25 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1200
mogę tę gofry wsuwać na kolacje?

Trening czyni mistrza !

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10670 Napisanych postów 44706 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
niezabardzo
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Najlepszy shake po treningu!

Następny temat

Pierś w sosie cebulowym