SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Godziny i skład posiłków oraz twaróg jako źródło białka?

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1974

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10613 Napisanych postów 43224 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
Powiem krótko twaróg półtłusty rano po przebudzeniu i twaróg chudy przed snem? Moja dieta powinna składać się przede wszystkim z węglowodanów i białka (ale nie w takich ilościach jak kulturyści czy ciężarowcy), jestem siatkarzem, także nie chcę masy lecz rzeźby, wytrzymałości, dynamiki itd.(wiecie chyba o co chodzi). Ale tak jak mówiłem, przede wszystkim białko, które jest niezbędne do wzrostu organizmu i budowania mięśni. Jakieś inne warianty? Nie mam żadnej specjalnie określonej diety, po prostu staram się pilnować tego co jem, odżywiam się zdrowo i tyle.

Posiłki :
1. ŚNIADANIE (7:00 - 7:30) - głównie węglowodany i białko, często w postaci jajka na twardo, jajecznicy bądź musli + 250g twarogu półtłustego

2. DRUGIE ŚNIADANIE (10:35 - 10:50) owoc, warzywo, jogurt, kanapki bo to w szkole

3. OBIAD - (15:30 - 16:00) wszystko

4. PODWIECZOREK - (18:00 - 18:30) owoc, warzywo, jogurt

5. KOLACJA - (19:30 - 20:00) przede wszystkim białko + 250g twarogu chudego

Czy godziny posiłków i mniej więcej założenia co do ich składu są dobre czy mogą być lepsze? Ostatni posiłek zjadam na około 2,5 - 3h przed snem.

I jeszcze bardzo ważne pytanie, treningi siatkówki mam w godzinach wieczornych (19:30 i dwa razy o 20:00) i nie wiem do końca jak tutaj z posiłkiem postępować? Jeść ostatni posiłek dnia przed treningiem, a po treningu jakiś owoc czy ten twaróg czy przed treningiem jako podwieczorek, a po treningu ostatni obfity posiłek dnia (tylko, że byłoby to o godzinie 22:00 także już późno, za późno).

Zmieniony przez - f0recast w dniu 2013-01-13 14:08:51
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 133 Napisanych postów 20191 Wiek 5 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 69241
Witam.
Jeśli szukasz indywidualnych porad, diety opracowanej precyzyjnie dla Ciebie przez naszych dietetyków oraz treningu przygotowanego przez naszych trenerów personalnych to skorzystaj z tej oferty.

Nasi specjaliści przygotują wszystko za Ciebie i specjalnie dla Ciebie

http://potreningu.pl/plany/strefa-mezczyzny

Pozdrawiam.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 2343 Wiek 29 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 348720
Zobacz sobie jak wyglądają diety ludzi w tym dziale i rozpisz coś podobnego, z zapotrzebowaniem, wagą i ilością produktów i z obliczeniami.
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 363 Napisanych postów 8676 Wiek 37 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 130649
wegle i białka to nie są jedyne makroskładniki. brakuje b. ważnych, zdrowych tłusczczów, warzyw

Stop wishing start doing

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jak długo jeszcze minusowe kcal?

Następny temat

Carbo i gryf lekko lamany

Katarzyna Dudek - ocena sylwetki Katarzyna Dudek - ocena sylwetki TOP 10 bicepsów w historii TOP 10 bicepsów w historii Zakwasy - czy trenować? Zakwasy - czy trenować? Warsztat: biceps i triceps HIPERTROFIA! Warsztat: biceps i triceps HIPERTROFIA! Tamara Szczęśniak - ocena sylwetki Tamara Szczęśniak - ocena sylwetki Przerwa od kreatyny, czy jest konieczna? Przerwa od kreatyny, czy jest konieczna? Insulina w kulturystyce -  debata Insulina w kulturystyce - debata Jakie wafelki wybrać na diecie? Jakie wafelki wybrać na diecie?