Wysłana - 17 lipca 2005 20:09 Przeniesiony przez Marcin_VB z działu 'Uderzane'.
Sprawdź ile procent masz tłuszczu
Witam Panowie!!! Proszę pomóżcie mi , jak mam nauczyć się walczyć . Chcę być rozciągnięty , wywijać nogami "nad głowami", a co najważniejsze , chcę chodzić pewnie po ulicy Kiedy sobie pomysle , że mógłbym iść z dziewczyną po ulicy , a byle gówniarze by mi w******lili na jej oczach to mnie ch*j szczela , a z giwerą nie mam zamiaru chodzić. Także Fighterzy czuję się jak du**k , studiuję w Gorzowie Wlkp. a tam mają tylko Aikido, a to odpada bo nie urzywają nóg ,a za nim bym się tego nauczył , to po setnym dostaniu wpie**al , odechciało by mi się wszystkiego . Co Wy mi radzicie , co byście zrobili na moim miejscu. Chciałbym trenowac Krav mage, Combat, Kick boxing czy też judo...Nawiasem mówiąć kręcą mnie jednostki specjalne i w tym kierunku poszukuje jakiegoś klubu... Kiedy czytam Wasze artykuły ,to żal mi serducho ściska , że chodzicie to na ... Gdybyśmy się teraz wszyscy spotkali to byłbym między Wami szczylem , który nie umie zadać porządnego ciosu , na prawdę chcę to zmienić , ale nie wiem jak ! nauka z ksziążek i kaset odpada. Oczywiście nie chodzi mi tylko o bezpieczeństwo , chcę być fighterem tak jak Wy ,chce czuć te umiejętności , być z nich dumny , chcę żyć...Interesują mnie kluby w Gorzowie i z okolic...PRosze help me
Z dziesięciu wybiera się jednego. Z dziesięciu tysięcy jeden tysiąc."
Sun Tzu, chiński teoretyk wojskowości, VI w. p.n.e.
w Gorzowie masz dobry klub kyokushin karate kierowany przed Wlodzimierza Rója kyokushin to twardy styl pokopiesz sobie tam rozciagniesz sie i nauczysz sie bic poszukaj plakatow na miescie jak nic nie znajdziesz to spytaj w urzedzie miasta tam chyba maja takie informacje
Były moderator w Stylach Tradycyjnych Uderzanych i MMA oraz byly czlonek "Elity"
1121624107000
Wesoł_pl
Wysłana - 17 lipca 2005 22:45