Temat został odczytany 50373 razy

GUZEK NA JĄDRZE

zgłoś naruszenie
  • metanadren
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 5203
  • Na forum: 12 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 25305
  • Trenuje: z przerwami to z 10 lat bedzie %-)
Wyczuwam na lewym jądrze guzek, na prawym zas nic takiego nie czuje, czy pójść do lekarza pierwszego kontaktu po skierowanie na USG??

Żeby życie miało smaczek
raz omeczka
raz treniaczek
-1 1
1108866888000
zgłoś naruszenie
  • broker19
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 36
  • Na forum: 11 lat
  • LPA: 212
lepiej tego nie lekcewazyc udaj sie do lekarza jezeli nie wiesz co to jest bo pozniej moze byc powaznie pozdrawiam
daze do tego zeby byc wiekszym i silniejszym ale to nie wszystko co chce osiagnac siła lezy w słowie
-1 1
1108867024000
zgłoś naruszenie
  • cwaniak85
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 221
  • Na forum: 13 lat
  • LPA: 4214
koles do urologa z tym lec i to jak najszybciej bo mozesz miec problemy z tym
co by bylo gdyby...
1108891398000
zgłoś naruszenie
  • krates ZASŁUŻONY
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 1331
  • Wiek: 34 lat
  • Na forum: 14 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 15055
to najprawdopodobniej nic zlego. to glowa najadrza - struktura anatomiczna!
"Niemoc to piekło, moc to naiwność"
1108892718000
zgłoś naruszenie
  • RkW
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 2096
  • Na forum: 14 lat
  • LPA: 69576
meta a boli cie ten guzek i jakiej on jest wielkosci ??? i w ktorym miejscu na gorze jadra czy na dole??
Cytat roku by pio091: Ja mam 16 lat jestem w czasie cyklu metka jest cool ale musisz ją codziennie wypocić (zmniejsza skutki uboczne)
1108907579000
zgłoś naruszenie
  • metanadren
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 5203
  • Na forum: 12 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 25305
  • Trenuje: z przerwami to z 10 lat bedzie %-)
No wiec jak juz wspominalem, wyczuwam go tylko na lewym jadrze, jest on w tym miejscu w ktorym wychodzi nasieniowod i nic mnie nie boli, dzieki za powazne podejscie do tematu, macie wszyscy po sogu
Żeby życie miało smaczek
raz omeczka
raz treniaczek
-1 1
1108911937000
zgłoś naruszenie
  • Anonim
  • Pochwały:
  • Nagany:
ja tez cos takiego wyczuwałem okazało sie ze mam jakies żylaczki czy cós:)
ale do urologa idz przynajmniej ci sprawdzi dokłądnie jakie tam zmiany zaszły po kuracyjkach :P
-1 1
1108936305000
zgłoś naruszenie
  • cwaniak85
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 221
  • Na forum: 13 lat
  • LPA: 4214
jelsi to sie znajduje kolo nasieniowodu to mozelizwe ze masz zylaki ... ja tez mam i zyje narazie ale opercaja i tak mnie czeka :/ bo jak to lekarz stwierdzil moze byc problem z bezplodnoscia i na starosc z prostata moge miec powazne problemy ....wiec idz do urologa
co by bylo gdyby...
1108937440000
zgłoś naruszenie
  • artlite
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 5693
  • Na forum: 14 lat
  • LPA: 31085
Sorry, jestem tu przez pomylke. Guzek
.__._.__.__||_
/.__||.'__/|_-_|
..(_.||..|......||_
\_,_||_|.......\_/...:LIGHT!:.
1109385895000
zgłoś naruszenie
  • Roni_IFK
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 2930
  • Na forum: 13 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 13308
Meta, no i co to było?
Mój blog --> [[http://www.sfd.pl/temat175320/]
1123104415000
zgłoś naruszenie
  • piotreka
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 163
  • Na forum: 11 lat
  • LPA: 4207
tez mam na lewym, bylem u urologa i powiedzial ze to torbiel (nic strasznego) i jak chce to moze mi to wyciac. Pozniej powiedzial ze zobaczy co jest w srodku i odessal mi caly plyn z tej torbieli za pomoca strzykawki i igly dwunastki !!!!! Mowie wam, taki ból, że godzine zajelo mi dojscie ze szpitala na przystanek autobusowy, no i bolalo mnie jeszcze dosc mocno przez jakies 4 dni. Z operacji odrazu zrezygnowalem
-2 2
1123183031000