SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Funkcjonalna kulturystyka

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1958

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Na forum 195 dni Przeczytanych tematów 1185
Chce ulozyc plan zlozony z cwiczen silowych + cwiczen sprawnosciowych min. uderzenia młotem, wspinanie na line, prowler, spacer farmera, rzut pilka, lina itp..
Cel sylwetka (masa)
sprawnosc dodatek

sen 8h
suple kreatyna bialko witaminy i mineraly

info
staz ok 2lat
wiek 20
plaska 105x1 90x5 95x3
przysiad 80x20
mc 140x1
ohp 60x5

myslalem moze tak
pon push
wt pull
sr wolne
czw trening funkcjonalny
pt boks
sob legs

co myslicie???
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Szacuny 2777 Napisanych postów 48902 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 610007
Może być taki podział co prawda jednostek treningowych masz sporo ale jak micha będzie dobrana i sen to dasz radę.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Na forum 195 dni Przeczytanych tematów 1185
tylko mysle nad ulozeniem treningu funkcjonalnego. Ma sens co jednostke robic inny trening? czy ulozyc z 5/6 cwiczen i sie trzymac ich?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Na forum 195 dni Przeczytanych tematów 1185
Push
Płaska 4x3-5
Hantle skos + 4x8-10
Brama 3x12-15
OHP 4x3-5
Wznosy hantli 4x8-10
Trap 3 raise 3x12-15
Wyciskanie wąsko 4x6-8
Porecz Rep GOal

Pull
Drążek Rep GOal
Wioslo sztanga 4x8-10
Wiosło hantlami + Sciaganie drazka 3x10-12
Facepulls 4x10-12
Uginanie sztanga 4x8-10
Mlotki 4x10-12
Plank 3s

Legs
Przysiad 4x5-7
MC 4x5-7
Wykroki 3x6-8
Hip Thrust 3x8-10
Łydki 4x8-10
Uginanie nog na drazku 3x10-12
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Szacuny 2777 Napisanych postów 48902 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 610007
Co trening inny trening to nie jakiś schemat treningowy jednak trzeba zachować żeby jakoś monitorować postępy.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Na forum 195 dni Przeczytanych tematów 1185
Wiec jak radzisz??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Szacuny 2777 Napisanych postów 48902 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 610007
Jak to ma być trening faktycznie nazwijmy go "funkcjonalny" to w tych dniach push pull ograniczyłbym się do podstaw wileostawowych, a właśnie w ten jeden dzień dałbym jakieś ćwiczenia, które wymieniłeś wyżej. Ewentualnie jakiś trening zaporzyczony z crossfit.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Na forum 195 dni Przeczytanych tematów 1185
a np. jak uloze 2fbw cwiczenia zlozone silowe + 1 fbw funkcjonalny. bedzie jakikolwiek progres? moj cel to glownie wygladac a sprawnosc to dodatek.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Na forum 195 dni Przeczytanych tematów 1185
trenuje ok2lat
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Na forum 195 dni Przeczytanych tematów 1185
??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 593 Napisanych postów 11788 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 125319
to sylwetka przeważnie jest efektem ubocznym sprawności, a nie odwrotnie .....
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening 4 dniowy.