Temat został odczytany 7473 razy
  • Autor

    Figura gruszki - jak odchudzić uda, biodra i boczki ?

  • Villemo6
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 3
    • Na forum: 3 lata
    • LPA: 39

    Wysłano 22 marca 2011 18:15

    zgłoś naruszenie
    Witam, mam 160 cm wzrostu, ważę 49 kg, poziom tłuszczu w organizmie w normie (a nawet minus 2), mam tendencję do zatrzymywania wody w organizmie. Mój problem to odkładanie się tłuszczu w górnej partii ud, tuż pod pośladkami, szczególnie w wewnętrznej ich stronie, a także po stronie zewnętrznej (takie bryczesy) oraz w tzw. boczkach. Resztę ciała mam szczupłą, szczególnie górę (chude ramiona, ręcę, niewidoczny biust), chude nogi (łydki). Co zrobić, by pozbyć się tego nieznośnego nadmiaru tłuszczu tak żeby sylwetka stała się proporcjonalna?
  • Personal Trainer
    Martucca
    • Pochwały:4
    • Nagany:brak
    • Postów: 59087
    • Wiek: 9 lat
    • Na forum: 8 lat
    • Płeć: Kobieta
    • LPA: 223339
    • Status:Ekspert

    Wysłano 22 marca 2011 18:25

    zgłoś naruszenie
    Witaj

    Bardzo proszę, wypełnij ankietę, której wzór znajduje się w Regulaminie Działu oraz wklej zdjęcia sylwetki. Przy swoim wzroście ważysz bardzo mało, więc zastanawiam się, czy ten tłuszcz nie jest czasem widoczny tylko dla Ciebie

    Żeby odchudzić ze swoich "krągłości" gruszki muszą wychudzić górę ciała na amen, co nie wygląda estetycznie
    Istnieje natomiast inny, dużo zdrowszy sposób Trening siłowy. Dzięki odpowiednim ćwiczeniom z ciężarami możesz tak ukształtować sylwetkę, że z gruszki zamienisz się w klepsydrę
    Sama jestem gruszką i ćwicząc siłowo tak właśnie się przerobiłam. Kliknij w link w moim podpisie, znajdziesz tam zdjęcia
    BTW jestem niższa od Ciebie o 6cm i ważę 5kg więcej
    Zapraszam do współpracy - Indywidualny coaching online - kontakt dla klientek przez PW.


    Matka Chrzestna

    NIEDOCZAS mam

  • Villemo6
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 3
    • Na forum: 3 lata
    • LPA: 39

    Wysłano 27 marca 2011 20:04

    zgłoś naruszenie
    Faktycznie może niewiele ważę w stosunku do wzrostu, ale ta waga niestety nie jest rozłożona równomiernie. Jeśli już tyję, to prawie wyłącznie w udach, biodrach i pośladkach (nieco brzuch i tzw. boczki), natomiast góra pozostaje taka jak była. Słyszałam, że jazda na rowerze potrafi pomóc w wyszczupleniu ud. Moim celem byłoby zatem wyszczuplenie ud i bioder (przy tym zwalczenie cellulitu), a zwiększenie masy mięśniowej w ramionach. Tak, żeby proporcje wyrównać. Poniżej załączam ankietę:

    Wiek : 27
    Waga : 49 - 50
    Wzrost : 160 cm
    Obwód w biuście : 81 cm :/
    Obwód pod biustem : 75 cm
    Obwód talii w najwęższym miejscu : 71 cm
    Obwód na wysokości pępka : 80 cm
    Obwód bioder : 95 cm
    Obwód uda : uff 55 cm (w najszerszym miejscu tuż pod pośladkiem) i 41 cm (w najwęższym miejscu nad kolanem)
    Obwód łydki : 31 cm tylko
    W którym miejscu najszybciej tyjesz : uda, biodra
    W którym miejscu najszybciej chudniesz : ramiona, twarz, biust
    Uprawiany sport lub inne formy aktywności: (jak często) ostatnio ćwiczenia w domu na dolną część ciała (codziennie ok. 1 h)
    Co lubisz jeść na śniadanie: hehe najlepiej coś ciepłego. Zazwyczaj jem kanapki z chleba lub bułki, parówki, czasem jogurt
    Co lubisz jeść na obiad : przede wszystkim zupy, warzywa, sałatki, chińszczyznę, makarony
    Co jako przekąskę : batonik czekoladowy, "mleczne kanapki", desery mleczne
    Co jako deser : j.w.
    Ograniczenia żywieniowe : brak
    Stan zdrowia : dobry
    Preferowane formy aktywności fizycznej : taniec, ćwiczenia w domu, jazda na rowerze, rolkach
    Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : żadne
    Stosowane wcześniej diety : żadne
  • Personal Trainer
    Martucca
    • Pochwały:4
    • Nagany:brak
    • Postów: 59087
    • Wiek: 9 lat
    • Na forum: 8 lat
    • Płeć: Kobieta
    • LPA: 223339
    • Status:Ekspert

    Wysłano 29 marca 2011 00:04

    zgłoś naruszenie
    Jeśli już tyję, to prawie wyłącznie w udach, biodrach i pośladkach (nieco brzuch i tzw. boczki)

    No a myślisz, że jak ja tyję? Czy jakakolwiek gruszka?

    Wklej no zdjęcia sylwetki, bo ja na podstawie ankiety patologii żadnej nie widzę Ciekawi mnie natomiast stosunkowo szeroka talia w stosunku do masy ciała

    Zmieniony przez - Martucca w dniu 2011-03-29 00:06:12
    Zapraszam do współpracy - Indywidualny coaching online - kontakt dla klientek przez PW.


    Matka Chrzestna

    NIEDOCZAS mam

  • Villemo6
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 3
    • Na forum: 3 lata
    • LPA: 39

    Wysłano 01 kwietnia 2011 17:37

    zgłoś naruszenie


    Jest i zdjęcie... Jaki plan treningowy proponujesz na poprawę proporcji sylwetki?
  • Personal Trainer
    Martucca
    • Pochwały:4
    • Nagany:brak
    • Postów: 59087
    • Wiek: 9 lat
    • Na forum: 8 lat
    • Płeć: Kobieta
    • LPA: 223339
    • Status:Ekspert

    Wysłano 03 kwietnia 2011 11:13

    zgłoś naruszenie
    Powiem szczerze, że po takiej wadze spodziewałam się czegoś zupełnie innego Przy swoim wzroście ważysz BARDZO MAŁO. Jestem od Ciebie niższa, ważę więcej, a mam mniejsze wymiary Wniosek taki, że masz znikomą masę mięśniową.

    Jaki plan treningowy proponujesz na poprawę proporcji sylwetki?

    Siłownia Żaden specjalny plan, po prostu trening ogólno-rozwojowy na wszystkie partie mięśniowe.

    No i dieta, dieta, dieta! Na początek 1700kcal, 130g białka, 60g tłuszczu i 160g węglowodanów.

    Rozpisz sobie przykładową dietę i wklej do oceny.
    Zapraszam do współpracy - Indywidualny coaching online - kontakt dla klientek przez PW.


    Matka Chrzestna

    NIEDOCZAS mam