Temat został odczytany 9556 razy

Figura gruszki - jak odchudzić uda, biodra i boczki ?

zgłoś naruszenie
  • Villemo6
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 3
  • Na forum: 5 lat
  • LPA: 39
Witam, mam 160 cm wzrostu, ważę 49 kg, poziom tłuszczu w organizmie w normie (a nawet minus 2), mam tendencję do zatrzymywania wody w organizmie. Mój problem to odkładanie się tłuszczu w górnej partii ud, tuż pod pośladkami, szczególnie w wewnętrznej ich stronie, a także po stronie zewnętrznej (takie bryczesy) oraz w tzw. boczkach. Resztę ciała mam szczupłą, szczególnie górę (chude ramiona, ręcę, niewidoczny biust), chude nogi (łydki). Co zrobić, by pozbyć się tego nieznośnego nadmiaru tłuszczu tak żeby sylwetka stała się proporcjonalna?
1300814138000
zgłoś naruszenie
  • Martucca
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 59591
  • Wiek: 11 lat
  • Na forum: 10 lat
  • Płeć: Kobieta
  • LPA: 228104
Witaj

Bardzo proszę, wypełnij ankietę, której wzór znajduje się w Regulaminie Działu oraz wklej zdjęcia sylwetki. Przy swoim wzroście ważysz bardzo mało, więc zastanawiam się, czy ten tłuszcz nie jest czasem widoczny tylko dla Ciebie

Żeby odchudzić ze swoich "krągłości" gruszki muszą wychudzić górę ciała na amen, co nie wygląda estetycznie
Istnieje natomiast inny, dużo zdrowszy sposób Trening siłowy. Dzięki odpowiednim ćwiczeniom z ciężarami możesz tak ukształtować sylwetkę, że z gruszki zamienisz się w klepsydrę
Sama jestem gruszką i ćwicząc siłowo tak właśnie się przerobiłam. Kliknij w link w moim podpisie, znajdziesz tam zdjęcia
BTW jestem niższa od Ciebie o 6cm i ważę 5kg więcej
Matka Chrzestna

NIEDOCZAS mam

1300814739000
zgłoś naruszenie
  • Villemo6
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 3
  • Na forum: 5 lat
  • LPA: 39
Faktycznie może niewiele ważę w stosunku do wzrostu, ale ta waga niestety nie jest rozłożona równomiernie. Jeśli już tyję, to prawie wyłącznie w udach, biodrach i pośladkach (nieco brzuch i tzw. boczki), natomiast góra pozostaje taka jak była. Słyszałam, że jazda na rowerze potrafi pomóc w wyszczupleniu ud. Moim celem byłoby zatem wyszczuplenie ud i bioder (przy tym zwalczenie cellulitu), a zwiększenie masy mięśniowej w ramionach. Tak, żeby proporcje wyrównać. Poniżej załączam ankietę:

Wiek : 27
Waga : 49 - 50
Wzrost : 160 cm
Obwód w biuście : 81 cm :/
Obwód pod biustem : 75 cm
Obwód talii w najwęższym miejscu : 71 cm
Obwód na wysokości pępka : 80 cm
Obwód bioder : 95 cm
Obwód uda : uff 55 cm (w najszerszym miejscu tuż pod pośladkiem) i 41 cm (w najwęższym miejscu nad kolanem)
Obwód łydki : 31 cm tylko
W którym miejscu najszybciej tyjesz : uda, biodra
W którym miejscu najszybciej chudniesz : ramiona, twarz, biust
Uprawiany sport lub inne formy aktywności: (jak często) ostatnio ćwiczenia w domu na dolną część ciała (codziennie ok. 1 h)
Co lubisz jeść na śniadanie: hehe najlepiej coś ciepłego. Zazwyczaj jem kanapki z chleba lub bułki, parówki, czasem jogurt
Co lubisz jeść na obiad : przede wszystkim zupy, warzywa, sałatki, chińszczyznę, makarony
Co jako przekąskę : batonik czekoladowy, "mleczne kanapki", desery mleczne
Co jako deser : j.w.
Ograniczenia żywieniowe : brak
Stan zdrowia : dobry
Preferowane formy aktywności fizycznej : taniec, ćwiczenia w domu, jazda na rowerze, rolkach
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : żadne
Stosowane wcześniej diety : żadne
1301249089000
zgłoś naruszenie
  • Martucca
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 59591
  • Wiek: 11 lat
  • Na forum: 10 lat
  • Płeć: Kobieta
  • LPA: 228104
Jeśli już tyję, to prawie wyłącznie w udach, biodrach i pośladkach (nieco brzuch i tzw. boczki)

No a myślisz, że jak ja tyję? Czy jakakolwiek gruszka?

Wklej no zdjęcia sylwetki, bo ja na podstawie ankiety patologii żadnej nie widzę Ciekawi mnie natomiast stosunkowo szeroka talia w stosunku do masy ciała

Zmieniony przez - Martucca w dniu 2011-03-29 00:06:12
Matka Chrzestna

NIEDOCZAS mam

1301349894000
zgłoś naruszenie
  • Villemo6
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 3
  • Na forum: 5 lat
  • LPA: 39


Jest i zdjęcie... Jaki plan treningowy proponujesz na poprawę proporcji sylwetki?
1301672271000
zgłoś naruszenie
  • Martucca
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 59591
  • Wiek: 11 lat
  • Na forum: 10 lat
  • Płeć: Kobieta
  • LPA: 228104
Powiem szczerze, że po takiej wadze spodziewałam się czegoś zupełnie innego Przy swoim wzroście ważysz BARDZO MAŁO. Jestem od Ciebie niższa, ważę więcej, a mam mniejsze wymiary Wniosek taki, że masz znikomą masę mięśniową.

Jaki plan treningowy proponujesz na poprawę proporcji sylwetki?

Siłownia Żaden specjalny plan, po prostu trening ogólno-rozwojowy na wszystkie partie mięśniowe.

No i dieta, dieta, dieta! Na początek 1700kcal, 130g białka, 60g tłuszczu i 160g węglowodanów.

Rozpisz sobie przykładową dietę i wklej do oceny.
Matka Chrzestna

NIEDOCZAS mam

1301821991000